mix

Battlefield V Firestorm ‘un ihtiyacı olan değişiklikler

Battlefield V Firestorm Battle Royale modu artık oynanabilir durumda. Oyunun çıkışından bu yana genel görüşler olumlu olsa da, EA ekibinin yapması gereken birkaç değişiklik gerekli gibi görünüyor.

Battlefield V Firestorm ‘da beklenen değişiklikler şu şekilde:

Envanter Yönetimi

Sorgusuz sualsiz neredeyse tüm Battlefield V Firestorm oyuncularının yakındığı konu envanter yönetimi. Öğrenmesi zaman alıyor ve kullanışlı değil. Oyuncuların bekledikleri değişiklik ise daha oturmuş ve kolay anlaşılabilen bir envanter yönetimi.

Kullanışsız görünüm

Envanterin oyun içinde büyük bir şekilde yer alması ise başka bir soruna neden oluyor. Rakiplerine nazaran daha kullanışsız ve vasat envanter görünümü, Firestorm modunu geriye düşüren bir başka etken.

Cephane

Rakibiniz sizi öldürdü ve içine merminiz olmayan silahınız düştü diyelim. Rakibiniz içinde mermi olmamasına rağmen mermisi var olarak gözüken bu silahı almaya çalışıyor. Fakat oyuncunun mermi olmadığını fark etmesi uzun zaman alıyor. Bunun nedeni ise, başka bir silah mermisine sahip olmasından ötürü envanterde yeterli boşluğun olmaması.

Bu problemin çözümü oyuncuların yerden istedikleri kadar mermi alabilmesi olabilir. Bu durumun bu kadar basit bir şekilde çözüme kavuşması mantıklı gelmeyebilir fakat bu özellik Firestorm ‘u rakiplerinden bir adım öne çıkarabilir.

Silahlar

Oyuncuların diğer bir şikayeti ise envanterde bulunan silah isimlerinin görünmesi. Bu durum silah isimlerine aşina olunduğu zaman tuhaf gelmeyebilir fakat şuan durum bu şekilde değil.

Loot Sorunu

Envanter yönetiminden ayrı bir problem ise “loot” ile ilgili yaşanan sıkıntılar. Bu problem çok önemli olmasa da sonraki oyun deneyimleri için olumsuzluklara yol açabilir.

Bu sorun iki bölüme ayrılıyor.

  • Loot sisteminin rakip oyunlardan farklı olması. Diğer oyunlarda neredeyse loota bakmadan loot yapabilirken, Firestorm buna izin vermiyor.
  • Loot sırasında oyuncunun istediği eşyayı yerden direkt olarak alamaması. Bu durumda eşyalar iç içe geçip karışıyor ve neredeyse loot yapmak imkansız bir hal alıyor.

Electronic Arts Topluluk Yöneticisi F8RGE, loot problemine kısa zamanda bir çözüm bulacaklarını duyurdu.

Matchmaking

Oyuncuların yakındıkları bir diğer konu ise eşleştirme sırasında yaşanan bekleme sorunu. Oyuncular oyun ararken neredeyse 5 ila 10 dakika arası beklediklerini belirttiler. Bu problem oyunun rakiplerinden geri kalmasında büyük bir etki yaratıyor.

First Person İzleyici Modu

Oyuncuların yakındıkları bir diğer konu “First Person” izleyici modunun olmaması. Öldüğünüz zaman takım arkadaşlarınızı Third Person bakış açısından izleyebiliyorsunuz. Böylece oyunda tam olarak ne olduğunu görmeniz zorlaşıyor.

editor
Oyuncuların buluşma noktası!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir