Dota 2

Dota 2 6.84 patch’i çıktı

Tüm Dota 2 oyuncularının ve topluluğunun iple çektiği 6.84 güncellemesi nihayet bugün çıktı. Dota 2’nin resmi sitesinde duyurulan güncelleme, bu hafta içerisinde bütün oyuncuların beğenisine sunulacak. Şu an Dota 2 Test client’ında denemeleri süren güncellemede ise yok yok dersek abartmış olmayız.

Neredeyse her kahraman ve birçok eşya üzerinde yapılan değişikliklerin yanında Dota 2’de ilk defa göreceğimiz tam 8 adet yeni eşya oyuna ekleniyor. Metadan, sürekli aynı kahramanları ve aynı eşyaları görmekten sıkılmış oyuncuları heyecanlandıran bu güncellemede son metanın popüler kahramanları üzerinde yapılan değişikler sayesinde karşımıza yepyeni bir oyun anlayışı çıkacak. Bu güncellemenin bu kadar kapsamlı olması sayesinde de, yaklaşan The International’da çok farklı kombinasyonlara ve çok farklı stratejilere tanıklık edeceğimizi düşünüyoruz.

Lafı fazla uzatmadan, Dota 2 6.84 patch Türkçe çevirisiyle sizi baş başa bırakalım ve patch ile ilgili yorumlarınızı da beklediğimizi hatırlatalım. Aşağıdaki bağlantılardan direkt olarak patch’teki değişimlere ilerleyebilirsiniz.

GENEL DEĞİŞİKLİKLER

  • Takım Net Değeri’ne bağlı AoE fazladan altın oranı %25 azaltıldı.
  • Takım Net Tecrübe Değeri farkından oluşan AoE fazladan XP Kazancı %40 azaltıldı.
  • Yakın dövüş yaratığı altın ödülü 43’den 40’a indirildi. (-%7)
  • Menzilli dövüş yaratığı altın ödülü 48’den 45’e indirildi. (%-6.25)
  • Kahraman ölümlerinin değerleri (Net Değer’e bağlı olmayanları) %10 artırıldı.
  • Kahraman direkt son vuruş ödülü 100 altın düşürüldü  ve AoE altınına çevrildi.(1/2/3/4/5 kahramana 100/75/40/25/20 oranıyla)
  • Eğer bir kahramanın ölümüne sebep olan etraftaki tek kahraman siz iseniz yine aynı altını kazanıyorsunuz.
  • AoE fazladan altın artık, ölen kahramanın öldürülmesine katkıda bulunan kahramanların Net Değer’leri temel alınarak +/-’25 olarak dağıtılıyor. Örneğin, 3 kahramanın 1 rakip kahramanı öldürdüğü durumda normalde 3 kahraman da 200 altın kazanacaktı. Bu değişiklik ile bu üç kahramanın arasında Net Değer bakımından en düşük olanı 200+25, ortada olanı 200, Net Değer’de en yüksek olanı ise 200-25 altın kazanacak.
  • Bir kahramanın ölümü sonrasında verilen AoE fazladan altın oranı, ölen kahramanın Net Değer’deki sıralamasına göre artık %20 fazla veya %20 daha az olacak. Toplam AoE altınının 600 olduğunu farz ettiğimiz bir durumda ölen kahraman eğer Net Değer’de en son sırada ise kazanılan altın %20 azalıyor ve 480 oluyor, eğer Net Değer’de en yüksek olan kahraman ise kazanılan altın %20 artıyor ve 720 oluyor.
  • Anında Canlanma artık belirli bir süreliğine altın kazanımını engellemiyor bunun yerine altın kazanımını(kahraman ve AoE altınları dahil olmak üzere) %60 azaltıyor. Bu da demek oluyor ki rakip takım ittirirken anında canlanıp birkaç kahramanı öldürdüğünüzde kazandığınız toplam altın miktarı, Net Değer’deki farklarda hesaplamaya dahil olarak %60 daha az oluyor.
  • Yakın Dövüş Barakaları takım ödülü 175’den 275’e yükseltildi.
  • Menzilli Dövüş Barakaları takım ödülü 100’den 225’e yükseltildi.
  • 2. ve 3. sırada bulunan kulelerin(T2 ve T3) zırh puanları 25’den 22’ye düşürüldü.
  • Fazladan yakın dövüş yaratığı doğum zamanı 17:30/34:00/50:30’dan 15:00/30:00/45:00’a düşürüldü.
  • Yani artık dakika 17:30’u gösterirken değil 15:00’ı gösterirken fazladan bir yakın dövüş yaratığı doğacak
  • Fazladan menzilli dövüş yaratığı/Kuşatma doğma zamanı 45:30’dan 45:00’a düşürüldü.
  • Üst kulvarda dövüş yaratıkları artık Dire kolay kulvarına daha yakın bir noktada karşılaşacak.
  • Ancient Black Dragon altın ödülü 199’dan 170’e düşürüldü.
  • Ancient Black Drake altın ödülü 50’den 40’a düşürüldü.
  • Ancient Rumblehide altın ödülü 83’ten 65’e düşürüldü.
  • Satyr Tormenter altın ödülü 104’den 84’e düşürüldü.
  • Hellbear sağlık puanı 950’den 700’e düşürüldü.
  • Helbear altın ödülü 65’den 50’ye düşürüldü.
  • Ogre Frostmage ödülü 52’den 40’a düşürüldü.

[accordion title=’Mud Golems yenilendi:’]

  1. Mud Golems artık büyüye bağışıklı değil.
  2. Mud Golmes artık %50 büyü direncine sahip.
  3. Mud Golems zırh puanı 2’den 0’a düşürüldü.
  4. Mud Golems öldürüldüklerinde orijinaline göre %30 daha az sağlık puanı ve hasara sahip olan, 60 saniye boyunca hayatta kalabilen daha küçük iki adet Shard Golem’e dönüşüyor.
  5. Mud Golems hareket hızı 270’den 310’a yükseltildi.
  6. Mud Golems (ve ayrıca Shard Golems) yeni bir yeteneğe sahip: Hurl Boulder(0.6 saniye sersemletme, 125 hasar, 30 saniye dolum süresi, 800 menzil). Mud ve Shard Golems otomatik olarak bu yeteneği kullanmıyor.
  7. Mud Golems kamplarından kazanılan altın ve tecrübenin eskisi ile aynı olması için değişiklikler yapıldı. (Mud Golems birim başına 32/42 altın ve tecrübe, Shard Golems birim başına 13/23 altın ve tecrübe olarak ayarlandı.)[/accordion]
  • Kontrolünüz altında bulunan birimler tarafından elde edilen kahraman ölümleri artık kahramanınıza tecrübe kazandırıyor. (Spirit Bear, Golems, Familiars ve benzeri yaratıkları etkiliyor)
  • Yakın dövüş saldırıları artık saldırılan birim 350 menzilden daha uzaksa ıskalıyor.
  • Serbest Seçim tur başına hazırlanma süresi 40 saniyeden 35’e düşürüldü.
  • Ancient ve benzeri statüye sahip olan birimler (Neutral Ancients, Warlock’ın Golemi vb) artık şu yeteneklerden etkileniyor: Ice Vortex, Mana Void, Berserker’s Call, Blood Rite, Bladefury, Omnislash, Torrent, Ghost Ship, Smokescreen, Static Remnant, Primal Roar, Earth Spike, Heartstopper Aura, Shrapnel, Golem’s Immolation, Sticky Napalm, Primal Split’s Immolation, Call Down, Invoker’s Tornado, EMP, Chaos Meteor, Sun Strike, Ice Wall, Deafening Blast, Pulse Nova, Eclipse, Battery Assault, Rocket Flare, Shadow Poison, Dispersion, The Swarm, Kinetic Field, Static Storm, Ancestral Spirit, Echo Stomp, Overwhelming Odds, Stone Gaze, Earth Bind, Poof, Rip Tide, Nyx’s Impale, Fire Spirits, Supernova, Mystic Flare, Dark Pact, Suicide Squad, Ravage, Demonic Purge, Fortune’s End
  • Bu değişiklik yukarıda belirtilen yeteneklerinin hepsinin Neutral Ancients’a tam bir etkisi olacağı anlamına gelmiyor. Yeteneklerden etkilenme durumu hala hedef alınan Ancient biriminin büyü bağışıklığına sahip olup olmadığına bağlı. Belirtilen yetenekler Ancient’lar genelinde artık spesifik bir kurala sahip değil.

[accordion title=’Hasar Engelleme artık fiziksel hasar veren yetenekler üzerinde işe yaramıyor. (daha öncesinde bazı fiziksel hasarlar engelleniyorken bazıları engellenmiyordu.)’]

  • Belirtilen yeteneklerin verdiği hasarlar artık Hasar Engeleme yeteneği sahip eşyalar tarafından engellenmiyor: Counter Helix, Eye of the Storm, Anchor Smash, Slithereen Crush, Unstable Concoction, Shadow Wave, Spirit Bear Entangle DPS, Return, Echo Stom, Land Mine, Suicide
  • Belirtilen yetenekler daha önceden bir kez engellenmek yerine iki kez engelleniyordu: Shadow Walk, Vendetta ve Meld. Bu değişikliğe örnek olarak daha önceden Hasar Engelleme tarafından engellenmeyen yetenekler örnek verilebilir: Wild Axes Exorcism, Acid Spray, Poison Touch, Diabolic Edict, Quill Spray[/accordion]

[accordion title=’Kahramanların dönüş animasyonu sırasındaki yetenek kullanma mekaniği düzeltildi.’]

  • Yapılan değişikliklerden önce, kahramanınızın hedef alınan birime dönük olmadığı fakat menzilde olduğunuz durumlarda bir yetenek kullandığınızda kahramanınız koşmaya başlardı fakat bu eylem komut öncelik perspeftifinde bir dönüş olarak değil normal bir hareket olarak algılanırdı. Yani dönüş sırasındaki o küçük zaman aralığında kahramanınıza herhangi bir komut verdiğinizde verilen komutlar, yetenek animasyonu başladığında komut zincirinde yer almazdı. Artık menzilde olduğunuzda verdiğiniz komut normal bir şekilde işliyor. Bu değişiklik sayesinde eylemleri tıpkı bulunduğunuz açıya bağlı olmaksızın yetenekleri komut zincirinde kullandığınız gibi kullanabileceksiniz. Değişiklikten önce eğer yanlış bir açıdan komut verseydiniz bu durum, normal yetenek davranışına göre hali hazırda etkide bulunan komutun arkasına sıra olmak yerine yeteneği komple bozardı.
  • Bu küçük değişiklik özellikle Blink Dagger’a etki ediyor çünkü gerekli olan o açıya ulaşmadan önce bir yetenek kullandığınızda blink komutunuz yanlışlıkla iptal olabiliyordu.[/accordion]

[accordion title=’Eşya Susturma ve Pasif Devre dışı bırakma davranışları yenilendi.’]

  • Eşye Susturma’nın ismi artık “Mute”.
  • Pasif Engelleme’lerin ismi artık “Break”.
  • Mute envanterde bulunan eşyaların kullanımını engelliyor. (6.83c’de Doom, Aghanim’s Scepter’la kullanılan Static Storm ve Hex benzer bir etkiya sahipti.)
  • Break pasif yetenekleri engelliyor. (6.83c’de Aghanim’s Scepter’a sahip Doom ve Hex benzer bir etkiye sahipti.)
  • Değişiklikten önce pasif yeteneklerin küçük bir kısmı Doom veya Hex sayesinde devre dışı bırakılabiliyordu. Yeni gelen Break mekaniği tam olarak bu davranıştan sorumlu ve daha önce Hex ve Doom tarafından engellenen(eşya veya yetenekler tarafından değil) yetenekler Break listesine dahil.
  • Belirtilen yetenekler Break ile devre dışı bırakılan pasif yeteneklerin arasına eklendi: Aftershock, Counter Helix, Great Cleave, Craggy Exterior, Slardar’s Bash, Inner Beast, Dragon Blood, Mortal Strike, Degen Aura, Greevil’s Greed, Drunken Brawler, Feral Impulse, Shapeshift’s Critical Strike, Chaos Strike, Return, Reactive Armor, Curse of Avernus, Natural Order, Empowering Haste, Spell Shield, Thirst, Marksmanship, Precision Aura, Presence of the Dark Lord, Blade Dance, Coup de Grace, Vengeance Aura, Backstab, Headshot, Take Aim, Psi Blades, Geminate Attack, Lunar Blessing, Moon Glaives, Desolate, Jinada, Geostrike, Essence Shift, Fervor, Arcane Aura, Static Field, Heartstopper, Sadist, Overload, Fiery Soul, Untouchable, Null Field, Gravekeeper’s Cloak, Spirit Bear’s Entangle and Demolish.
  • Not: Iskalama şansı, hasar engelleme ve kritik hasar’ın davranışlarına yönelik yukarıdaki gibi özel sınıflandırmalar yok. Bu eşyalar sadece yukarıda belirtilen genel kurallar dahilinde engellenebiliyor. Yani Butterfly eşyasından gelen ıskalama şansı Hex veya Doom yeteneklerinin etkisi altındayken normal bir şekilde çalışmaya devam ediyor. (Bu durum Break’in eşyalara etki etmemesinden dolayı kaynaklanıyor, Platemail’in devre dışı bırakılamaması gibi.)[/accordion]
  • Hex artık Break mekaniğine dahil değil.
  • Scythe of Vyse, Voodoo ve benzerlerini etkiliyor.
  • Susturma artık görünmezliği devre dışı bırakmıyor.
  • Daha önce bazıları devre dışı kalıyorken bazıları kalmıyordu.
  • Ring of Health, Voidstone ve Orb of Venom eşyaları Gizli Dükkan’dan üsteki dükkana taşındı.
  • Platemail, Talisman of Evasion ve Ultimate Orb eşyaları üsteki dükkandan Gizli Dükkan’a taşındı.
  • Rünler artık birimlerden daha geniş bir hedef kutusuna sahip.
  • Zırh puanı göstergesi üzerine geldiğinizde artık zırh değerinin ondalık kısmını da görebiliyorsunuz.
  • Aegis’e sahipken öldüğünüzde yeniden doğma cezasının sıfırlanması düzeltildi.
  • Belirtilen kahramanlar artık Basher/Abyssal gibi eşyaları satın alabilir. (Ancak yine de Bash’i aktifleştiremiyorlar): Spirit Breaker, Faceless Void, Slardar ve Troll

KAHRAMANLAR

Abaddon

  • Borrowed Time artık engellenmişken kullanılabilir. (Morphling’in Morph yeteneği gibi)

Alchemist

  • Unstable Concoction geri sayımı artık rakipler tarafından görülebilir.
  • Unstable Concoction artık bir hedefe değil alana etki ediyor.
  • Greevil’s Greed Ödül rünlerinden kazanılan altını 4 kat artırıyor.
  • Alchemist artık Aghanim’s Scepter sayesinde (Aghanim’s Scepter ile gelen yükseltmelerin hepsini) kazanılan güçlendirmeleri dost bir kahramana geçirebilir. Kullanıldıktan sonra Aghanim’s Scepter yok olur. Geçirilen yetenek istiflenemez. Alchemist kendisini de hedef alabilir.

Ancient Apparition

  • Chilling Touch güçlendirmesi artık sağlık barı üzerindeki simgesine basılarak kaldırılabilir.

Axe

  • Berserker’s Call kullanım süresi 0.3 saniyeden 0.4’e yükseltildi.
  • Counter Helix artık Axe’ı hedef alan saldırılar başladığında değil Axe’e hasar verdiğinde tetikleniyor.(Bu değişiklik Centaur Warrunner’ın Return ve Timbersaw’ın Reactive Armor yeteneği için de geçerli)
  • Culling Blade fazladan hareket ve saldırı hızı %40’dan %30’a düşürüldü

Bane

  • Brain Sap mana bedeli 125/150/175/200’den 100/125/150/175’e indirildi.
  • Nightmare etkisi altında bulunan birimler artık görüş sağlamıyor.
  • Daha önce kullanılmış ve hala devam eden bütün Nightmare yetenekleri, Bane’in Nightmare End yeteneği ile sonlandırılabilir.

Batrider

  • Flamebreak hasarı 75/150/225/300 ani hasarından 1/2/3/4 saniye boyunca saniyede 50 hasar olarak değiştirildi.
  • Firefly hasarı 20/40/60/80’den 10/30/50/70’e düşürüldü.

Beastmaster

  • Beastmaster temel hasarı 4 artırıldı
  • Wild Axes kulanım süresi 0.5 saniye’den 0.4’e düşürüldü
  • Call of the Wild Boar saldırı süresi 0.633’den 0.5’e düşürüldü

Bloodseeker

  • Thirst yeteneğinden gelen artışlar %100’den 0’a değil %100’den 25 ‘e olarak değiştirildi.
  • Thirst görünme sağlığı %30’dan %25’e düşürüldü.

Bounty Hunter

  • Bounty Hunter Zeka kazanımı 1.4’den 2.0’a yükseltildi.
  • Shuriken Toss hasarı 100/200/250/325’den 150/225/300/375’e yükseltildi.
  • Shuriken Toss kullanım menzili 650’den 400’e düşürüldü.
  • Shuriken Toss mana bedeli 90/115/135/155’den 120/130/140/150’a yükseltildi.
  • Track yeteneğinin Shuriken Toss sekme menzili 900’den 1200’e yükseltildi.
  • Track yeteneği, zayıflatma simgesinin üzerinde rakip kahramanın ne kadar altına sahip olduğunu gösteriyor.

Brewmaster

  • Primal Split birimleri artık öldürüldüklerinde altın kazandırmıyor.(eskiden seviyesinde göre 11-35 arası bir altın kazandırıyordu)

Bristleback

  • Bristleback hareket hızı 295’den 290’a düşürüldü.
  • Viscous Nasal Goo istif başına zırh azalımı 1/1/2/2’den 1/1.4/1.8/2.2 olarak yeniden düzenkendi.

Broodmother

  • Incapacitating Bite artık Eşsiz Saldırı Eklentisi değil.
  • Insatiable Hunger hasarı 60/80/100’den 60/90/120’ye yükseltildi.

Centaur Warrunner

  • Return artık Centaur Warrunner’ı hedef alan saldırılar başladığında değil Centaur Warrunner’a hasar verdiğinde tetikleniyor.
  • Aghanim’s Scepter yükseltmesi eklendi: Stampede kullanıldığında gelen hasar %70 azaltılır ve dost kahramanlar engel tanımadan hareket edebilir. Hareket sırasında ağaçlar yok edilir.

Chaos Knight

  • Chaos Bolt minimum hasarı 1/50/75/100’den 75/100/125/150’ye yükseltildi.

Clinkz

  • Skeleton Walk dolum süresi 20’den 20/19/18/17’ye düşürüldü.
  • Death Pact dolum süresi 45/40/35’den 45/35/25’e düşürüldü.

Clockwerk

  • Rocket Flare hızı 1500’den 1750’ye yükseltildi.

Crystal Maiden

  • Crystal Nova hareket ve saldırı hızı yavaşlatması -30’dan -20/30/40/50’ye yükseltildi.
  • Crystal Nova yavaşlatma süresi 3.5/4/4.5/5’den 4.5 olarak sabitlendi.
  • Frostbite dolum süresi 10/9/8/7’den 9/8/7/6’ya düşürüldü.
  • Freezing Field dolum süresi 150/120/90’dan 90’a düşürüldü

Dark Seer

  • Ion Shell etki süresi 20 saniye’den 25’e yükseltildi.
  • Wall of Replica illüzyonların verdiği hasar 70/80/90%’dan 60/75/90%’a düşürüldü.
  • Wall of Replica süresi 15/30/45’dan 45’e yükseltildi.
  • Wall of Replica mana bedeli 200/300/400’den 125/250/375’e düşürüldü.

Dazzle

  • Poison Touch 4. seviye hasar 32’den 36’ya yükseldi

Death Prophet

  • Exorcism ruh sayısı 4/12/21’den 6/13/21’e yükseltildi.

Disruptor

  • Kinetic Field süresi 2.5/3/3.5/4’den 2.6/3.2/3.8/4.4’a yükseltildi.

Dragon Knight

  • Breathe Fire artık temel hasarı 8 saniye boyunca %20/%25/%30/%35 azaltıyor.
  • Corrosive Breath hasarı sonucunda birimler ölebilir.
  • Elder Dragon Form saçma hasarı menzili yüzdesi 100/200/250’den (%100/%75/%50 hasar)150/225/300’e yükseltildi.

Earth Spirit

  • Boulder Smash hasarı 125’den 50/100/150/200’e yükseltildi
  • Geomagnetic Grip mana bedeli 75’den 100’e yükseltildi.
  • Geomagnetic Grip hasarı 50/125/200/275’den 50/100/150/200’ye düşürüldü.
  • Magnetize yeteneğinden artık kaçınılabilir.
  • Hex’in Boulder Smash’in ilk 0.6 saniyesine kullanıldığında etkili olmaması düzeltildi.

Elder Titan

  • Echo Stomp kullanma süresi 1.8’den 1.6’ya düşürüldü.
  • Echo Stomp dolum süresi 15’den 14/13/12/11’e düşürüldü.

Enchantress

  • Untouchable saldırı yavşalatma 30/60/90/120’den 40/70/100/130’a çıkarıldı.
  • Enchant yeteneği, kontrol edilen birimin süresini yenilemek üzere kontrol edilen birimler üzerinden kullanılabilir.
  • Impetus artık Büyü Bağışıklığı’nı deliyor.

Enigma

  • Midnight Pulse kullanım süresi 0.3’den 0.2’ye düşürüldü.
  • Black Hole artık merkeze olan uzaklık veya yakınlık göz önünde bulundurulmaksızın 55/110/165 hasar veriyor.
  • Black Hole mana bedeli 275/350/425’den 275/325/375’de düşürüldü.

Gyrocopter

  • Rocket Barrage için daha önce 0.3 saniye olan kullanım süresi kaldırıldı.
  • Call Down yeteneğinin hareket hızı yavaşlatma süresi 4’ten 3’e düşürüldü.

Huskar

  • Inner Vitality yeteneğinin kullanım menzili 550’den 800’e çıkarıldı.
  • Inner Vitality’nin bekleme süresi 25/22/19/16’dan 22/18/14/10’a düşürüldü.

Invoker

  • Seviye başına temel Intelligence kazanımı 2.5’ten 3.2’ye çıkarıldı.
  • Halihazırda oluşturulmuş 2 yetenek yer değiştirdiğinde Invoke dolum süresine girmeyecek.
  • Sun Strike dolum süresi 30’dan 25’e düşürüldü.
  • Deafening Blast maksimum etkisindeyken (Quas, Wex ve Exort son seviyesindeyken) artık Invoker’ın tüm taraflarından aynı anda hedef alınamaz bir çember şeklinde fırlatılacak.

Io

  • Relocate yeteneğine çift tıklandığında doğrudan ana üsse gönderecek.

Jakiro

  • Kahramanın temel Strenght miktarı 24’ten 25’e çıkarıldı.
  • Macropyre’ın aktif kalma süresi 7’den (Scepter ile 14) 10’a (Scepter ile 20) çıkarıldı.
  • Macropyre’ın etki alanı 225’ten 240’a çıkarıldı.

Juggernaut

  • Blade Fury dolum süresi 30/25/22/18’den 42/34/26/18’e çıkarıldı.
  • Blade Fury kullanıldığında sağladığı büyü bağışıklığı artık diğer oyun içi büyü bağışıklıklarıyla aynı özellikte olacak.
  • Healing Ward’ın hareket etme hızı 450’den 420’ye düşürüldü.
  • Omnislash artık mini-sersemletme etkisi yapmayacak.
  • Omnislash sırasında kullanılabilecek eşyalar için kahramanın bulunduğu doğrultunun etkisi olmayacak.

Keeper of the Light

  • Mana Leak dolum süresi her seviyede sabit 16’dan 16/14/12/10 olarak değiştirildi.
  • Chakra Magic’in etkisindeki kahraman veya dost birimin kullanacağı sıradaki yeteneğin dolum süresini seviyelere göre 1/2/3/4 saniye azaltacak şekilde bir güçlendirme eklendi. Etki süresi ise 12 saniye olarak belirlendi.
  • Scepter ile kullanılan Illuminate yeteneğinin dost birimlere verdiği yenilenme %75’ten %100’e çıkarıldı.

Kunkka

  • Torrent kullanırken kahraman artık kullandığı doğrultuya yönelmeyecek.
  • Torrent’in dolum süresi 12’den 10’a düşürüldü.
  • X Marks The Spot’ın mana bedeli 80’den 50’ye düşürüldü.

Legion Commander

  • Moment of Courage’ın aktif olma şansı %16/%18/%20/%22’dan her seviyede sabit %25 olmak üzere değiştirildi.
  • Moment of Courage’ın sağladığı can çalma %20/%40/%60/%80’den %55/%65/%75/%85’e çıkarıldı.
  • Moment of Courage dolum süresi sabit 0.9’dan seviyelere göre 2.7/2.1/1.5/0.9 olarak değiştirildi.
  • Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Duel yeteneği 2 taraftan biri ölene kadar devam edecek. Eğer 2 taraf arasındaki mesafe 2000’i aşarsa Duel sona erecek.

Leshrac

  • Hareket hızı 315’ten 320’ye çıkarıldı.
  • Lightning Storm aktive olma süresi 0.7’den 0.6’ya düşürüldü.
  • Lightning Storm yavaşlatma süresi sabit 0.75’ten seviyelere göre 0.7/0.8/0.9/1 olarak değiştirildi.

Lich

  • Ice Armor kullanım menzili 800’den 1000’e çıkarıldı.
  • Chain Frost’un rakibe ulaşma süresi 675’ten 750’ye çıkarıldı.

Lifestealer

  • Feast artık normal ekstra hasar verecek.
  • Open Wounds ile sağlanan can çalma %15/%20/%25/%30’dan sabit %50’ye çıkarıldı.
  • Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Satın alındığında kahramana yeni bir yetenek kazandıracak: Assimilate. Assimilate sayesinde Lifestealer dost bir kahramanı yutabilecek ve istediği süre boyunca içinde saklayabilecek. Yutulan kahraman istediği zaman yetenek düğmesine basarak Lifestealer’ın içinden çıkabilecek ve çıktığı 700 birimlik alanaa 300 hasar verebilecek. Eğer Lifestealer ölürse veya başka bir kahramanı yutarsa, hali hazırda içinde bulunan kahraman otomatik olarak dışarı çıkacak.

Lina

  • Scepter ile kullanılan Laguna Blade’in kullanım menzili artık değişmeyecek.

Lone Druid

  • True Form yeteneği kahraman öldüğünde kapanmayacak. Lone Druid tekrar doğduğunda True Form ile doğacak. (True Form gibi açılıp kapanabilir yetenekler için de aynı durum geçerli olacak.)
  • Battle Cry ile kazanılan zırh 5/10/15’ten 6/12/18’e çıkarıldı.
  • Battle Cry ile kazanılan fazladan hasar 50/75/100’den 60/90/120’ye çıkarıldı.
  • Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Spirit Bear artık Lone Druid’den ne kadar uzak olursa olsun saldırı yapabilecek ve Lone Druid ile birlikte ölmeyecek.

Luna

  • Kahramanın temel zırhı 1 artırıldı.
  • Rakip kahraman başına düşen Eclipse sayısı 4’ten 5’e çıkarıldı.
  • Aghanim’s Scepter özelliği geliştirildi: Eclipse yeteneğinin etki menzili 2500’e çıkarıldı. Menzildeki görüş tamamı ile kusursuz olmayacak. Çıkış merkezi olarak yakındaki dost kahramanlara hareket halinde olsalar dahi aktarılabilecek. (Eclipse, dost birim kaynaklı devam edebilecek.)

Medusa

  • Split Shot ve Mana Shield öldükten sonra kapanmayacak.

Meepo

  • Geostrike’ın verdiği saniye başına hasar 7/14/21/28’den 8/16/24/32’ye çıkarıldı.
  • Divided We Stand artık Meepo’nun %20 daha hızlı doğmasını sağlamayacak.

Mirana

  • Starstorm’un aynı hedefe ikinci vuruşu için gereken menzil 175’ten 325’ye çıkarıldı ve artık ikinci vuruş Mirana’ya en yakın rakip birime etki edecek.

Morphling

  • Adaptive Strike’ın rakibe ulaşma hızı 1150 olarak değiştirildi.
  • Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Satın alındığında kahramana yeni bir yetenek kazandıracak: Hybrid. Bu yetenek sayesinde Morphling dost bir birimin kılığına girebilecek ve son yeteneği hariç tüm yeteneklerini kullanabilecek. Yetenek kullanıldığında Morphling kendi özelliklerine sahip olacak. (Str., Int., Agi.) Etki süresi 20 saniye olacak. Süre dolduğunda veya Hybrid öldüğünde Morphling tekrar geriye gelecek. (Yetenek 20 saniyeden önce sonlandırılamayacak.) Dolum süresi 140, Mana Bedeli 200, Kullanım Menzili ise 600 olacak.

Not: Eğer hayatta olan bir Replicate kopyası varsa Hybrid kullanılamayacak.

Naga Siren

  • Ensnare dolum süresi 14’ten 12’ye düşürüldü.
  • Ensnare artık kaçınılabilir.
  • Ensnare etkisi altındaki birim artık Ethereal formuna girerek yeteneğin etkisinden kurtulamayacak.
  • Aghanim’s Scepter özelliği geliştirildi: Song of Siren kahramana ve yakındaki dost birimlere 7 saniye boyunca maksimum canlarının %6’sı kadar yenilenme sağlayacak.

Nature’s Prophet

  • Sprout kullanım menzili sabit 600’den seviyelere göre 625/700/775/850 olarak değiştirildi.
  • Sprout etki süresi 3/3.75/4.5/5.25’ten 3/4/5/6’ya çıkarıldı.
  • Nature’s Call ile oluşturulan treantlerin temel saldırı hasarı 22’den 28’e çıkarıldı.
  • Aghanim’s Scepter özelliği geliştirildi: Wrath of Nature ile öldürülen her birimin olduğu yerde bir treant doğacak. Eğer bir rakip kahraman öldürülürse daha güçlü bir treant doğacak. (3 kat daha fazla hasar veren ve aynı şekilde 3 kat daha fazla cana sahip.)

Night Stalker

  • Void’in rakibe yaptığı saldırı hızı yavaşlatması 35’ten 50’ye çıkarıldı. (Hareket hızı yavaşlatmayla aynı değere getirildi.)

Nyx Assassin

  • Spiked Carrapace kullanıldığında Vendetta ile kazanılan görünmezlik artık bozulmayacak.
  • Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Satın alındığında kahramana yeni bir yetenek kazandıracak: Burrow. Yeteneğin 1 saniye aktive olma süresi olacak ve kullanıldığında Nyx Assassin görünmez olacak. Hareket edemeyecek veya saldırı yapamayacak ancak gelen saldırılara karşı %40 direnç ve saniyede %1.5 can ve mana yenilenmesi kazanacak. Nyx Assassin’in yetenekleri de Burrow aktifken daha gelişmiş özelliklere sahip olacak: Mana Burn ve Impale’in kullanım menzili %50 artacak, Impale’in dolum süresi 13’ten 9’a düşecek ve Spiked Carrapace 300 birimlik alandaki herhangi bir rakibi saldırı yapmasa da sersemletecek. Vendetta kullanıldığında Burrow devre dışı olacak.

Omniknight

  • Purification aktive olma süresi 0.5’ten 0.4’e düşürüldü.

Oracle

  • Purifying Flames’in mana bedeli 55/70/85/100’den 50/60/70/80’e düşürüldü.
  • Purifying Flames bekleme süresi 3’ten 2.5’e düşürüldü.
  • Purifying Flames artık kahraman olmayan birimlere de uygulanabilecek.
  • False Promise kullanıldığı birimi artık görünmez yapmayacak.
  • False Promise etkin olduğu süre boyunca negatif etkileri ve engellemeleri ortadan kaldıracak, sadece ilk kullanıldığı anda değil.
  • False Promise’in etki süresi 7/8/9’dan 6/7/8’e düşürüldü.
  • False Promise dolum süresi sabit 20’den seviyelere göre 80/60/40 olarak değiştirildi.

Outworld Devourer

  • Aghanim’s Scepter etkisindeki Sanity’s Eclipe artık kullanıldığı alandaki tüm rakiplere hasar verdikten sonra hepsini Astral Imprisonment etkisine alacak.
  • Aghanim’s Scepter etkisindeki Sanity’s Eclipe artık kullanıldığında her zaman rakibin manasını tamamı ile silmeyecek ve verdiği hasar 1 ile çarpılıp eklenmeyecek.

Phoenix

  • Fire Spirits kullanıldığı ya da gönderildiği alanda 1 saniyeliğine kısmi görüş sağlayacak.

Puck

  • Waning Rift’in verdiği hasar 70/140/210/280’den 100/160/220/280’e çıkarıldı.

Pudge

  • Rot’un yaptığı hareket hızı yavaşlatma sabit %20’den seviyelere göre %20/%22/%24/%26 olarak değiştirildi.

Pugna

  • Decrepify’ın rakibi yavaşlatması sabit %50’den seviyelere göre %30/%40/%50/%60 olarak değiştirildi.
  • Decrepify’ın rakibe uyguladığı büyü hasarı artırımı sabit %50’den seviyelere göre %30/%40/%50/%60 olarak değiştirildi.
  • Decrepify etki süresi 2/2.5/3/3.5’ten sabit 3.5 olarak değiştirildi.
  • Decrepify dolum süresi 12/10/8/6’dan 15/12/9/6’ya çıkarıldı.
  • Life Drain’in verdiği saniye başına hasar ve iyileştirme 120/160/200’den 150/185/220’ye çıkarıldı.
  • Life Drain kullanım menzili sabit 1100’den seviyelere göre 900/1050/1200 olarak değiştirildi.
  • Aghanim’s Scepter etkisindeki Life Drain için kullanım menzili artık değişmeyecek.

Riki

  • Smokescreen artık saldırı hızını yavaşlatmayacak.
  • Smokescreen etkisindeki birimlerin dönüş hızları %30 azalacak.

Rubick

  • Null Field artık dost creepleri de etkileyecek.

Sand King

  • Caustic Finale etki süresi 8’den 6’ya düşürüldü.
  • Caustic Finale artık sürekli patlama etkisi yapacak (etki altındaki birim öldüğünde veya etki süresi dolduğunda). Eğer etki süresi dolarsa, normal olarak vereceği hasarın %30’unu verecek.
  • Caustic Finale etkisi altındaki bir birime saldırı yapıldığında hali hazırda bulunan negatif etki yenilenmeyecek.
  • Caustic Finale artık etki ettiği birim üzerinde aktif olduğunda %20 hareket hızı yavaşlatacak (etki altındaki birim öldüğünde veya etki süresi dolduğunda). Yavaşlatma 3 saniye sürecek.

Shadow Demon

  • Shadow Poison’ın mana bedeli 50’den 40’a düşürüldü.
    Aghanim’s Scepter’lı Demonic Purge yeteneği Break mekaniği uyguluyor.(pasif yetenekler devre dışı kalıyor)

Shadow Shaman

  • Shadow Shaman’ın taban strength’i 19’dan 21’e yükseltildi.
  • Shadow Shaman’ın strenghth kazanması 1.6’dan 1.8’e yükseltildi.

Silencer

  • Silencer’ın taban hareket hızı 300’den 295’e düşürüldü.
  • Last Word yetenek kullanma süre aralığı 5 saniyeden 4’e indirildi.
  • Last Word artık silahsızlandırmıyor.
  • Last Word tetiklendiğinde 14/16/18/20% hareket hızı yavaşlatması uyguluyor.

Slardar

  • Slithereen Crush’ın hasarı 50/100/150/200’den 75/125/175/225’e yükseltildi.

Sniper

  • Sniper’ın agility artışı 2.9’dan 2.5’a düşürüldü.
  • Shrapnel’in yeniden yükleme süresi 40’tan 55’e yükseltildi.
  • Shrapnel’in gecikme süresi 0.8’den 1.4’e yükseltildi.
  • Shrapnel’in hemen görüş vermesi değiştirildi. Artık shrapnel hedefe ulaştığında görüş verecek.
  • Headshot artık ıskalayabilir.
  • Assasinate’in hasarı 355/505/655’ten 320/485/650’ye düşürüldü.

Spectre

  • Reality artık belirlenen illüzyonu öldürmüyor, bunun yerine illüzyon ile yer değişiyor.

Spirit Breaker

  • Empowering Haste’in bekleme süresi 16’dan 12’ye düşürüldü.

Storm Spirit

  • Storm Spirit’in hareket hızı 290’dan 285’e düşürüldü.
  • Ball Lightning’in uçan görüş menzili 1000’den 400’e düşürüldü.

Sven

  • Warcry’ın zırh bonusu 4/8/12/16’dan 5/10/15/20’ye yükseltildi.

Techies

  • Land Mine’ın aktivasyon gecikmesi 1.75’den 0.5’e düşürüldü.
  • Stasis Trap’in aktivasyon gecikmesi 2’den 1.5’a düşürüldü.
  • Statis Trap’in patlama gecikmesi 2’den 1.5’a düşürüldü.
  • Suicide Squad Attack’ın bekleme süresi 180/170/160/150’den 160/140/120/100’e düşürüldü.
  • Minefield Sign’ın bekleme süresi 120’den 360’a yükseltildi.
  • Minefield Sign artık Techies’in hedeflenen noktaya tam olarak yürümesini gerektiriyor.
  • Minefield Sign artık farenin bulunduğu noktada alan efektine sahip.
  • Minefield Sign artık 180 saniye ile sınırlanmış ömür süresine sahip.
  • Techies’in Aghanim Scepter yükseltmesi artık 125 menzil içerisinde bütün Land Mines, Statis Traps ve Remote Mines’ı Minefield Sign’a çeviriyor ve gerçek görüş tarafından görülemez hale
  • getiriyor. Harita üzerinde sadece 1 tane Sign bulunabilir.

Templar Assasin

  • Meld’in bekleme süresi 7’den 6’ya düşürüldü.

Terrorblade

  • Reflection’ın kullanım menzili 275’ten 325’e yükseltildi.
  • Reflection yeteneği ile oluşturulan illüzyonların verdiği hasar %40/%50/%60/%70’den %40/%60/%80/%100’e yükseltildi

Tidehunder

  • Kraken Shell’in hasar engellemesi 10/20/30/40’tan 12/24/36/48’e yükseltildi.

Timbersaw

  • Reactive Armor artık atak başladığında tetiklenmek yerine atak kahramana ulaştığında tetiklenecek.
  • Reactive Armor’un maksimum stack’lenmesi 4/8/12/16’dan 5/10/15/20’ye yükseltildi.

Tinker

  • Laser’ın kahramanları kör etme süresi 3’den 3/3.5/4/4.5’a yükseltildi.
  • Rearm’ın mana bedeli 150/250/350’den 125/225/325’e düşürüldü.
  • Aghanim’s Scepter Laser artık ek olarak bir kullanım menziline sahip değil.
  • Aghanim’s Scepter Laser now 550 sekme menzilindeki kahramanlara da etki edecek.

Tiny

  • Toss yeteneğinin yakalama yarıçapı 250’den 275’e yükseltildi.
  • Toss artık rastgele bir birimi yakalamaktansa en yakın birimi yakalayacak.

Treant Protector

  • Eyes in the Forest etki alanı menzili 800’den 700’e düşürüldü.

Troll Warlord

  • Berserker’s Range artık +15 hasar sağlamıyor.
  • Ranged Whirling Axes artık 800 menzil görüş sağlamıyor.
  • Melee Whirling Axes artık 500 menzil görüş sağlamıyor.
  • Batthe Trance’ın devam süresi 7 saniyeden 5 saniyeye düşürüldü.

Tusk

  • Ice Shards’ın mana bedeli 120’den 90’a düşürüldü.
  • Ice Shards’ın bekleme süresi 18/16/14/12’den 19/16/13/10 olarak değiştirildi.
  • Ice Shards’ın görüş sağlaması 0.5 saniyeden 2 saniyeye yükseltildi.
  • Snowball’ın hızı artık sabit olarak 675.
  • Snowball artık 100 menzil içinde kendiliğinden hedefe kitlenmiyor.
  • Tusk artık hareket halindeyken müttefiklerine Snowball ekleyebilir.
  • Tusk’a Aghanim’s Scepter yükseltmesi eklendi: Walrus Kick adında yeni bir yetenek eklendi. 900 menzil içerisindeki hedefleri geriye tekmeliyor. 12 saniye bekleme süresi olan tekme hedefi 4 saniyeliğine %40 yavaşlatıyor.

Undying

  • Soul Rip artık tek hasar olarak değerlendiriliyor.
  • Tombstone Zombie’leri artık Soul Rip’in hedefi olamayacak.
  • Tombstone Zombie’lerinin 30 cana sahip olması kaldırıldı. Artık 1 atak ile öldürülebilir.(Creepler 2 atak sonunda Zombie’leri öldürecek.)

Ursa[accordion title=’Enrage yeteneği yeniden düzeltildi.’]
Ursa kudurur ve gelen saldırılardan %80 daha az hasar alırken saldırıları, Fury Swipes yeteneğinin 2/2.5/3 katı kadar hasar verir. Kullanıldığında zayıflatmaları kaldırır.

  • Fury Swipes Çarpanı: 2/2.5/3
  • Süre: 4
  • Dolum süresi: 50/45/40

[/accordion]

Venomancer

  • Venomous Gale hasarı  0/30/60/90’dan 10/40/70/100 olarak düzenlendi.

Viper

  • Viper Strike’ın bekleme süresi 80/50/30’dan 70/50/30’a düşürüldü.

Visage

  • Gravekeeper’s Cloak’ın yeniden yükleme süresi 6’dan 4’e düşürüldü.
  • Familiars artık 300/450/600 sağlık puanına sahip değil.
  • Familiars’ın öldürülmesi için artık 4 kahraman saldırısı gerekiyor. (Creepler ya da illüzyonlar ¼ hasar verecek, kuleler ise ½)

Warlock

  • Fatal Bonds’un kullanım menzili 900’den 1000’e yükseltildi.
  • Fatal Bonds’un kullanım zamanı 0.5’ten 0.2’ye düşürüldü.
  • Chaotic Offering Golem’in can yenilemesi 15/20/45’ten 25/50/75’e yükseltildi.

Weaver

  • The Swarm’ın süresi 14/16/18/20’den 16 olarak yeniden düzenlendi.
  • The Swarm’ın hasarı 15/20/25/30’dan 20 olarak yeniden düzenlendi.
  • The Swarm’ın saldırı yüzdesi her 1.35 saniyeden 1.4/1.25/1.1/0.95’e düşürüldü.
  • Geminate Attack’dan gelen ikinci saldırı, ilk saldırının hedefe isabet etmesinden sonra değil ilk saldırıdan 0.25 saniye sonra yol almaya başlıyor.
  • Geminate Attack’ın menzil limiti kaldırıldı.
  • Weaver’a Aghanim’s Scepter yükseltmesi eklendi: Timelaps’ın bekleme süresini 20 saniyeye düşürecek ve Timelaps dost kahramanlara uygulanabilecek. (1000 birim menzil).

Windranger

  • Shackleshot’un kullanım süresi 0.3 saniyeden 0.15’e düşürüldü.

Winter Wyvern

  • Wyntern Wyvern, Captain’s Mode’da etkinleştirildi.
  • Arctic Burn yeteneğinden kaçınabilir.
  • Arctic Burn’ün verdiği hasar %6 candan %8’e yükseltildi.
  • Arctic Burn’in hasar türü Pure’dan Büyüsel Hasara çevrildi.
  • Arctic Burn artık Büyü Bağışıklığı sağlamıyor.
  • Splinter Blast’ın hız yükseltmesi 500’den 650’e yükseltildi. (1.35 saniyeden 1.0 saniyeye düşürüldü.)
  • Splinter Blast zayıflatmasından kaçınılabilir.
  • Cold Embrace artık 0.1 aralıklarla can yenilemek yerine normal can yenilemesi olarak davranacak.

Wraith King

  • Wraith King’e Aghanim’s Scepter yükseltmesi eklendi: Wrath King’e yakın müttefikler (1200 birim alan içerisinde) öldürüldüklerinde 5 saniyeliğine Wraith olacak ve ölümleri bu süre zarfında ertelenecek. Saldırı ve büyü yapmaya devam edebilecekler. Bu süre sonra erdiğinde kahraman ölecek ve skor kredisi Wraith olmadan önce öldüren kahramana gidecek.

Zeus

  • Thundergod’s Wrath yeteneğinin alan görüşü 1000’den 500’e düşürüldü.
  • Thundergod’s Wrath yeteneğinin bazen oyuncu sıralarına göre görünmez birimlere isabet etmesi sorunu giderildi.

EŞYALAR

Yeni eşyalar

enchanted_mango_lgEnchanted Mango

Yeni Tüketilebilir Eşya

[accordion title=’Ayrıntılar’]

Maliyeti: 150 altın

+1 can yenilemesi veren bu eşya kullanıldığında 150 mana yeniler ve dost kahramanlar üzerinde kullanılabilir. Diğer tüketilebilir eşyalar gibi biriktirilemez. Tek hücrede en fazla bir tane taşınabilir.[/accordion]

lotus_orb_lgLotus Orb

Aktif yeteneği bulunan; can, mana yenilemesi, zırh ve hasar sağlayan defansif yeni eşya

[accordion title=’Ayrıntılar’]

Maliyeti: 4050 altın

Perseverance+Platemail+Tarif (parçalanabilir)

Özellikler:

  • +5 Can Yenilemesi
  • +%125 Mana Yenilemesi
  • +10 Hasar
  • +10 Armor

Aktif yetenek: Echo Shell

  • Bekleme Süresi: 17
  • Mana bedeli: 100
  • Menzili: 900
  • Süresi: 6

Rahip yeteneklerinden(sersemletme dışında) etkilenmiş bir dostu yeteneğin etkilerinden kurtarır ve bir kalkan verir. Bu kalkan aktif iken rakibin kullanıldığı yetenekler tekrar sahibine yansıtılır. Ancak bu kalkan yeteneği engellemez. Linken Sphere’deki hedefleme sistemi geçerlidir.[/accordion]

glimmer_cape_lgGlimmer Cape

Görünmezlik veren yeni bir eşya

[accordion title=’Ayrıntılar’]

Maliyeti: 1950

Shadow Amulet+Cloak (parçalanabilir)

Özellikler

+30 Saldırı Hızı

+%20 Büyü Direnci

Aktif Yetenek: Glimmer

  • Bekleme Süresi: 16
  • Menzili: 900
  • Süresi: 5

Bu yetenek kullanıldığı kahramanı 0.4 saniye içinde görünmez kılar. Görünmez iken Büyü Direnci %66’ya çıkar ve kahraman görünmez iken hareket edebilir. Ancak saldırdığında veya herhangi bir yetenek kullandığında görünür ardından 0.4 saniye içinden tekrardan görünmez olur.[/accordion]

guardian_greaves_lgGuardian Greaves

Mekansm ve Arcane Boots’dan oluşan destekçilerin gözdesi olacak yeni eşya

[accordion title=’Ayrıntılar’]

Maliyeti: 5300

Arcane Boots+Mekansm+Tarif

Özellikler:

  1. +55 Hareket hızı
  2. +250 Mana
  3. + 5 Bütün temel özellikler
  4. +5 Zırh

Pasif Yetenek: Guardian Aura

2 zırh ve 4 can yenilemesi verir. Aura’dan etkilenen bir birimin can değeri %20’den az ise bu birim 15 zırh ve 15 can yenilemesi kazanır.

Aktif Yetenek: Mend

  • Bekleme Süresi 45

Kullanıldığında 250 can ve 160 mana yeniler ve kullanıcının üzerindeki negatif etkileri siler.[/accordion]

moon_shard_lgMoon Shard

Saldırı hızına ihtiyaç duyanların ilacı olacak yeni eşya

[accordion title=’Ayrıntılar’]

Maliyeti: 4300

Hyperstone+Hyperstone+Tarif

Özellikler

+120 Saldırı hızı

Pasif Yetenek: Shade Sight

Moon Shard envanterdeyken fazladan 250 gece görüşü sağlar ve Night Staker’ın Darkness yeteneği karşısında çalışır.

Aktif Yetenek:

Kahraman bu eşyayı kendi üzerinde kullandığında eşya envanterden silinir ve +120 saldırı hızı kalkar ancak yerine kalıcı +60 saldırı hızı güçlendirme olarak gelir ve gece görüşü silinir. +60 saldırı hızı güçlendirmesi istiflenmez.[/accordion]

silver_edge_lgSilver Edge

Görünmezlik sağlayan bir başka yeni eşya

[accordion title=’Ayrıntılar’]

Maliyeti: 5200

Shadow Blade+Sange+Recipe

Özellikler

+32 Hasar

+ 30 Saldırı Hızı

+ 16 Strength

+ Lesser Maim

Aktif Yetenek: Shadow Walk

  • Bekleme Süresi: 24

Görünmezken yapılan ilk hasar 225 hasar verir. Ayrıca 5 saniye boyunca Break mekaniği sayesinde pasif yetenekleri engeller ve yeteneğin uygulandığı rakibin verebileceği her türlü hasarı %40 oranında azaltır. Görünmez iken yapılan ilk hasar ıskalanmaz. Bu zayıflatma Büyü Bağışıklığını delmez.[/accordion]

solar_crest_lgSolar Crest

Medalion of Courage ve Talisman of Evasion kombinasyonu olan yeni eşya

[accordion title=’Ayrıntılar’]

Maliyeti: 3000

Medalion of Courage+Talisman of Evasion(parçalanabilir)

Özellikler

+10 Zırh

+%75 Mana Yenileme

+%30 Kaçınma

Aktif Yetenek

Bu yeteneği kullanırken kahraman, zırh ve ıskalama güçlendirmeleri kaybeder. Kullanıcı, bu yeteneği dost kahraman üzerinde kullanırken kaybettiği +10 zırh ve %30 kaçınma güçlendirmelerini hedefine verir. Düşman kahramanda üzerinde kullanırken de 10 zırh kırar ve %30 ıskalama şansı verir. Bu zayıflatmadan kaçınılabilir.[/accordion]

octarine_core_lgOctarine Core

İntelligence kahramanlarının gözdesi olacak yeni eşya

[accordion title=’Ayrıntılar’]

Maliyeti: 5900

Mystic Staff+ Soul Booster

Özellikler

+25 Intelligence

+450 Can Değeri

+400 Mana Değeri

+4 Can Yenileme

+ %100 Mana Yenileme

Pasif Yetenek: Cooldown Reduction

Bütün bekleme sürelerini %25 azaltır.

Pasif Yetenek: Spell Lifesteal

Kahramanın yetenekleriyle verdiği hasarın belli bir yüzdesini(%25 kahramanlardan ve %5 creeplerden) can olarak yeniler. [/accordion]

Eski eşya değişiklikleri

İzleyici ve Nöbetçi Gözler

  • İzleyici ve Nöbetçi gözler tek envanter hücresinde birleşebilecek. Çift tıklama ile gözler arasında seçim yapılabilecek.

Boots of Travel

  • Boots of Travel tekrar tarif alınarak güçlendirilebilecek. Güçlendirilmiş Boots of Travel sayesinde kahramanlar hedef seçilerek üzerine ışınlanabilinecek.

Skull Basher

  • Strength 6’dan 8’e yükseltildi.
  • Hasarı 40’dan 25’e düşürüldü.
  • Bash, 60 bonus hasar verir.
  • Bash’in bekleme süresi 2’den 2.3’e çıkarıldı.

Abyssal Blade

  • Hasar 100’den 85’e düşürüldü.
  • Bash, 60 bonus hasar verir.
  • Bash’in bekleme süresi 2’den 2.3’e çıkarıldı.

Energy Booster

  • Maliyeti 1000’den 900’e düşürüldü.

Arcane Boots

  • Replenish menzili 600’den 900’e yükseltildi.
  • Replenish’i kullanmak 35 mana harcamayacak.

Bloodstone

  • Tarifin maliyeti 800’den 900’e çıkarıldı.

Armlet of Mordiggian

  • Saldırı hızı +15’den +25’e yükseltildi.
  • Unholy Strength artık +10 saldırı hızı vermeyecek.
  • Unholy Strength, strength kazanımı 0.7 saniyeden 0.6’ya düşürüldü.

Quelling Blade

  • Artık sadece temel hasarı etkileyecek.
  • Quell bonus hasarı %32/12’den %40/15’e çıkarıldı.
  • Quell Roshan’ı etkilemeyecek.
  • Chop aktif yeteneği gözlere 100 hasar vermek yerine direk olarak gözleri öldürecek.
  • Chop aktif yeteneğinin menzili  gözler hedef alındığında 350’den 450’e yükseldi.

Battle Fury

  • Battle Fury yapmak için Quelling Blade’e ihtiyaç  duyulacak ve Battle Fury, Quelling Blade’ın özelliklerini taşıyacak.
  • Quell bonusu yakın menzilli kahramanlar için %60, menzilli kahramanlar için %25 oldu.
  • Hasar 65’den 55’e düşürüldü.
  • Cleave menzili 250’den 280’e yükseltildi.

Black King Bar

  • Black King Bar artık satılabilecek. Ancak tekrardan alındığında kullanım süresi sıfırlanmayacak.

Blade Mail

  • Hasar yansıtmanın bekleme süresi 17’den 15’e düşürüldü.

Blades of Attack

  • Maliyeti 450’den 420’ye düşürüldü.

Phase Boots

  • Phase süresi 4’den 3.6’ya düşürüldü.

Boots of Travel

  • Teleport’un bekleme süresi 50’den 45’e düşürüldü.

Buckler

  • Zırh bonusunun menzili 750’den 900’a çıkarıldı.

Butterfly

  • Flutter kullanım süresi 8’den 6’ya düşürülürken bonus hareket hızı %20’den %25’e yükseltildi.

Clarity

  • Kullanım süresi 40’tan 45’e yükseltildi.
  • Total mana geri toplaması 150’den 170’e yükseltildi.
  • Dost kahramanlara uygulama menzili 100’den 250’e yükseltildi.

Cloack

  • Büyü direnci %15’ten %20’ye yükseltildi.

Vanguard

  • Hasar engelleme şansı %67’den %75’e yükseltildi.

Crimson Guard

  • Hasar engelleme şansı %67’den %75’e yükseltildi.
  • Guard aktif hasar engellemesi 50’den 55’e yükseltildi.
  • Guard aktif efekt alanı 750’den 900’e yükseltildi.

Desolation

  • Hasarı 60’tan 50’ye düşürüldü.
  • Maliyeti 900’den 300’e düşürüldü.

Diffusal Blade

  • Diffusal Blade artık menzilli illüzyonlarda değerinin yarısı kadar çalışacak.

Divine Rapier

  • Hasarı 300’den 330’a yükseltildi.

Dust of Appearance

  • Hareket hızı yavaşlatması %15’ten %20’ye yükseltildi.

Drum of Endurance

  • Endurance saldırı hızı bonusu 10’dan 20’ye yükseltildi.

Eaglesong

  • Maliyeti 3300’den 3200’e düşürüldü.

Eul’s Scepter of Divinity

  • Cyclone’un mana bedeli 75’ten 125’e yükseltildi.

Eye of Skadi

  • Cold Attack’ın yavaşlatma süresi menzilli kahramanlar için 3’ten 2.5 saniyeye düşürüldü.

Uçan Kurye

  • Görüşü 400’den 300’e düşürüldü.
  • Speed Burst hızı 650’den 800’e yükseldi.

Force Staff

  • Can yenilenmesi 3’ten 4’e yükseltildi.

Ghost Scepter

  • Fiato 1600’den 1500’e düşürüldü.
  • Verdiği tüm bonuslar 7’den 5’e düşürüldü.

Gloves of Haste

  • Atak hızı 15’den 20’ye yükseltildi.

Headdress

  • Regeneration Aura yarı çapı 750’den 900’e yükseltildi.

Healing Salve

  • Can yenileme süresi 10 saniyeden 8 saniyeye düşürüldü.
  • Dost kahramanlar için uygulama menzili 100’den 250’ye yükseltildi.

Reaver

  • Maliyeti 3200’den 3000’e düşürüldü.

Heart of Tarrasque

  • Tarif maliyeti 1200’den 1400’e yükseltildi.
  • Can yenilemesi toplam canın %2’sinden %3.25’ine yükseltildi.
  • Can yenilemesinin etkisiz kalma süresi yakın menzilli kahramanlar için 4’ten 5’e, menzilli kahramanlar için 6’dan 7’ye yükseltildi.

Linken’s Sphere

  • Spellblock bekleme süresi 17’den 16’ya düşürüldü.

Magic Wand

  • Gerektirdiği eşyalar Magic Stick+2 branches+Circlet olarak değiştirildi.
  • Bütün verdiği bonuslar 3’ten 4’e yükseltildi.

Mask of Madness

  • Berserk hareket hızı bonusu %30’dan %17’ye düşürüldü.

Mekansm

  • Restore yeteneği ve Mekansm Aura’nın yarı çapı 750’den 900’e yükseltildi.

Mjollnir

  • Static Charge artık görünmez ya da gölgede olan birimlere sekmez.
  • Static Charge’ın uygulama menzili 600’den 800’e yükseldi.

Necronomicon

  • Necronomicon Warrior/Archer’ın canı 400/600/800’den 600/700/800’e yükseltildi.
  • Necronomicon Warrior’un hasarı 25/50/75’ten 45/60/75’e yükseltildi.
  • Necronomicon Archer’ın hasarı 40/80/120’den 60/90/120’ye yükseltildi.
  • Necronomicon Archer Aura’nın hareket hızı 3/6/9’dan 5/7/9’a yükseltildi.

Observer Ward

  • İzleyici gözler birer birer alınacak.
  • Bedel ve stoğun yeniden dolma süresi yarılandı ve stoğu ikiye katlandı.
  • İzleyici gözler artık imha edildiğinde 50 XP bonusu verecek.
  • İzleyici Göz’e yapılan atak artık ıskalamyacak.(Aynı özellik Nöbetçi Göz için de geçerlidir)

Orb of Venom

  • Poison Attack’ın verdiği hasar zamanla ölümcül olabilir.

Pipe of Insight

  • Insight Aura artık etrafındaki dost kahramanlara %10 Büyü Direnci sağlamakta.(Eşyaya sahip kahramanlara etki etmez)
  • Insight Aura’nın yarı çapı 750’den 900’e yükseltildi.

Power Treads

  • Verdiği temel özellik bonusu 8’den 9’a yükseldi.

Quarterstaff

  • Maliyeti 900’den 875’e düşürüldü.

Radiance

  • Radiance’ın maliyeti 1350’den 1425’e yükseltildi.
  • Radiance Burn artık etkilenmiş düşmanlara %17 ıskalama şansı vermekte.

Refresher Orb

  • Bileşenleri ve verdiği bonuslar yeniden düzenlendi.

[accordion title=’Ayrıntılar’]

Maliyeti: 5300

Özellikleri

+10 Can yenilemesi

%250 Mana yenilemesi

+20 Hasar[/accordion]

Rod of Atos

  • Verdiği Intelligence 25’ten 30’a yükseltildi.

Satanic

  • Unholy Rage’in süresi 3.5’tan 4 saniyeye yükseltildi.

Sentry Ward

  • Göz’e yapılan atak artık ıskalamaz.(İzleyici göz için de geçerlidir)

Shiva’s Guard

  • Freezing Aura’nın düşmanın saldırı hızını düşürmesi 40’tan 45’e yükseltildi.

Stout Shield

  • Maliyeti 250’den 200’e düşürüldü.
  • Hasar Engelleme şansı %53’ten %50’ye düşürüldü.
  • Hasar Engelleme’nin engellediği hasar 20’den(Ranged için 10) 16’ya(Ranged için 8) düşürüldü.

Tango

  • Artık Göz’leri yemek için kullanılabilir. Bir Göz yemek iyileştirme etkisini iki katına çıkartır.(16 saniye içerisinde 230 can)
  • Gözler hedef alındığında menzili 450 olur.

Town Portal Scroll

  • Işınlanma bekleme süresi 65’ten 70’e yükseltildi.
  • Işınlanma, artık Ethereal halini kullanıldığında silmiyor.

Urn of Shadows

  • Hali hazırda Soul Release etkisi altında bulunan düşmanlara uygulanan Soul Release artık birbirinden bağımsız çalışmayacak. İkinci kullanım var olan debuff’ı yenileyecek.

Veil of Discord

  • Tarif maliyeti 1250’den 1100’e düşürüldü.
  • Bekleme süresi 30’dan 20’ye düşürüldü.
  • Aktif yeteneğin süresi 25’den 16’ya düşürüldü.
  • Mana bedeli 75’ten 50’ye düşürüldü.

Vladmir’s Offering

  • Lifesteal’i %16’tan %15’e düşürüldü.
  • Artık Menzilli kahramanlara %10 lifesteal sağlıyor.
  • Ring of Regeneration yerine Headdress ile birleştirilecek. Vladmir’s Offering artık bütün temel özelliklere +2 bonus veriyor ve Vladmir’s Aura 3 can yenilenmesi sağlıyor.

editor
Oyuncuların buluşma noktası!

3 Comments

  • Seyit Yorulmaz 1 Mayıs 2015

    Güzelmiş begendim

  • Karada Giden Balik 28 Nisan 2015

    Hafiften LoL’e benzemeye başladı gibime geliyor :S

    • bandog 1 Mayıs 2015

      neresi benzedi mk?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir