mix

5Mid Özetliyor: HoTS 10 Ağustos PTR yaması

Bu sabah itibariyle Heroes of the Storm Public Test Realm’e gelen yeni güncelleme ile birlikte oyun büyük bir değişim görüyor.

19 Ağustos günü ana sunucuya yüklenerek tüm kullanıcılara açılacak olan yamada Kharazim ile beraber birçok yenilik yer alıyor. Biz de genel anlamda yamanın getirdiği değişimleri, yeteneklere gelen farkları, yeni kahraman Kharazim’i ve diğer kahramanlardaki değişimleri olabildiğince kısa bir şekilde özetlemeye çalıştık.

Genel

  • Yamanın yayımlanmasından sonraki 3 hafta içerisinde Diablo 3 veya Diablo 3: RoS’a girecek oyuncular HoTS’ta Diablo’ya sahip olacak.
  • Diablo 3’ün 4. sezonunda 70. seviye karaktere sahip oyuncular HoTS’ta Maelthal’s Phantom adlı bineğe sahip olacak.
  • Kısa bir süreliğine sadece altın ile alınabilecek Treasure Goblin bineği mağazaya eklendi.
  • Brightwing’in fiyatı 7000 altın ve 8.49$’a düşürüldü.
  • Yeni yamayla Hero ve Team League dereceleri sıfırlanacak. Hero League partileri en fazla 4 kişilik olabilecek. 5 kişilik dereceli maç araması yapan partiler otomatik olarak Team League sırasına girecek. Oyuncular tekrar dereceye sahip olmak için 20 yerleştirme maçı atmak zorunda.
  • 4 adet yeni Bundle eklendi.
  • Murky ve Tychus’un tüm kostümlerine görsel güncelleme geldi.
  • Can ve Mana çubukları yenilendi. Kalkanlar artık beyaz renkte gözüküyor.
  • Yeni harita Infernal Shrines eklendi. Detaylı rehberini ileride paylaşacağız.

Talents (Özellikler)

  • Bolt of the Storm : Bekleme süresi 40 saniyeden 70 saniyeye çıkartıldı.
  • Cleanse: Artık kullanılan kahramanı 1 saniyeliğine dokunulmaz hale getirmiyor. Bunun yerine kullanılan kahramandaki kitle kontrol etkilerini 2 saniyeliğine %50 azaltıyor.
  • Gathering Power : Başlangıçta verilen %5’lik bonus artık yok. Kahraman öldürünce %2 yerine %1 bonus yetenek hasarı kazanacak. Kahraman öldüğünde ise kazandığı bonus yüzde hasarın tümü yerine yarısını kaybedecek.
  • Spell Shield : Kalkanın süresi 3 saniyeye çıkartıldı.

Kharazim

kharazim

[accordion title=’Trait (Pasif)’]

Pasifini seç :

transcendence
Transcendence : Her 3. otomatik saldırı en yakın takım arkadaşının canını yeniler.

 

ironfists
Iron Fists: Her 3. otomatik saldırı %100 bonus hasar verir.

 

insight
Insight: Her 3. otomatik saldırı mana yeniler.

 

[/accordion]

[accordion title='(Q) Radiant Dash’]

q
Takım arkadaşına veya düşmana zıplar, direk otomatik saldırı yapar. 2 defa kullanılabilir. 12 saniyede 1 zıplama hakkı yenilenir.

 

[/accordion]

[accordion title='(W) Breath of Heaven’]

w
Yakınındaki takım arkadaşlarının canını yeniler, onlara 3 saniyeliğine %10 hareket hızı kazandırır.

 

[/accordion]

[accordion title='(E) Deadly Reach’]

e
Sonraki otomatik saldırının mesafesi ve hızı 2 saniyeliğine %100 artar.

 

[/accordion]

[accordion title='(R1) Seven Deadly Strike’]

r1
Dokunulmaz hale gelir, büyük bir alanda 2 saniye içinde 7 defa saldırır. Her saldırı düşmanın maksimum canının %7’sini hasar olarak yansıtır. En çok canı olan düşman kahramanı öncelikli hedef alır.

[/accordion]

[accordion title='(R2) Divine Palm’]

r2
Seçilen dost kahramanı ölümden korur. 3 saniye boyunca korunan kahramanın alacağı hasarı önler ve büyük bir oranda canını yeniler.

[/accordion]

Kahramanlar

Falstad: Mighty Gust’ın biraz daha kullanılmasını istemişler anlaşılan. Bekleme süresi 50 saniyeden 40 saniyeye düşürüldü. Yavaşlatma süresi de 2 saniyeden 5 saniyeye çıkartıldı.

Jaina: Water Elemental artık çıktığı yerde hasar yapmıyor. Ring of Frost’un bekleme süresi de 100 saniyeden 80 saniyeye düşürüldü.

Kael’thas: (Q) Flamestrike’ın hasarı çok az arttırıldı. Ignite özelliği kalktı. 16.seviyeden sonra artık terör estiremeyecek. (W) Living Bomb’ın hasarında küçük bir artış var. 7.seviyede alınan Fission Bomb özelliğinde bonus hasar %75’ten %30’a düşürüldü, patladığında etrafına yaydığı hasarın alanı %30 genişletme eklendi. (E) Gravity Lapse’in menzili %25, Pyroblast’in menzili %20 arttı.

Kerrigan: Sprint ve Blood for Blood gibi önemli özelliklerini kaybetti. Bunların yerine benzer fakat daha az efektif aktif özellikler geldi. Q bufflandı, W ve E yeteneklerinin harcadığı mana arttı. Maelstorm’un yaptığı hasar arttırıldı. Bekleme süresi 120 saniyeden 100 saniyeye düşürüldü. Süresi 9 saniyeden 7 saniyeye düşürüldü.

Abathur: Küçük ama seçilme oranını arttırabilecek bir buff geldi.

Nazeebo: Sprint kaldırıldı. Kaçması artık zor olacağı için yerine Thing of the Deep adlı özellik getirildi. Basit yeteneklerin menzilini %25 arttırıyor. Gidbinn artık (E) Plague of Toads’ın hasarını arttırmıyor. Ravenous Spirit’in yaptığı hasarın alanı %22 oranında genişletildi.

Sgt. Hammer: (E) Siege Mode’da daha çok kullanılması için harcadığı mana 40’tan 20’ye düşürüldü. Bekleme süresi 5 saniyeden 2 saniyeye düşürüldü. Uzaktaki düşmanlara yaptığı hasar bonusu %20’den %30’a çıkartıldı.

Azmodan: Healing Ward, Superiority, First Aid, Storm Shield kaldırıldı.

  • 4. seviyede Envenom’a benzer aktif bir özellik getirildi. Sin’s Grasp : Aktif edilince düşmana 115 (seviye başına +19) hasar uygular, (E) All Shall Burn kullanılırken aktif edilebilir. Minyon öldürdüğünde Sin’s Grasp’in 100 saniyelik bekleme süresi 5 saniye azalır.
  • 7. seviyede gelen yeni özellik ise Gluttonous Ward : Aktif edildiğinde koyduğu totem 10 saniye içinde Azmodan’ın can ve manasını %25 oranında yeniler.

Brightwing: Pasifinin yaptığı can yenilemesi 25+(seviye başına 7.5)’tan  30+(seviye başına 9)’a çıkartıldı.

Malfurion: (Q) Regrowth’un başlangıçta yaptığı iyileştirme bonusu %20’den %50’ye çıkartıldı.

Rehgar: Bloodlust bekleme süresi 120 saniyeden 90 saniyeye düşürüldü.

Tassadar: (Trait) Oracle’ın bekleme süresi 40 saniyeye çıkartıldı. Mental Acuity özelliği bekleme süresini artık 20 saniyeye düşürüyor. Q ve W’nun harcadığı mana arttırıldı.

Leoric: Can yenileme efektlerinin çoğu yarıya düşürüldü. (Q) Skeletal Swing artık binalara 2 katı hasar yapmıyor.

editor
Oyuncuların buluşma noktası!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir