Dota 2

Dota 2’ye 6.83b güncellemesi geldi

Public oyunların vazgeçilmezi olan ve aynı zamanda profesyonel maçlarda da sürekli gördüğümüz  Juggernaut, Faceless Void, Slark, Brewmaster, Tidehunter ve Vengeful Spirit gibi kahramanlara nerfler geldi. 6.21’den beri nerf almayan Juggernaut’a 6.83b güncellemesinde nerf gelmesi şaşırtıcı oldu. Ayrıca kahramanların tekrardan doğma sürelerinde değişiklikler var. Artık oyuncular oyunun başlarında öldüğünde doğmak için daha çok bekleyecek. 18.2 Mb ‘lik güncelleme ‘de değişikliklerin, devam etmekte olan Dota 2 Asya Şampiyonası’ndaki eleme maçları dikkate alınarak yapıldığı açıklandı. İşte istatistikleri :

  • Vengeful Spirit – En çok seçilen
  • Juggernaut – 2. en çok seçilen
  • Brewmaster – 3. en çok seçilen
  • Tidehunter – 2. en çok banlanan
  • Faceless Void – 7. en çok banlanan
  • Slark – 1. en çok banlanan

Bu kahramanlara gelen nerfler dışında menzilli ve yakın dövüş barakalarının yıkılmasıyla gelen altın miktarı artırıldı ve kahramanların yeniden doğma süreleri artırıldı. Artık ilk seviyelerde ölmek oyuncuları daha zor duruma düşürecek. Oyun başlarında öldüğünüzde eskisine göre daha geç doğacağınız için daha çok tecrübe puanı ve altın kaybedeceksiniz. Bu da rakibinize oldukça büyük avantaj sağlayacak. Dota 2 bu güncellemeyle oyuncuları daha dikkatli olmaya zorluyor.

 

Kahraman seviyesi Eski doğma süresi Yeni doğma süresi
1 4 8.8
2 8 12.6
3 12 16.4
4 16 20.2
5 20 24
24 96 96.2
25 100 100

 

6.83b Bütün değişiklikler

  • Üstteki tabloda gösterilen doğma sürelerinin artışı.
  • Menzilli/yakın dövüş barakalarının takım bonusu 125/75’den  175/100 altına yükseldi.
  • Anchor Smash’in alanı 400’den 375’e düşürüldü.
  • Brewmaster”ın Hurl Boulder hasarı 100’den 50’ye düşürüldü.
  • Pounce hasarı 55/110/165/220’den 50/100/150/200’ye düşürüldü.
  • Juggernaut’ın zırhı 1 düşürüldü.
  • Omnislash’ın mesafesi 450’den 350’ye düşürüldü.
  • Chronosphere mana bedeli 150/175/200’den 150/225/300’e yükseltildi.
  • Magic Missile’in bekleme süresi  10’dan 13/12/11/10 olarak değiştirildi.
Özellikle Dota 2 olmak üzere her türlü eSpor hayranı, takipçisi, çevirmen, sporsever

1 Comment

  • Bashlord 15 Ocak 2015

    Tidehunter’in anchor smash’inin alanının düşürlmesi o hero için hiç birşey ifade etmiyor heronun doğası gereği güçlü bi alan herosu herzaman banlanıcaktır. Bence oyuncuların dikkat etmesi gereken ve daha çok picklenmesi gereken hero warlock ve void kombosunu hiç göremiyorum, warlock 4gollem kombinasyonu inanlımaz güçlüydü, d1 de çok kullanılırdı ama d2 de oyuncular warlock’un gücünün farkında değiller pek. Slark bi doom’a bakar iyi batrider hayat kurtarır orası ayrı :) Bu arada d2’de sürekli picklenen heroların nerflenmesi taraftarı değilim oyuna yeni counter herolar eklenmesi taraftarıyım. Oyun ancak bu şekilde daha çok gelişebilir diye düşünüyorum.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir