Dota 2 mix

DotA 2 6.82 patch’i hakkında her şey

Kahramanlar

Abaddon

  • Mist Coil mana bedeli 75’den 50/60/70/80’a düzenlendi

Alchemist

  • Acid Spray zırh azaltması 3/4/5/6’dan 4/5/6/7’ye yükseltildi

Anti-Mage

  • Temel kuvveti 20’den 22’ye yükseltildi

Axe

  • Counter Helix aktif olma şansı %17’den %20’ye yükseltildi
  • Culling Blade, Linken’s Sphere tarafından engellenemeyecek

Bane

  • Aghanim’s Scepter’lı Fiend’s Grip yönlendirilirken Bane’e saldırana herkese Nightmare etki eder

Batrider

  • Flaming Lasso dolum süresi 90/70/50’den 90/75/60’a yükseltildi

Beastmaster

  • Wild Axes hasar tipi Bileşik’den Fiziksel’e değiştirildi
  • Wild Axes hasarı 90/120/150/180’den 70/100/130/160’a düşürüldü
  • Primal Roar yana geri tepme yarıçapı 250’den 300’e yükseltildi
  • Primal Roar’ın yandakilere hasarı artık birincil hasar ile aynı (100/200/300’den 200/250/300’e)
  • Primal Roar itme mesafesi 240’dan 300’e yükseltildi
  • Primal Roar yana itme süresi 0.4’den 0.6’ya yükseltildi

Bloodseeker

  • Kaptan Modundan kaldırıldı
  • Temel hareket hızı 300’den 290’a düşürüldü
  • Bloodrage Yeniden Düzenlendi
  • Blood Bath yeni bir aktif yetenek ile değiştirildi, Blood Rite
  • Thirst görüş mesafesi ve gerçek görüşü hedefin sağlığı %30 veya daha az olduğundan sağlanır (%50/25 görüş/gerçek görüş yerine)
  • Thirst artık düşmanlar açığa çıktıklarında bir zayıflatma ve görünür etkisi gösterir
  • Thirst’ün fazladan hareket ve hasarı artık düşmanın sağlığının ne kadar düşük .olduğuyla orantılıdır
  • Thirst fazladan hareket ve hasarı 5/15/25/35’den 10/20/30/40’a yükseltildi
  • Rupture artık ilk hasar vermeyecektir
  • Rupture süresi 7/8/9’dan 12’ye yükseltildi
  • Rupture dolum süresi 70/60/50’dan 60’a düşürüldü

Bounty Hunter

  • Shuriken Toss artık 900 alan içindeki Track kullanılmış bütün birimlere sekecektir

Brewmaster

  • Drunken Brawler’ın kritik darbe/savuşturma zamanlaması 10’dan 16/14/12/10’a yükseltildi

Broodmother

  • Spin Web artık 1/2/3/4 şarj ile, 30 saniye dolum süresi yerine 40 saniye yeniden doldurmaya sahip
  • Spin Web’de hasar aldıktan sonra gizli moda girme süresi 3 saniyeden 6 saniye yükseltildi
  • Spin Web fazladan hareket hızı Broodmother gizli moddayken ikiye katlanır (yakınlarda hasar almadığında)
  • Spin Web’in verdiği fazladan hız artık Spiderlings üzerinde de çalışıyor
  • Spin Web’ler artık seçilebilirler ve kendilerini yok etme yeteneğine sahipler
  • Spin Web artık başka bir ağa dokunduğu takdirde her yerden kullanılabilir
  • Broodmother Spin Web’in serbest yolundan dışarı çıkarsa, çevresindeki ağaçları yok eder

Centaur Warrunner

  • Stampede mana bedeli 80’den 100’e yükseltildi

Chaos Knight

  • Phantasm Illusion süresi 24’den 34’e yükseltildi

Chen

  • Penitence süresi 7’den 5/6/7/8’e yeniden dengelendi
  • Penitence yavaşlatma ve hasar ilavesi 8/16/24/32’den 14/18/22/26’ye yeniden dengelendi
  • Penitence artık yüzdesel olarak yeniden vurulan Fiziksel hasar yerine hasar kaynağını doğrudan güçlendiriyor
  • Penitence kullanma menzili 600’den 800’e yükseltildi
  • Holy Persuasion artık hedef alınan büyü bağışıklığına sahip tarafsız yaratıklarda da etkili olacak
  • Aghanim’s Scepter sayesinde artık Holy Persuasion ile Ancient yaratıkları hedef alınabiliyor (Hand of God’ın her seviyesi için maksimum 1 Ancient yaratık)

Clinkz

  • Searing Arrows artık bir saldırı eklentisi değildir (yani diğer attack modifierlar ile kullanılabilir)

Clockwerk

  • Artık tarafsız yaratıklarda Hookshot’ın hedefi olabilir

Crystal Maiden

  • Frostbite hasar aralığı her 1 saniyede 70’den her 0.5 saniye de 50 olarak değiştirildi (toplam hasar hala 150/200/250/300)
  • Freezing Field patlama yarıçapı 230’dan 250’ye yükseltildi

Dark Seer

  • Vacuum dolum süresi 28.0 saniyeden 28 saniyeye yeniden dengelendi

Dazzle

  • Aghanim’s Scepter’lı Weave zırh azaltması her saniye 1/1.25/1.5’den 1.25/1.5/1.75’e yükseltildi

Death Prophet

  • Exorcism dolum süresi 115’den 135’e yükseltildi

Doom

  • Doom’da artık düşmanın pasiflerini devre dışı bırakmak için Aghanim’s Scepter gerekiyor
  • Doom yetenek kullanma zamanlaması 0.3’den 0.5’e yükseltildi

Drow Ranger

  • Frost Arrows yavaşlatması 11/24/37/60’den 15/30/45/60’a yükseltildi

Earth Spirit

  • Aghanim’s Scepter eklendi: Earth Spirit’e, Enchant Remnant, bir kahramanı Stone Remnant’a geçici olarak dönüştürmesini sağlayan yeni bir yetenek sağlar.
  • Boulder Smash birim hedeflemesi artık sadece birimleri seçer
  • Boulder Smash nokta hedeflemesi artık seçilen yönde en yakın Remnant’a çarpat (200 etki alanı içinde)
  • Geomagnetic Grip susturması 2/3/4/5’den 2.5/3/3.5/4’e yeniden dengelendi
  • Geomagnetic Grip hasarı 100/150/200/250’den 50/125/200/275’e yeniden dengelendi
  • Geomagnetic Grip dostlardaki çekme hızı 1000’den 600’e düşürüldü
  • Stone Remnant dikme mesafesi 1400’den 1100’e düşürüldü
  • Stone Remnant’ın Chronosphere’den bir mermi gibi geçememesi düzeltildi
  • Stone Remnant’ın savaş sis içinde gözükmemesi düzeltildi
  • Magnetize arama yarıçapı 300’den 400’e yükseltildi
  • Magnetize kullanılmış Stone Remnantlar 5 saniye yerine 8 saniyede kaybolacak

Earthshaker

  • Fissure artık birimleri hedef alamaz
  • Fissure artık Linken’s Sphere tarafından engellenmez.

Elder Titan

  • Aghanim’s Scepter eklendi: Earth Splitter tarafından çekilen birimlere yavaşlamanın yanında ek olarak onların etkisiz hale gelmesine neden olur. Yavaşlatma/etkisizleştirme süresü 3/4/5’den 4/5/6’ya yükseltildi.
  • Natural Order zırh azaltması %25/50/75/100’de %40/60/80/100’e yükseltildi
  • Natural Order büyü direnci azaltması %8/16/25/33’dan %12/19/26/33’e yükseltildi

Enchantress

  • Temel hareket hızı 310’dan 315’e yükseltildi

Enigma

  • Midnight Pulse dolum süresi 25’den 35’e yükseltildi
  • Black Hole en fazla hasarı 60/100/140’den 50/100/150’e yeniden dengelendi
  • Black Hole en fazla hasar etki alanı 150’den 200’e yükseltildi
  • Black Hole en az hasarı 30/50/70’den 25/50/75’e yeniden dengelendi
  • Black Hole en az hasar etki alanı 500’den 400’e düşürüldü
  • Black Hole mana bedeli 250/350/450’den 275/350/425’e yeniden dengelendi

Faceless Void

  • Chronosphere etki alanı 450’den 425’e düşürüldü
  • Chronosphere uçuş görme alanı 1000’den 425’e düşürüldü
  • Chronosphere artık pasifleri devre dışı bırakmayacak
  • Chronosphere’in etkileri süresi bittiğinde artık fazladan 0.5 saniye uzamayacak (normal auralarda olduğu gibi)

Gyrocopter

  • Homing Missile en fazla hasarı 110/220/330/440’den 125/250/375/500’e yükseltildi

Huskar

  • Inner Vitality dolum süresi 25’den 25/22/19/16’ya düşürüldü
  • Berserker’s Blood fazladan saldırı hızı 8/12/16/20’den 14/16/18/20’ye yükseltildi
  • Life Break dolum süresi 45/30/15’den 12’ye düşürüldü
  • Life Break hasarı %50’den %35’e düşürüldü
  • Life Break kendine hasarı %40/35/30’den %35’e yeniden dengelendi
  • Life Break yavaşlatma süresi 5’de 4/5/6’ya yeniden dengelendi
  • Lifebreak yavaşlatması %50’de %40/50/60’a yeniden dengelendi

Invoker

  • Tornado uçuş görme alanı 1200’den 600’e düşürüldü
  • Tornado hasarı 2*Wex+Quas’den 3*Wex’e değişti

Jakiro

  • Dual Breath hasar ve saldırı yavaşlatması %30’dan %28/32/36/40’a yeniden dengelendi

Juggernaut

  • Yandaki yetenekler artık Blade Fury’i iptal edemez: Chronosphere, Toss, Black Hole, Global Silence, Doom.
  • Blade Fury dolum süresi 30/27/24/21’den 30/26/22/18’e değiştirildi

Keeper of the Light

  • Mana Leak mana silme yüzdesi 3.5/4/4.5/5’den 5’e yükseltildi
  • Mana Leak süresi 4/5/6/7’den 5/6/7/8’e yükseltildi
  • Recall artık hasar verilemez dostları da hedef alabilir (örneğin Song of the Siren tarafından etkilenen dostlar)
  • Blinding Light geri tepme uzaklığı 250’den 400’e değiştirildi

Kunkka

  • X Marks The Spot dolum süresi 13’den 14/13/12/11’e düşürüldü

Legion Commander

  • Kaptan Moduna eklendi
  • Duel artık pasifler tarafından etkisizleştirilemeyecek
  • Overwhelming Odds temel hasarı 60/100/140/180’dan 40/80/120/160’a düşürüldü
  • Press The Attack mana bedeli 80/90/100/110’dan 110’a değiştirildi

Leshrac

  • Pulse Nova hasarı 80/120/160’den 100/130/160’a yükseltildi; Aghanim’s Scepter ‘lı hasarı 100/160/220’den 160/190/220’ye
  • Pulse Nova etkinleştirme bedeli 110’dan 70/90/110’a düşürüldü

Lich

  • Ice Armor artık menzilli kahramanları tam miktarında yavaşlatıyor (yarısı yerine)

Lina

  • Light Strike Array kullanım mezili 600’den 625’e yükseltildi
  • Light Strike Array sersemletme süresi 1.6/1.7/1.8/1.9’dan 1.6/1.8/2/2.2’ye yükseltildi

Lion

  • Earth Spike hasarı 60/130/200/260’dan 80/140/200/260’a yükseltildi

Lone Druid

  • Spirit Bear’ın artık 300 manası var
  • Artık Spirit Bear’da Hand of Midas kullanmak Lone Druid’in tecrübe kazanmasını sağlar.

Lycan

  • Shapeshift artık 1.5 temel Saldırı Hızı sağlamıyor
  • Shapeshift dolum süresi 100/70/40’den 120/90/60’a yükseltildi
  • Shapeshift hızı 522’den 650’ye yükseltildi
  • Shapeshift’in artık 1.5 saniye dönüşüm zamanı var

Magnus

  • Empower artık Büyü Bağışıklığı tarafından kaldırılamıyor
  • Empower mana bedeli 40’dan 30/40/50/60’a yükseltildi

Medusa

  • Mana Shield hasar emme değeri %50’den %60’a yükseltildi
  • Mystic Snake gitme hızı 633’den 800’e yükseltildi
  • Mystic Snake dönüş hızı 833’den 800’e düşürüldü
  • Mystic Snake mana çalması 20/30/40/50’den 20/35/50/65’e yükseltildi

Meepo

  • Meepo’nun klonlarının ayakkabı eşya yuvası artık Birincil Meepo’nun bot yuvasıyla eşleşecek

Mirana

  • Leap hızı 2000’den 1600’e düşürüldü
  • Leap mesafesi 630/720/780/870’den 600/700/800/900’e yeniden dengelendi

Nature’s Prophet

  • Nature’s Call Treant’in büyü direnci %20’den %0’a düşürüldü

Necrophos

  • Reaper’s Scythe’ın eklenen diriliş cezası %30’dan sabit 30 saniye değiştirildi

Night Stalker

  • Hunter in the Night saldırı hızı 45/55/65/75’den 45/60/75/90’a yükseltildi
  • Darkness süresi 25/50/80’den 40/60/80’e yükseltildi

Ogre Magi

  • Temel Sağlık yenilemesi 0.25’den 2.5’e yükseltildi
  • Fireblast hasarı 80/145/210/275’den 60/120/180/240’a düşürüldü
  • 2x Multicast şansı 25/40/50’den %40/50/60’a yükseltildi
  • Multicast yayılma aralığı 0.3’den 0.4’e yükseltildi (Ignite ve Fireblast etkileri)

Omniknight

  • Temel zırh 1 yükseltildi
  • Purification hasar etki alanı 240’dan 260’a yükseltildi

Outworld Devourer

  • Essence Aura etkinleştirme şansı %10/20/30/40’dan %40’a yükseltildi
  • Essence Aura mana yenileme yüzdesi %25’den %10/15/20/25’e düşürüldü
  • Aghanim’s Scepter’lı Sanity’s Eclipse artık her zaman mana emilmesini tetikliyor

Phantom Assassin

  • Blur mini harita gizlenmesi artık ters bir etkiye sahip, ve çevrede hiçbir düşman olmadığında etkinleşiyor

Phantom Lancer

  • Kaptan Modundan Kaldırıldı
  • Çeviklik kazanması 4.2’den 3.0’e düşürüldü
  • Temel Çeviklği 23’den 29’a yükseltildi
  • Temel Kuvveti 18’den 21’e yükseltildi
  • Phantom Lancer Yeniden Düzenlendi:
  • Spirit Lance: değişmedi
  • Phantom Rush: Phantom Lancer ya da illüzyonları için, hızlı bir şekilde düşmanla aradaki mesafeyi kapatmak için temel pasif bir yetenek
  • Doppelganger: tehlikeden anında kaçınmak, aldatıcı illüzyonlarla düşmanın kafasını karıştırmak için yeni bir yetenek
  • Juxtapose: artık Son Yeteneği, ve Phantom Lancer ve İllüzyonları için daha çok illüzyon oluşturma olanağı veriyor

Phoenix

  • Aghanim’s Scepter eklendi: Phoenix’in Supernova kullanırken içeri bir dost birim almasını sağlar, ikisini de yeniden doğuş için Güneş’in içine getirir. Bu kahramanların son yeteneklerini yenilemez. 500 kullanım menzili vardır. Eğer Güneş yok edilirse, iki kahraman da ölecektir.

Pudge

  • Dönüş Hızı 0.5’den 0.7’ye artırıldı

Puck

  • Dream Coil artık görünmez birimleri ya da İllüzyonları yok saymayacak
  • Aghanim’s Scepter’lı Dream Coil’in anında sersemletmesi Büyü Bağışıklığını deler
  • Aghanim’s Scepter’lı Dream Coil’in anında sersemletme süresi 1.5/2.25/3’den 1.5/3/4.5’e yükseltildi

Pugna

  • Life Drain artık dost birimleri hedef alabilecek, Pugna’nın kendi sağlığını onlara aktarmasına izin verecek

Queen of Pain

  • Temel Saldırı Zamanı 1.7’den 1.6’a artırıldı
  • Sonic Wave’den birim hedefleme kaldırıldı
  • Sonic Wave’in son alan etkisi 300’den 450’ye yükseltildi

Razor

  • Plasma Field en az hasarı 60/100/140/180’den 30/50/70/90’a değiştirildi
  • Static Link artık Linken’s Sphere tarafından engellenemeyecek
  • Static Link mana bedeli 20/30/40/50’den 50’ye yükseltildi
  • Eye of the Storm artık aegis dirilmesi boyunca devam etmeyecek

Riki

  • Temel hareket hızı 300’den 290’a düşürüldü
  • Temel hasarı 10 azaltıldı
  • Temel Sağlık yenilemesi 1.5’dan varsayılan 0.25’e düşürüldü
  • Permanent Invisibility artık temel bir yetenek
  • Permanent Invisibility kaybolma gecikmesi 3/2/1!den 8/6/4/2’ye yükseltildi
  • Permanent Invisibility artık görünmezken 4/5/6/7 Sağlık yenilemesi sağlıyor
  • Blink Strike artık bir Son Yetenek ve Büyü Bağışıklığını hedef alabilir
  • Blink Strike fazladan hasarı 30/60/90/120’den 50/70/90’a değiştirildi
  • Blink Strike 30 saniyede yeniden dolan, 20/15/10/5 dolum süresi yerine 3/4/5 şarjı var
  • Blink Strike mana bedeli 50’den 40’a düşürüldü
  • Blink Strike kullanma menzili 700’den 800’e yükseltildi

Shadow Demon

  • Soul Catcher artık %20/30/40/50 Saf Hasar vurmaya çalışmak yerine %20/30/40/50 oranında hasarı artıracak
  • Aghanim’s Scepter’lı Demonic Purge’ın şarjları 2’den 3’e yükseltildi

Shadow Fiend

  • Necromastery’ın ele geçirdiği ruh sayısı 12/20/28/36’dan 15/22/29/36’ya yükseltildi
  • Requiem of Souls azaltması artık belli belirsiz küçük alana bağımsız şekilde uygulanmak dalga çarptığında uygulanıyor
  • Requiem of Souls yavaşlatması %20’den %25’e yükseltildi

Shadow Shaman

  • Shackles mana bedeli 110/130/155/185’den 140/150/160/170’e yeniden dengelendi
  • Mass Serpent Ward mana bedeli 110’dan 120’ye yükseltildi

Silencer

  • Glaives of Wisdom zeka hasar yüzdesi 30/45/60/75’den 30/48/66/84’e yükseltildi
  • Global Silence mana bedeli 250/350/450’den 250/375/500’e yükseltildi

Skywrath Mage

  • Concussive Shot hareket yavaşlatması %40’dan %30/35/40/45’e yeniden dengelendi
  • Concussive Shot artık fırlatılabilir
  • Mystic Flare hasarı 2 saniye yerine 2.2 saniyede vurur

Slardar

  • Slithereen Crush sersemletme süresi 1/1.5/2/2.5’den 1.6/1.9/2.2/2.5’e yükseltildi

Slark

  • Slark artık Shadow Dance sırasında Chronosphere içinde görünür olmayacak

Sniper

  • Headshot artık 0.25 saniye sersemletme yerine 0.5 saniye %100 HH and SH yavaşlatmaya neden olacak
  • Shrapnel etki alanı 400’den 450’ye yükseltildi

Spectre

  • Spectral Dagger hareket hızı şansı %5/9/14/18’den %8/12/16/20’e yükseltildi
  • Spectral Dagger fırlatma hızı 857’den 800’e düşürüldü

Spirit Breaker

  • Charge of Darkness dolum süresi 35’den 12’ye düşürüldü
  • Charge of Darkness dolum süresi artık kullanıldığı zaman yerine Şarj hedefe çarptığında ya da iptal edildiğinde tetiklenecek
  • Empowering Haste kullanıldığında Aurayı 6 saniye boyunca %50 artıracak. 20 saniye dolum süresi. Kullanıldıktan sonra, yetenek dolarken aura %50 zayıflayacak.
  • Greater Bash hasarı &10/20/30/40’dan %22/28/34/40 hareket hızı olarak artırıldı

Storm Spirit

  • Ball Lightning mana bedeli her 100 birimde 10 + %1’den 12 +% 0.7 olarak değiştirildi

Sven

  • Aghanim’s Scepter eklendi:Aktifken, God’s Strength (900 etki alanı) içindeki bir dosta temel hasarının %40/60/80 oranında aura sağlar.

Techies

  • Land Mines dolum süresi 25/20/15/10’den 19/16/13/10’a azaltıldı
  • Stasis Trap sersemletme süresi 3/4/5/6’dan 2.5/3/3.5/4’e düşürüldü
  • Stasis Trap aktivasyon alanı artık sersemletme alanı ile eşleşiyor (200->450)
  • Stasis Trap süresi 270/300/330/360’dan 360’a yükseltildi
  • Remote Mine süresi 8’den 10 dakikaya artırıldı
  • Remote Mines görüşü 900’den 700’e düşürüldü
  • Remote Mines alanı 400/410/425’den 425’e yükseltildi
  • Batrider Firefly’ken, Visage’in Familiars’ları, Beastmaster’ın Hawk’ı, ve Uçan Kuryeler artık Yer Mayınları tarafından tetiklenmeyecek ya da incinmeyecekler

Templar Assassin

  • Psionic Trap dolum süresi 11/9/7’den 11/8/5’e düşürüldü

Terrorblade

  • Kaptan Moduna eklendi
  • Sunder kullanma noktası 0.5’den 0.35’e artırıldı

Tidehunter

  • Anchor Smash hasar azaltması %60’dan %45/50/55/60’e düşürüldü

Timbersaw

  • Aghanim’s Scepter eklendi: Timbersaw’a ikinci bir Chakram sağlar.

Tinker

  • March of the Machines artık Büyü Bağışıklığına sahip birimleri etkilemeyecek

Treant Protector

  • Nature’s Guise mana bedeli 90/80/70/60’dan 60’a düşürüldü
  • Aghanim’s Scepter eklendi: Yeni bir yetenek, Eyes in the Forest, Treant’in düşmanları casusluk için ağaçları büyülemesini ve Overgrowth’un etki alanının genişlemesini sağlar.

Troll Warlord

  • Ranged Whirling Axes dolun süresi 20’den 20/19/18/17 saniyeye düşürüldü
  • Toplam Uzaklık 600’den 800’e yükseltildi

Tusk

  • Ice Shards artık bir kahramana çarptığında onu durmayacak
  • Ice Shards artık kullanım yerine seyahat edecek ve orada engelini oluşturacak
  • Ice Shards kullanım menzili 1500’den 1800’e yükseltildi
  • Ice Shards artık ağaçları yok etmeyecek
  • Snowball fazladan hızı her kahraman için 75’den 100’e yükseltildi
  • Dostların, kendilerini kartopuna tıklayarak ekleyebilirler.

Undying

  • Tombstone etki alanı 400/600/800/1000’den 600/800/1000/1200’e yükseltildi
  • Aghanim’s Scepter’lı Flesh Golem hasar arttırımı bütün seviyelerde %5 arttı, min ve maks için
  • Flesh Golem yavaşlatma aurası %9’dan değişken %5 %15’e yükseltildi, Undying’e uzaklık esas alındı ( aynı mekanik hasar arttırımında da geçerli )

Vengeful Spirit

  • Nether Swap mesafesi 650/925/1200’den 700/950/1200’e yükseltildi

Venomancer

  • Poison Nova Büyü Bağışıklığı olan düşmanlarda da azaltma uygular

Viper

  • Corrosive Skin artık sadece 1400 etki alanı içindeki düşmanları etkileyecektir
  • Corrosive Skin hasarı birçok defa yansıyamaz

Visage

  • Familiar Stone Form dolum süresi 30’dan 26’a düşürüldü

Warlock

  • Fatal Bonds artık vurduğu aynı hasar tipini paylaşıyor, daha önceden azaltılmıştı
  • Fatal Bonds hasar yüzdesi %20’den %25’e yükseltildi
  • Golem saldırı mesafesi 100’den 225’e yükseltildi
  • Golem Temel Hasar zamanlaması 1.35’den 1.2’ye artırıldı
  • Golem Sağlık yenilemes 15/20/25’den 15/30/45’e yükseltildi
  • Golem Immolation etki alanı 250’den 300’e yükseltildi
  • Golem Flaming Fists şansı %60’dan %40’a düşürüldü

Weaver

  • The Swarm süresü 8/12/16/20’den 14/16/18/20’ye yükseltildi
  • Shukuchi artık görünmez birimleri yok saymayacak
  • Shukuchi hasarı 90/110/130/150’den 75/100/125/150’e düşürüldü
  • Geminate Attack artık eşyaları kırabiliyor
  • Geminate Attack dolum süresi 6/5/4/2.5’den 6/5/4/3’e yükseltildi

Windranger

  • Shackleshot maks bağlama mesafesi 525’den 575’e yükseltildi
  • Windrun süresi 2.75/3.5/4.25/5.0’den 3/4/5/6’ya yükseltildi

Witch Doctor

  • Maledict etki alanı 165’den 180’e yükseltildi
  • Death Ward sekmeleri Blade Mail’e karşı Death Ward saldırısıyla aynı davranışı gösteriyor (hasarları Witch Doctor’a yönlendirmiyor)

Wraith King

  • Reincarnation mana bedeli 140’dan 160’a yükseltildi

Zeus

  • Static Field etki alanı 1000’den 1200’e yükseltildi
Özellikle Dota 2 olmak üzere her türlü eSpor hayranı, takipçisi, çevirmen, sporsever

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir