League of Legends

5Mid Özetliyor: LoL 8.10 yaması

Geçtiğimiz yamalardaki gibi oyunun dengelerini tamamen değiştiren yeniliklerin yer almadığı League of Legends 8.10 yaması yayınlandı.

Şampiyon, eşya ve rün değişikliklerine geçmeden önce oyunun yeni kostümlerine değinelim. Daha önce duyurulduğu gibi yeni Pulsefire kostümleri oyuna 8.10 ile ekleniyor. Buna göre ilerleyen günlerde Pulsefire Riven, Pulsefire Twisted Fate ve Pulsefire Shen satın alınabilir olacak. Öte yandan Swain’in güncelleme sonrası en beğenilen kostümlerinden olan Ejderha Efendisi de renk paketi aldı.

Şampiyonlar

Üst koridorda sıklıkla tercih edildiğini gördüğümüz Sion‘un, taban can yenilenmesi ve E’sinin taban hasarı azaltıldı. Daha önce ultisi güçlendirilen Dr. Mundo‘ya da dengeleme getirildi. Sadizm’in bekleme süresi ve can bedeli yükseltildi. Popülaritesini kaybeden Poppy‘nin de artık taban hareket hızının daha fazla olduğunu belirtelim.

Özellikle koridorlara yaptığı baskınlarla oldukça etkili olan Zac‘in W, E ve R’sinin yetenek gücünden aldığı hasar artırıldı. Stomaged’in MSI’da tercih ederek izleyenleri heyecanlandırdığı Kindred de pasifine önemli bir yenilik aldı. Eğer bir takım arkadaşı son 6 saniye içinde Kindred’dan hasar alan ve av için işaretlenmiş bir orman canavarını keserse, Kindred artık bir pasif yükü kazanıyor.

Son olarak Bard‘ın W yeteneğinin mana bedelinin azaltıldığını da söyleyerek eşya ve rün değişikliklerine geçelim.

Eşyalar

Rün Feryadı, artık Ruh Yeli yerine Kayıp Cilt’ten geliştiriliyor. Ayrıca eşyanın hareket hızı kalktı. Rün Feryadı’na bekleme süresinde azalma ve mana da eklendi.

Totemler artık haritada daha uzun süre kalıyor ancak yüklenme süreleri de arttı. Son olarak artık aynı anda hem orman hem de destek eşyalarına sahip olunamayacağını da belirtelim. Bu değişikliğin ormanda dengeleri değiştireceğini söyleyebiliriz.

Rünler

Belden Aşağı: Hasar 12-30 ⇒ 15-60

Usta Avcı: Aktif eşya bekleme sürelerinde taban azalma %10 ⇒ %15 / Yük başına aktif eşya bekleme sürelerinde azalma %6 ⇒ %5

Sürat Coşkusu: Hareket Hızı: %15-40 ⇒ %25-40

Tahrip: Taban Hasar 125 ⇒ 175

Koza: Can 60 ⇒ 50

Kemik Zırh: Hasar Azaltma 20-50 ⇒ 15-40

Mükemmel Zamanlama: Kullanılabilme zamanı 10 dakika ⇒ 8 dakika

Hextech Sıçratıcısı: Çatışmada devre dışı kalma süresi 10 saniye ⇒ 2 saniye

Seriye dur deme ödülleri

Artık skor serisi yakalayan rakiplerin bu serisini sona erdirmek sadece sona erdiren oyuncuya gelir sağlayacak. Takım ödülleri kaldırılıyor.

KELLE AVCISI Artık asist yaparak seriye dur deme altınına ortak olunamıyor

BİR SKOR Bütün takıma paylaştırılmak üzere 100 Altın ⇒ Ödül yok

İKİ SKOR Bütün takıma paylaştırılmak üzere 150 Altın ⇒ Ödül yok

ÜÇ SKOR Bütün takıma paylaştırılmak üzere 300 Altın ⇒ Katleden oyuncuya 200 Altın

DÖRT SKOR Bütün takıma paylaştırılmak üzere 350 Altın ⇒ Katleden oyuncuya 250 Altın

BEŞ SKOR Bütün takıma paylaştırılmak üzere 450 Altın ⇒ Katleden oyuncuya 300 Altın

ALTI VE ÜZERİ SKOR Bütün takıma paylaştırılmak üzere 450 Altın ⇒ Katleden oyuncuya 300 (beşinciden sonraki her bir skor için +25) Altın

KATLEDİLME HALİNDE ÖDÜL DEĞİŞİMİ Katledilmek 3 ödül seviyesi düşürür ⇒ Katledilmek ödülü sıfırlar


Son olarak diğer oyuncuların oyunlarını da artık indirip izleyebileceğimizi belirtelim.

Yorum yaz

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir