League of Legends League of Legends Haberleri

5Mid Özetliyor: LoL 5.22 yaması

2015 sezonunun bitmesine birkaç hafta kala, 2016 sezonunda yapılacak değişiklikleri içeren 5.22 yaması bugün yayınlandı. Geçtiğimiz günlerde yayınlanan sezon öncesi değişikliklerin detaylandırılmış hali olan 5.22 yaması, özellikle de şampiyonlar üzerinde yapılan değişikliklerden dolayı çok önemli. Nişancı güncellemesinin uygulamaya sokulacağı yamada eşyaların büyük bir çoğunluğu da yeniden gözden geçirilmiş bir şekilde oyunculara sunuluyor. Hali hazırda var olan eşyaların değişmesi bir tarafa, özellikle nişancılara odaklı yeni eşyaların da bol olduğunu belirtelim.

Şimdi lafı çok da uzatmadan, zaten aşırı uzun olan 5.22 yaması’nın ne yazık ki bir o kadar uzun “özet”ine geçelim:

Nişancı Güncellemeleri

Daha önce yayınladığımız Sezon 6 değişiklikleri yazımızda da bahsettiğimiz gibi, nişancılar büyük bir güncelleme alıyor. Değişen nişancılar ise Quinn, Graves, Miss Fortune, Graves, Corki, Kog’Maw ve Caitlyn. Yetenek kitleri tamamıyla değişen şampiyonların statları bu yamada belirlendi.

Oyunda popülerliği çıktığı günden bu yana en düşük şampiyonlardan olan Quinn, güncellemede mobilitesine önem verilen bir nişancı oldu. Değişen pasifi ile birlikte her 8 saniyede bir rakibi savunmasız olarak işaretleyebiliyoruz. Q yeteneği artık rakibi kör etmezken, ultisi şampiyona büyük bir hareket hızı verecek.

Graves‘in taban saldırı gücü buff alsa da menzilinin düşürülmesi büyük bir nerf. Graves’in normal saldırıları koni şeklinde rakibini geriye iterken Q’su T şeklinde hasar veriyor ve şampiyona büyük bir ittirme gücü katıyor. E yeteneğinin verdiği saldırı hızı gücü kaldırılırken bu yetenek şampiyona fişek kazandırıyor. Bu fişekler de Graves’e Zırh ve Büyü Direnci katıyor.

Yeni güncelleme alan Miss Fortune, bu yamada görece daha az değişen şampiyonlardan. Pasifi değişen şampiyonun W yeteneği de değişti. Ayrıca artık ultisi kritik vuruş şansına sahip.

Corki de büyük bir güncelleme aldı. Normal saldırıları büyü ve fiziksel hasar verecek olan şampiyonda en yeni özellik üssünde toplayabileceği paketler. Bu paketler W yeteneğinin menzilini tek seferlik için geliştirirken, paketlerin 1 dakika içinde kullanılması gerekiyor. Diğer yeteneklerindeki büyü hasarı yüzdeleri değiştirilen Corki, artık daha dengeli diyebiliriz.

Kog’Maw‘ın Q yeteneğinin yüzdeleri iyileştirilirken, Büyü Salvosu yeteneği artık %100 saldırı hızı kazandırıyor ve şampiyonun atak hızı sınırı 5.0 oluyor. En güçlü değişikliklerden birisi olarak kabul edilen Büyü Salvosu’ndaki iyileştirme, Kog’Maw’ı oldukça değerli yapmakta. Ayrıca şampiyonun R yeteneği artık canı az olan şampiyonlara daha fazla hasar veriyor.

Az değişen şampiyonlardan bir diğeri Caitlyn. Pasifinin hasarı, kritik oranına bağlı olarak arttırılırken Q yeteneğinin verdiği hasar arttırıldı. Yordle Kapanları’nı ard arda koyma özelliği getirilen şampiyon, artık 90 Kalibrelik Ağ ile hasar verdiği şampiyonlara kısa bir süre içerisinde 1300 menzilden Tam Kafadan vurabiliyor.

Şampiyonlar

Nişancı güncellemesinin yanında bir çok şampiyonun da değişiklik yaşadığını görüyoruz. Tüm nişancıların öyle ya da böyle değiştiğini söyleyebiliriz.

Ashe‘in en güçlü özelliği olan Q’nun artık bekleme süresi yok. Sadece normal saldırılarda yük birikiyor ve kritik vuruşlar rakibi daha fazla yavaşlatacak. Jinx‘in pasifi ise ard arda alınan skorlarla birikme şansına sahip. Buna karşılık şampiyonun füze atışlarının saldırı hızı düşürüldü. Zaten snowball odaklı olan şampiyon, pasifinin birikmesiyle daha da snowball odaklı hale getirildi. Taban saldırı hızı arttırılan Kalista‘nın pasif atama hızı artık şampiyonun o anki saldırı hızına bağlı olarak değişecek. Oynanış açısından oldukça önemli olan bir değişiklik, Kalista’nın SoloQ’da daha popüler olmasını sağlayabilir. Lucian‘ın ultisi ise artık saldırı hızına bağlı olarak fazla vurmayacak. Yine de yapılan değişiklikler ile şampiyonun R yeteneği artık daha fazla atış yapacak.

E’yi kullandıktan sonra normal saldırı yaparak Q yeteneğinin süresini düşüren Tristana‘da bu özellik kaldırıldı. Fakat E patladığında artık W’nun bekleme süresi sıfırlanacak. E yeteneği ise artık yükleri biriktirdikten sonra hemen patlayacak. Ufak bir güçlendirme de Twitch‘e geldi. Zehirlenmiş herhangi bir birim öldüğünde Twitch’in Q yeteneğinin bekleme süresi sıfırlanacak. Ultisinde küçük bir değişiklik yaşan Varus‘ta, R yeteneğinin sekme menzili gözükecekken, ultinin etkisinde kalan şampiyonların aldığı hasar arttı. W yeteneği değişen Vayne‘de ise artık yetenek taban gerçek hasar uygulamazken, yüzdesel olarak daha fazla hasar verecek. Vayne’in her şeyi olan W yeteneğinin güçlendirilmesi, şampiyonun popülerliğini kesinlikle etkileyecektir. Ultisi oyunda çok değerli olan Urgot ise R yeteneğini kullanırken fazladan büyü ve zırh direnci kazanmak yerine yüzde olarak daha az hasar alacak.

Kindred‘in taban can yenilenmesi azaltılırken Q’nun canavarlara verdiği hasar azaltıldı. Şampiyonun popülerliğinde çok bir şey değiştirmeyecek olan bu değişiklikler ile oyun içerisinde Kindred’e karşı oynamak daha kolay olacak. E ve R yetenekleri değişen Shaco‘da, E artık canavarların ıskalamasını sağlamak yerine saldırı hızlarını azaltacak. Halüsinasyon’un ise oyun içerisindeki görsel fark edilişi değiştirildi.

Saldırı Gücü Düzenlemeleri

Kindred dahil neredeyse tüm nişancıların taban saldırı güçleri +5,42 güçlendirildi. Yine tüm nişancıların seviye başına kazandığı saldırı gücü ise 0.59 azaltıldı. Böylece taban saldırı gücüne yapılan güçlendirme, oyun sonunda dengelenmiş olacak. Değişen şampiyonlar ise şunlar: Ashe, Draven, Ezreal, Jinx, Kalista, Kindred, Lucian, Sivir, Tristana, Twitch, Varus ve Vayne.

Bu genellemede iki istisna bulunmakta. Lucian’ın statları yapılan değişikliklerden farklıyken, Vayne’in ise W yeteneğine yapılan değişiklik nedeniyle farklılık gösteriyor.

“Mana”lı Değişiklikler

Yine daha önce yaptığımız Sezon 6 değişiklikleri haberinde mana iksirinin oyundan kaldırıldığını açıklamıştık. Özellikle de orta koridor şampiyonlarını önemli bir şekilde etkileyecek olan bu değişiklik üzerine Riot Games, bu şampiyonların mana havuzlarında değişiklik yaptı.

Mana yenilenmesine ve yetenek setinin kullanmasına çok bağlı olan şampiyonların taban mana miktarı +50 artarken, mana yenilenmeleri 3 eksiltildi. Bu şampiyonlar şöyle sıralayabiliriz: Anivia, Ashe, Brand, Draven, Evelynn, Ezreal, Fiddlesticks, Fizz, Galio, Hecarim, Irelia, Jax, Jayce, Kassadin, Lucian, Lux, Maokai, Nasus, Nautilus, Olaf, Pantheon, Ryze, Sion, Swain, Syndra, Talon, Varus, Veigar, Vel’koz, Xerath, Ziggs.

Bunun dışında destek şampiyonu olarak oynanan tüm şampiyonlar da +2,5 mana yenilenmesi/5 saniye kazandı. Mana iksirinin yokluğunda bu değişiklik, destek oyuncularını rahatlatacaktır.

Sistemler

Burada söz konusu olan iki değişiklik var. Birisi Ağır Yara, diğeri ise Güçlendirilmiş Normal Saldırı Değişiklikleri. Ağır Yara’daki değişiklik, oyundaki metayı tamamıyla değiştirecek tarzdan.

Ağır Yara’nın iyileştirme etkilerindeki azaltma oranı yükseltilirken artık bütün iyileştirmeler yerine kendi kendine uygulanan iyileştirmeleri etkiliyor.

Güçlendirilmiş Normal Saldırı Değişiklikleri ise tamamıyla bu saldırıların isabet etmemeleri halinde işlevlerini tayin etmekle alakalı. Bu isabete etmemeyi sağlayan yeteneklere Teemo’nun Kör Eden Dart’ı, Pantheon’un Zeonia Kalkanı veya Jax’in Karşı Saldırı’sını örnek gösterebiliriz. Düzenlenen şampiyonlar ise şunlar: Blitzcrank, Darius, Ekko, Garen, Jayce, Jax, Kassadin, Leona, Master Yi, Nasus, Nautilus, Rengar, Renekton, Riven, Sejuani, Shyvana, Skarner, Sona, Talon, Trundle, Twisted Fate, Udyr, Vayne, Viktor, Wukong, Xin Zhao ve Ziggs.

Sihirdar Vadisi

Vadi’nin Alameti, bu yama ile birlikte oyuna geliyor. Daha önce hazırladığımız haberde Vadi’nin Alameti ile ilgili her şeyi bulabilirsiniz.

Oyunun başlama zamanı değiştirildi. Minyonların ve ormandaki canavarların doğma zamanı 15 saniye öncesine alındı. Bu değişiklik kesinlikle takımların 1. seviye stratejilerini değiştirecektir. Karşı ormana yapılacak baskınlar daha riskli ve aynı şekilde riskin büyüklüğüne bağlı olarak büyük ödüllü olacaktır.

Şampiyonların kazandığı pasif altında da değişikliğe gidildi. Artık 5 saniyede 10,2 altın kazanacak olan şampiyonların takımdaki diğer oyuncular ile arasındaki altın farkı da kapatılmaya çalışılmış. 12. dakikadan sonra takımın en az altına sahip iki oyuncusu fazladan 5 saniyede 2 altın kazanacak.

Katletme altınında yapılan değişiklikler ise takımların kazandığı fazladan altınları dengelemek adına yapıldı. Katletme yükleri her şampiyonun yanında gözükürken, örneğin 5 yükü olan bir şampiyon öldürüldükten sonra yükü tamamıyla değil 3 azalıyor.

Oyundaki en önemli görevler olan kuleler de mekaniklerinde değişiklik yaşıyor. Büyücülerin de artık kulelere hatırı sayılır derecelerde hasar verebileceği bu yamada, kuleler, dış taraftakiler oyunun başından, iç taraftakiler 15. dakikadan itibaren olmak üzere her dakikada 2 zırh ve büyü direnci kazanıyor. Bu yükler en fazla 30 olabiliyor. Kule canları genel olarak arttırılırken kule aldıktan sonra kazanılan altın miktarı da arttırıldı.

Koridor ittirmenin ana öğesi olan minyonlarda da bu yamadan itibaren değişiklik yaşayacağız. Eğer takımınız rakip takımdan seviye olarak üstünse, minyonlar rakip takımın minyonlarına daha fazla vuruyor, daha az hasar alıyor. Oyunu snowball yapmanın bir diğer yolu olarak gözüken bu değişiklik, kulelerde yapılan değişiklikler ile beraber takımın maçı kazanmasında büyük rol oynayacaktır. Ayrıca minyonlardan kazanılan altın değerleri de arttırıldı.

Ormanda büyük değişikliklere gitmeyen Riot Games, canavarların genel olarak hasarları ve savunmalarını değiştirdi. Genel olarak ormandan kazanılan altın miktarının da arttığını söyleyebiliriz.

Çok büyük bir değişiklik olmasa da, Işınlan büyüsünün kulelerde kullanıldığında bekleme süresinin arttığını söyleyelim. Bunun dışında Durugörü ve Berrak Zihin sihirdar büyüleri oyundan kaldırıldı.

Kaldırılan Eşyalar

Oyuna getirilen bir çok eşyanın karşılığında, bir o kadar eşya da kaldırıldı. Popüler olanlardan Hırs Kılıcı ve Mana İksiri ilk göze çarpanlardan. En önemli değişiklik ise Görünmez Totem’in oyundan kaldırılması. Destek oyuncularının olmazsa olmazı olan yeşil totemin oyundan kaldırılması, oyunun oynanışını büyük ölçüde değiştirecek. Bunun yerine Ziynet eşyasının bedelsiz olarak yükseltileceğini, Görünmez Totem’in eksikliğinin bu şekilde kapatılacağını da söyleyelim.

Oyundan kaldırılan eşyaların tam listesi şu şekilde: Hırs Kılıcı, Kristal Matara, Yıkım Karışımı, Mana İksiri, Av Bıçağı, İzci Yeli, Görünmez Totem, Gizem Kılıcı, Hırpalayan, İkiz Gölge ve Karayel.

Nişancı Eşyaları

Bu yamanın nişancılar üzerine yapıldığını belirtmemize artık gerek yok. Oyundaki nişancı eşyalarının büyük bir çoğunluğuna değişiklik getiren Riot Games, buna kimi eşyada fiyatını değiştirerek, kiminde de statlarında değişikliğe giderek ulaşmaya çalışmış.

Oyundaki yeni eşyaları ve değişen özelliklerini Sezon 6 oynanış değişiklikleri haberimizde bulabilirsiniz. Bunun dışında özellikle belirtmemiz gereken birkaç eşya var.

Bu eşyalardan ilki şüphesiz Mahvolmuş Kralın Kılıcı. Can yüzdesi azaltılan eşya, Vayne ve Kog’Maw gibi bu eşyayı oldukça aktif kullanan şampiyonların eşya dizilimini değiştirecektir. Diğer bir eşya ise oyuna yeni gelen Bombardıman Topu. Kuşatma odaklı takımların nişancısının vazgeçilmezi olacak olan eşya, saldırılara bağlı olarak yük topluyor ve bu yükleri büyük bir hasar ile boşaltıyor. Oyuna yeni gelen bir diğer eşya olan Dev Katili de, Mahvolmuş Kralın Kılıcı ile uyumlu çalışacak gibi gözükmekte. Oyundan daha önce kaldırılan Celladın Çağrısı eşyası, bu yama ile birlikte geri dönüyor. Rakibin can yüzdesine bağlı olarak hasar veren ve oyuna yeni getirilen bir diğer eşya da Dominik Efendi’nin Hürmetleri. Bahsedeceğimiz son eşya ise Celladın Çağrısı ve Son Fısıltı’nın birleşmesiyle oluşturulan Fani Hatıratı.

Yetenek Gücü Eşyaları

Nişancılar ve eşyaları bu kadar çok ilgi toplamasına rağmen, büyücü şampiyonlar da bu yamada unutulmamış. Genel olarak yapılan değişiklikler eşyaların altın bedellerindeki azalma/artma olarak gözükmekte. Hatta, bedeli azalan sadece üç eşya olduğunu belirtelim: Ataların Buyruğu, Cehennem Asası ve Sokarca. Geri kalan tüm eşyaların altın bedelleri arttırılırken, eşyaların statları da zayıflatıldı.

Bu eşyalarda yapılan en önemli değişiklik Mejai’nin Ruhyiyeni‘ne geldi. Eşya artık şampiyon öldürme başına 4, asist başına 2 yük kazanıyor. Maksimum yük sayısı 25’e yükseltilirken, her yük oyuncuya 5 yetenek gücü sağlıyor. Dahası eşyadaki yük sayısı 15’ten fazlaysa şampiyon +%10 hareket hızı kazanıyor. Snowball eşyalarının en sık kullanılanı olan Mejai, bu değişiklikler ile tekrardan popüler hale gelebilir. Özellikle de LeBlanc ve Lux’ın en sevdiği eşya olan Mejai’nin bu derecede değişmesi oldukça olumlu.

Savunma Eşyaları

Oyundaki savunma eşyaları da, nişancıların öne çıktığı bu dengede güçlü bulunmuş olacak ki, bir çoğunun altın bedeli arttırılmış. Altın bedeli artmasına rağmen statları da gelişen eşyalar Banshee’nin Duvağı, Ruh Gömleği, Warmog’un Zırhı, Günateşi Pelerini, Koruyucu Melek ve Ordu Kalkanı.

2015 sezonunun tamamının üst koridor şampiyonları odaklı olduğu düşünülünce, savunma eşyalarının pahalılaştırılması, bu şampiyonların güç patlamasının oyunun ileri zamanlarına sarkmasına neden olacak.

Orman Eşyaları

Resmi açıklamada orman ve orman eşyalarında değişikliğin yapılmadığı bir sezon öncesi yamasının olamayacağını söyleyen Riot Games, bu eşyalarda yaptığı değişiklikler ile bunu kanıtlar nitelikte.

İlk göze çarpan değişiklik Akıncı Palası’nın altın bedeli. Fiyatı düşmesine rağmen eşyanın büyük canavar katledildiğinde verdiği fazladan altın özelliği kaldırıldı. Yeni gelen Avcı Tılsımı ise büyücü şampiyonların ormancı olmasını kolaylaştırıyor. Ormanda %150 mana yenilenmesi veren eşya, canavarlara verilen hasara bağlı olarak can çalmayı da sağlıyor.

Efsun eşyalarında büyük değişiklik yaşanmazken, hepsinin altın bedeli yükseltildi.

Destek Eşyaları

Nişancının ekürisi olan destek şampiyonların eşyaları bu yamada güçlendirildi. Bir iki istisna dışında tüm eşyaların altın bedeli azaltılırken, statları güçlendirildi. Sadece Mikael’in Kazanı eşyasının verdiği büyü direnci azaltıldı. Onun dışında iki tane önemli değişik yapıldı. Birincisi Dağın Sureti. Eşyanın aktif özelliği önceden patladıktan sonra rakiplere hasar veriyordu. Artık, bunun yerine, eşya patladıktan sonra rakiplerini yavaşlatacak. İkincisi ise Buz Kraliçesi’nin Hakkı’nda yapılan değişiklik. Eşyanın aktif özelliği değiştirildi ve oyundan kaldırılan İkiz Gölge’nin aktif özelliği bu eşyaya devredildi.

Görüş Eşyaları

Görünmez Totem’in oyundan kaldırılmasıyla önemi daha da artan bu eşyalarda büyük değişikliklere gidildi. İlk göze çarpan şey ise pembe totem olan Görüş Totemi bedelinin azaltılması. Bunun dışında totemlerin aktif kalma süresinin de 150 saniyeye çıkarıldığını belirtelim.

Destek oyuncularının genelde ilk satın aldığı eşya olan Keşiftaşı’nın totem yükü azaltılırken artık farklı eşyalar ile birleştirerek Keşiftaşı kullanılarak yeni eşyalar satın alabiliyoruz. Bu eşyaların ilki Muhafızların Gözü. Keşiftaşı’nın Buzdiş ile birleşiminden oluşan eşya, her iki temel eşyanın da özelliklerini taşıyor. İkinci eşya olan Vahanın Gözü ise Keşiftaşı ile Göçebe Madalyonu’nun birleşiminden yapılıyor. Son eşya olan Ekinoksun Gözü ise Keşiftaşı ve Targon’un Heybeti ile yapılıyor.

Ziynetlerin kendiliğinden gelişeceğini eklemekte fayda var. Ayrıca mavi ziynet olan İzleme Küresi ise oyundan kaldırıldı. Ziynetler gerekli seviyeye ulaşıldığında artık kendiliğinden gelişecek.

Başlangıç Eşyaları ve Tek Kullanımlık Eşyalar

Oyundaki bir diğer eksiklik de başlangıç eşyalarındaki çeşitliliğin çok kısıtlı olmasıydı. Doran seti dışında pek fazla bir seçenek bulundurmayan oyuna yeni eşyalar ile birlikte çeşitlilik getirilmeye çalışılmış. Özellikle yeni eşyaların koridor safhasında oyuncunun oynayış eğilimlerine göre seçenek sunması oldukça iyi bir değişiklik olarak göze çarpıyor.

Ayrıca Büyücülük karışımı dışındaki diğer karışımlar (Yıkım, Sağlamlık, Hiddet) oyundan kaldırıldı. Başlangıç eşyalarının detaylarını ve yeni eşyaların özelliklerini Sezon 6 oynanış değişiklikleri haberimizde bulabilirsiniz.

Çizmeler

Birinci seviye çizmenin bedeli azaltılırken, 2. seviye çizmelerin bedellerinde de değişikliğe gidildi. Genel olarak statlarına bağlı olarak arttırılan ya da azaltılan altın bedelleri, çizmelerin efektifliğini de değiştirecektir. Göze çarpan en önemli özellik ise Ionia Çizmeleri’nin sihirdar büyülerinin bekleme süresini %10 azaltması. Bunun dışında çizmelerin Efsun seviyesindeki altın bedelleri de azaltıldı.

Eşyalar

Üst koridor oyuncularının ofansif olarak kullandığı eşyalarda zayıflatmaya giden Riot Games, birkaç eşyada büyük değişikliğe gitti.

Öncelikle yeni gelen Ölümün Dansı eşyasından bahsedelim. Can çalma eşyası olan Ölümün Dansı’nın en büyük özelliği ise alınan hasarları belirli bir süre içerisinde kanamaya çevirmesi. Anlık hasar potansiyeli yüksek olan şampiyonlara karşı iyi bir seçenek olabilecek Ölümün Dansı’nın altın bedeli ise 3400.

Malmortius’un Ağzı‘na yapılan değişiklikler ise güçlendirme diyeceğimiz cinsten. Eşya artık zırh delme özelliğine sahipken, Can Simidi kalkanı devreye girdiğinde şampiyon çok daha fazla savaş statı elde ediyor. Youmuu’nun Hayaletkılıcı ise saldırı gücü artışı yaşarken artık kritik vurmayacak.

Oyundaki en az tercih edilen eşya olan Guinsoo’nun Hiddeti de bu yamada güçlendirme aldı. Kritik vuruşlar saldırı hızı ve fazladan hasar kazandırırken, eşya 8 yüke ulaştığında yakındaki rakiplerine verdiği hasar neredeyse iki kat artıyor.

Hextech Silahkılıç ise artık tıpkı Mahvolmuş Kralın Kılıcı gibi verdiği hasarın belli bir miktarını iyileştirme olarak alacak. Tiamat’ın etrafına verdiği alan hasarı kaldırılırken bedeli büyük miktarda azaltıldı.

Üçlü Kuvvet‘in statları güçlendirme alırken eşya artık +30 yetenek gücü vermeyecek. Bunun yerine ise eşya artık %10 bekleme süresinde azalma özelliğine sahip.

Bir diğer değişen eşya ise Buzdoğan Eldiveni. Tıpkı Üçlü Kuvvet’te olduğu gibi artık 30 yetenek gücü vermeyen eşyanın yavaşlatma etkisinin alanı, şampiyondaki zırha bağlı olarak büyüyecek.

Bileşen Eşyalar

Güç patlaması yaşatan eşyaların bileşenleri olan bu eşyalarda genellikle değişiklik altın bedeli çerçevesinde yapıldı. Büyük bir bölümünün altın bedeli azalırken Koruyucu Katalizör, Zincir Yelek, Keskingaga Pelerini ve Vampiri Asa’nın altın bedeli arttı.

En büyük değişiklik ise Pırıltı‘da yaşandı. Artık yetenek gücü vermeyen eşya, bunun yerine şampiyona fazladan bekleme süresinde azalma sağlıyor.

Bu başlık altında ise karşımıza yeni 3 eşya çıkıyor. Jaurim’in Yumruğu saldırı gücü ve can verirken Dişli Kama, oyundan kaldırılan Hırpalayan’ın statlarının yarısını veriyor. Son eşya olan Caulfield’ın Savaş Çekici ise saldırı gücü ve bekleme süresinde azalma veriyor.

Kabiliyetler

Tamamıyla değişen Kabiliyetler’in detaylı açıklamasını, yine Sezon 6 öncesi değişiklikler haberimizde vermiştik. Genel olarak değişen kabiliyet ağaçlarının amacının çeşitlilik yaratmak olduğunu söyleyebiliriz. Daha önce oyundaki etkisi az olan kabiliyetlerin bu büyüklükte bir değişikliğe uğraması da Riot Games’in bu durumu değiştirmeyi amaçladığının bir göstergesi.


Oldukça uzun olan 5.22 yamasının en önemli detayları bunlar olarak gözüküyor. Bugün açıklanan yeni şampiyon olan Illoai’nin ise 5.22 yaması ile gelmeyeceğini belirtelim.

League of Legends oyuncusu, aynı zamanda profesyonel sahnenin sıkı takipçisi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir