Haber

Heroes of the Storm’a iki yeni hero: The Butcher ve Leoric

Heroes of the Storm 1 temmuz yaması ile karşımıza çıkan fırtınaya kapılmış The Butcher ile sıradaki yeni kahraman Leoric’i inceliyoruz. Geçtiğimiz günlerde Public Test Realm’i ve değişiklikleri burada incelemiştik. Eternal Conflict etkinliğiyle Diablo evreninden savaşa katılan kahramanımız ise “The Butcher” olmuştu. Suikastçi rolündeki kahramanımızı ilk bakışta oynaması gayet keyifli gözüküyor. Umarım Thrall’ın çıkışında olduğu gibi “nerf pls” diye ağlatmaz.

Artık daha fazla zaman kaybetmeden yepyeni kahramanımızın yetenek ve özelliklerini inceleyelim:

Yetenekler:

[accordion title='(Trait) Fresh Meat’]traitYakında ölen düşman minyonlar 1, kahramanlar ise öldüklerinde yerden toplanabilir 3 taze et bırakır. Bu taze etler %1 atak hasarı verir. En fazla 25 et toplayabilir, öldüğünde ise hepsini kaybeder.[/accordion] [accordion title='(Q) Hamstring’]q50 Mana
Bekleme süresi: 4 saniye

Rakiplere 240 (50 + seviye başı 10) hasar verir ve düşmanları %50 yavaşlatır. Bu yavaşlatma etkisi 2 saniye boyunca azalarak yok olur. Kullandıktan sonra otomatik saldırıyı hemen yapar.
[/accordion] [accordion title='(W) Butcher’s Brand’]w60 Mana
Bekleme süresi : 14 saniye

80 (32.5 + seviye başına 2.5 ) hasar verir ve 5 saniye boyunca yeteneği kullandığınız düşmana yapılan otomatik saldırı hasarının %75’i ile kendisini iyileştirir. Yetenek, kahramanlara karşı kullanıldığında iyileştirme etkisi  2 katına artar.

[/accordion] [accordion title='(E) Ruthless Onslaught’]e75 Mana
Bekleme süresi : 20 saniye

Düşmana doğru hücum eder, hareket hızı kazanır ve durdurulamaz hale gelir. Düşmana yetişirse 260 (70 + seviye başına 10 ) hasar verir ve 1 saniye sersemletir.

[/accordion] [accordion title='(R1) Lamb to the Slaughter’]r75 Mana
Bekleme süresi : 60 saniye

Bir kazık fırlatır ve 1 saniye sonra en yakınındaki düşman kahramana 375 (90 + seviye başına 15) hasar verir ve 4 saniyeliğine kazığa zincirler.

[/accordion] [accordion title='(R2) Furnace Blast’]r275 Mana
Bekleme süresi : 90 saniye

3 saniyelik bir gecikmeden sonra etrafındaki düşmanlara 1000 (335 + seviye başına 35 ) hasar veren alevler patlatır. (E) Ruthless Onslaugth ile düşmana koşarken kullanabilir. 

[/accordion]

Özellikler:

[accordion title=’1.seviye’]

block
Block: Kahramanlardan gelen otomatik saldırı hasarını belirli aralıklarda %50 azaltır.

 

q
Chop Meat: Kahramanlar dışındaki düşmanlara yapacağı hasarı %50 arttırır. Minyonlardan düşen taze et sayısını 3 yapar.

 

trait
Victuals: Yerden alınan taze etler maksimum canının %3’ünü yeniler. 25 et toplandıktan sonra taze etler düşmeye devam eder.

 

q
Invigoration: (Q) Hamstring düşman kahramana değerse harcanan mananın yarısı geri gelir ve bekleme süresi 1 saniye azalır.

[/accordion] [accordion title=’4.seviye’]

envenom
Envenom: Aktifleştirildiğinde düşman kahramana 10 saniye içinde 180 hasar verir. (60 saniye bekleme süresi)

 

q
Flail Axe: (Q) Hamstring’in uzunluğunu %40 arttırır.

 

e
Unrelenting Pursuit: Hücum başarılı olursa (E) Ruthless Onslaught’un bekleme süresini %40 azaltır.

 

q
Cheap Shot: (Q) Hamstring’in yapacağı hasar; yavaşlamış, yere sabitlenmiş ya da sersemlemiş hedeflere karşı %100 artar.

[/accordion] [accordion title=’7.seviye’]

q
Brutal Strike: (Q) Hamstring kullanıldıktan sonra yapılacak otomatik saldırının hasarı %50 artar.

 

trait
Abattor: Maksimum taze et sayısını 35’e çıkartır. Öldüğünde ise yarısını kaybeder.

 

w
Insatiable Blade: (W) Butcher’s Brand’in can doldurma oranını, otomatik saldırıyla verilen hasarın %75’inden %100’üne çıkartır.

 

e
Final Assault: (E) Ruthless Onslaughter’ın mesafesini %33 arttırır ve düşmana yaklaşırken saldırır.

[/accordion] [accordion title=’10.seviye’]

r
Lamb to the Slaughter

 

75 Mana
Bekleme süresi : 60 saniye

Bir kazık fırlatır ve 1 saniye sonra en yakınındaki düşman kahramana 375 (90 + seviye başına 15) hasar verir ve 4 saniyeliğine kazığa zincirler.

r2
Furnace Blast

 

75 Mana
Bekleme süresi : 90 saniye

3 saniyelik bir gecikmeden sonra etrafındaki düşmanlara 1000 (335 + seviye başına 35 ) hasar veren alevler patlatır. (E) Ruthless Onslaugth ile düşmana koşarken kullanabilir.

[/accordion] [accordion title=’13.seviye’]

burningrage
Burning Rage: Her saniye etrafındaki düşmanlara 10 hasar verir.

 

spellshield22
Spell Shield: Yetenek ile hasar gördüğünde, o ve sonrasındaki gelecek yeteneklerden hasarı %50 azaltır.
Her 30 saniyede bir defa çalışır.

 

w
Crave Flash: (W) Butcher’s Brand düşmanda kullanıldığında %30 hareket hızı kazanır.

 

e
Savage Charge: (E) Ruthless Onslaught ekstradan çarptığı düşmanın maksimum canının %15’i kadar hasar verir.

 

[/accordion] [accordion title=’16.seviye’]

q
Crippling Slam: (Q) Hamstring’in yaptığı yavaşlatma etkisi zamanla kaybolmaz, süresi %25 uzar.

 

trait
Blood Frenzy: Toplanılan taze et başına %1 saldırı hızı kazanır.

 

enraged
Enraged: Can değeri %50’nin altına düştüğünde 10 saniye boyunca öfkelenir. Öfkeliyken %40 atak hızı kazanır ve sana karşı kullanılan sersemletme, yavaşlatma, susturma, yere sabitleme sürelerini %75 azaltır. (30 saniye bekleme süresi)

[/accordion] [accordion title=’20.seviye’]

nexusbl
Nexus Blades: Otomatik saldırılara %20 hasar ekler ve düşmanı 1 saniye yavaşlatır.

 

boltof
Bolt of the Storm: Aktif ediliğinde yakın mesafede imlecin bulunduğu yere ışınlar. (40 saniye bekleme süresi)

 

r
Slaughterhouse: Şimdi etrafındaki tüm düşmanları zincirler.

 

r2
Fires of Hell: İlk patlamasından 3 saniye sonra bir daha patlar.

 

[/accordion]

Buradan da Blizzard’ın yayınladığı tanıtım videosunu izleyebilirsiniz:

 

Leoric The Skeleton King

Bir sonraki kahramanımız Leoric ise kelimenin tam anlamıyla ölmüyor. Tüm canını kaybettiğinde hayalete dönüşüyor ve “varlığıyla” düşmanları rahatsız etmeye devam ediyor. Yeteneklerinin oyunda ilginç manzaralar görmemize yardımcı olacağı kesin. Heyecanla beklediğimiz kahramanın detaylarına bakalım:

blizzcon-2014-heroes-of-the-storm-king-leoric

Yetenekler

[accordion title='(Trait) Undying’]

trait

Canı sıfıra indiğinde hayalet olur, canını doldurduğunda tekrar canlanır. Hayaletken kullanılan yetenekler hasar vermez fakat kendini iyileştirebilir.

[/accordion] [accordion title='(Q) Skeletal Swing’]

q1
50 Mana
Bekleme süresi : 8 saniye

Topuzunu savurur 300 (100 + seviye başına 10) hasar verir ve hasar verdiği düşmanın hareket hızını 2.5 saniye boyunca %40 azaltır. Kahraman dışındakilere yapılan hasar iki katına çıkar.[/accordion] [accordion title='(W) Drain Hope’]

w
60 Mana
Bekleme süresi : 12 saniye

Bir düşmanın ruhunu alır ve ona yakın olduğu sürece maksimum canının %25’ini hasar olarak yansıtır ve 4 saniye içinde kendi canının %25’i kadar kendisini iyileştirir. Bu aktifken yürüme hızın %20 azalır.[/accordion] [accordion title='(E) Wraith Walk’]

e
50 Mana
Bekleme süresi : 14 saniye

Vücudundan ayrılır, ruh olur. 2.5 saniye içinde durdurulamaz olur ve  %50’ye kadar hareket hızı kazanır. Yetenek bittiğinde ya da yarıda bırakıldığında vücut ruhuna döner.[/accordion] [accordion title='(R1) Entomb’]

r1

75 Mana
Bekleme süresi : 50 saniye

Önünde, 4 saniyeliğine çıkışı olmayan bir mezar açar.[/accordion] [accordion title='(R2) March of the Black King’]

r2

100 Mana
Bekleme süresi : 80 saniye

Durdurulamaz olup topuzunu 3 defa savurur, 400(210 + seviye başına 10) hasar verir ve hasar veren her düşman kahraman için maksimum canının %7’si kadar kendisini iyileştirir.[/accordion]

Hayalet yetenekleri

[accordion title='(Q) Ghastly Swing’]

q2

Bekleme süresi : 8 saniye

Topuzunu savurur düşmanların hareket hızını 2.5 saniye boyunca %40 azaltır.[/accordion] [accordion title='(W) Drain Essence’]

w2

Bekleme süresi : 12 saniye

Bir zincir fırlatır ve ilk çarpan düşman kahramana yakın olduğu sürece 4 saniye içinde 486 (180 + seviye başına 16) canını yeniler.[/accordion]

Özellikler

[accordion title=’1.seviye’]

block
Block: Kahramanlardan gelen otomatik saldırı hasarını belirli aralıklarda %50 azaltır.

 

reanim
Reanimation: Yerden toplanan her can yenileme küresi, saniye başına yenilenen canı 1.5 arttırır. Bu yenileme hayalet durumunda da işler. Aynı zamanda hayalet iken yerden can yenileme küresi alabilir.

w
Hopelessness: (W) Drain Hope’un mesafesini %20 arttırır.

 

q1
Mana Thirst: (Q) Skeletal Swing, 50 manaya kadar çarptığı düşman başına 10 mana elde eder.

 

[/accordion] [accordion title=’4.seviye’]

e
Hardened Bones: (E) Wraith Walk aktifken %25 daha az hasar alır.

 

e
Royal Focus: (E) Wraith Walk kullanıldığı süre boyunca hasar almazsa bekleme süresi 4 saniyeye düşer.

 

w
Willing Vessel: (W) Drain Hope’un can yenilemesini maksimum canın %30’una çıkartır.

 

trait
Fealty Unto Death: Yakında minyon öldüğünde canının %1’ini yeniler ve 5 mana alır, hayalet durumunda bile.

 

[/accordion] [accordion title=’7.seviye’]

icon
Ossein Renewal: Aktif edildiğinde 6 saniye içinde maksimum canın %20’si kadar kendisini iyileştirir.
Hızlı doğmak için hayalet durumunda kullanılabilir. (60 saniye bekleme süresi)
q1
Paralyzing Rage: (Q) Skeletal Swing’in hareket hızı yavaşlatmasını %60’a çıkartır.

 

e
Lingering Apparition: (E) Wraith Walk’un süresini %60 uzatır.

 

q1
Ghastly Reach: (Q) Skeletal Swing’in mesafesini %25 arttırır.

 

[/accordion] [accordion title=’10.seviye’]

r1
Entomb

 

75 Mana
Bekleme süresi : 50 saniye

Önünde, 4 saniyeliğine çıkışı olmayan bir mezar açar.

r2
March of the Black King

 

100 Mana
Bekleme süresi : 80 saniye

Durdurulamaz olup topuzunu 3 defa savurur, 400(210 + seviye başına 10) hasar verir ve hasar veren her düşman kahraman için maksimum canının %7’si kadar kendisini iyileştirir.

[/accordion] [accordion title=’13.seviye’]

burningrage
Burning Rage: Her saniye etrafındaki düşmanlara 10 hasar verir.

 

spellshield22
Spell Shield: Yetenek ile hasar gördüğünde, o ve sonrasındaki gelecek yeteneklerden hasarı %50 azaltır.
Her 30 saniyede bir defa çalışır.

 

w
Crushing Hope: 
(W) Drain Hope sonuna kadar kullanılırsa kullanıldığı düşmanın maksimum canının %10’unu hasar verir, bu ekstra hasarın iyileştirme etkisi yoktur.

 

w
Drain Momentum: (W) Drain Hope sırasında artık hareket hızında yavaşlama olmaz.

 

[/accordion] [accordion title=’16.seviye’]

impos
Imposing Presence: Sana saldıran düşmanların atak hızı %50 yavaşlar.

 

q1
Consume Vitality: (Q) Skeletal Swing, %10’a kadar çarptığı düşman başına maksimum canının %1’ini yeniler. Hayalet durumunda da etkilidir.

 

q1
Renewed Swing: (Q) Skeletal Swing, ilk kullanımdan sonra 3 saniye içinde mana harcamadan ikinci defa kullanılabilir. İkinci savurma %50 daha az hasar yapar.

 

w
Unyielding Despair: (W) Drain Hope aktif olduğu süre boyunca bekleme süresi 1 saniye azalır.

[/accordion] [accordion title=’20.seviye’]

shie
Hardened Shield: Aktif edildiğinde 4 saniye boyunca alınan hasarı %75 azaltır. (60 saniye bekleme süresi)

 

spectral
Spectral Leech: Düşman kahramanlara yapılan otomatik saldırılara, kahramanın maksimum canının %5’ini ekler ve yapılan hasar kadar canını iyileştirir.

 

r2
Death March: Son savurma aynı zamanda (W) Drain Hope’un basit halini alandaki tüm düşman kahramanlara uygular.

 

r1
Buried Alive: Mezardaki düşmanlar saniye başına 156 (36 + seviye başına 6) hasar görür.

 

[/accordion]
Yorum yaz

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir