Dota 2 mix

DotA 2 6.82 patch’i hakkında her şey

Hasar türü değişimleri

Bazı yetenekler ve bazı hasar türleri yenilendi. Şimdi üç tip hasar çeşidi ve hepsi için bir büyü bağışıklığını delme derecesi var. Her yeteneğin üst kısmında bunlar belirtiliyor. Bu üç tip Fiziksel, Büyüsel ve Saf.

Fiziksel hasar Fiziksel Zırh’lar tarafından etkilenir. Büyüsel hasar da Büyü Hasarı Direnci’nden etkilenir. Saf hasar ikisinden de etkilenmez.

Magic immunity ‘nin adı değişerek Spell immunity(büyü bağışıklığı) oldu. Büyü bağışıklığı yeteneklerden etkilenmemenizi sağlarken yeteneğin yaptığı hasarı engellemez.

Black King Bar, Repel, Rage ve diğer magic immunity sağlayan diğer yetenekler  ve ya eşyalar artık kullanıldığında büyü bağışıklığı ve %100 büyü hasarı direnci verecek.

Çoğu durumda değişen fazla bir şey olmayacak ama hem büyü bağışıklığını delen hem de saf hasar veren bir yetenek kullanıldığında büyü bağışıklığı ve %100 büyü hasarı direnci veren eşya ve yetenekler etkisiz kalacak.

Yetenek notlarında şu alanlar yer alacak:
Hasar türü: Fiziksel/ Büyüsel/ Saf
Büyü bağışıklığını delme: evet/ hayır
Büyüsel hasar beyaz, fiziksel hasar mavi ve saf hasar kırmızı olarak gösteriliyor. Büyü bağışıklığını delmede evet yeşille hayır beyazla gösterilmiş

Bu yeni mekanikle bazı yetenekler tekrar ayarlandı. Amaç bazılarında eski dengeyi korumak, bazılarında yeni dengeler oluşturmaktı.

Alchemist

  • Acid Spray hasar türü bileşikten fiziksele çevrildi (hala büyü bağışıklığını deliyor)
  • Acid Spray hasarı damage 14/20/26/32’den 12/16/20/24’e düşürüldü

Bane

  • Nightmare hasar türü can çekmeden safa çevrildi

Beastmaster

  • Wild Axes hasar türü bileşikten fiziksele çevrildi (hala büyü bağışıklığını deliyor)
  • Wild Axes hasarı 90/120/150/180’den 70/100/130/160’e düşürüldü

Brewmaster

  • Primal Split Earth Spirit’ın Pulverize artık büyü bağışıklığını delmiyor

Doom

  • Doom hasar türü büyü bağışıklığını delen büyüsel hasardan büyü bağışıklığını delen saf hasara çevrildi
  • Doom hasarı 30/50/70’den 20/35/50’ye düşürüldü (Aghanim’s Scepter ile 50/80/110’dan  40/60/80’e)

Earthshaker

  • Echo Slam başlangıç hasarı artık tamamı gibi büyüsel hasar tipi (başlangıç hasarı artık büyü bağışıklığını delmiyor)

Enigma

  • Midnight Pulse hasar türü büyü bağışıklığını delen büyüsel hasardan büyü bağışıklığını delen saf hasara çevrildi
  • Midnight Pulse hasarı 4/5/6/7%’den 3/3.75/4.5/5.25%’e düştü

Leshrac

  • Diabolic Edict hasar türü bileşikten fiziksele çevrildi (hala büyü bağışıklığını deliyor)
  • Diabolic Edict hasarı 12.5/25/37.5/50’dan 9/18/27/36’ya düşürüldü
  • Diabolic Edict artık kulelere %40 daha fazla hasar veriyor (eskisi gibi saniyede verdiği hasar aynı)

Lina

  • Laguna Blade’ın Aghanim’s Scepter’lı hasar türü büyü bağışıklığı delen büyüsel hasardan büyü bağışıklığını delen saf hasara çevrildi
  • Laguna Blade’in Aghanim’s Scepter ile daha fazla hasar vermiyor sadece hasar türü değişti

Lone Druid

  • Spirit Bear’ın ölümü 100/200/300/400 bileşik hasar yerine saf hasar olarak maximum can değerinin %10’unu götürüyor

Necrophos

  • Heartstopper Aura artık can azaltma yerine negatif yenilenme

Techies

  • Land Mines hasar türü bileşikten fiziksele çevrildi (hala büyü bağışıklığını deliyor)
  • Land Mines hasarı 300/400/500/600’den 225/300/375/450’ye düşürüldü
  • Suicide Squad, Attack! hasar türü bileşikten fiziksele çevrildi (hala büyü bağışıklığını deliyor)
  • Suicide Squad, Attack! hasarı 650/850/1150/1550 (350/400/450/500 kısmi)’den 500/650/850/1150 (260/300/340/380)’ye düşürüldü

Tinker

  • March of the Machines hasar türü büyü bağışıklığını delen büyüsel hasardan büyü hasarını delemeyen büyüsel hasara çevrildi

Vengeful Spirit

  • Wave of Terror hasar türü can azaltmadan büyü bağışıklığını delen saf hasara çevrildi

Warlock

  • Fatal Bonds artık hasar nasıl alınıyorsa azalma olmadan diğer hedeflere aynı şekilde iletecek
  • Fatal Bonds hasar yüzdesi %20’den %25’e çıktı
  • Flaming Fists hasar türü büyü bağışıklığını delen büyüsel hasardan büyü bağışıklığını delemeyen büyüsel hasara çevrildi

Necronomicon

  • Last Will hasar türü saftan büyüsele çevrildi (hala büyü bağışıklığını delemiyor)
  • Last Will hasarı 400/500/600’den 550/675/800’e yükseldi

Urn of Shadows

  • Can azalmasından saf hasara çevrildi.

Ek Notlar:

1) Bileşik hasar türü kaldırıldı. Bu hasar türünü kullanan hiçbir yetenek yok.

2) Can azaltması: Artık bir hasar türü olarak görülmüyor ve kalan kullanım alanı ise yeteneklerin kullanılmasına bedel olması ya da armlet ve sunder gibi can değerinde değişiklik yapan eşyalar ve ya yetenekler.

Özellikle Dota 2 olmak üzere her türlü eSpor hayranı, takipçisi, çevirmen, sporsever

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir