HOG Honor Of Kings Güncelleme 9.3.11 Mobil Oyunlar Honor of Kings

HOG Güncelleme Notları | Honor Of Kings Güncelleme 9.3.11

Ülkemize yeni gelsede Dünya’da en çok oynanan mobil MOBA oyunu olarak bilinen HOG yani Honor Of Kings’in 9.3.11 güncellemesi yayımlandı. Oyuna gelen değişiklikleri sizler için derledik.

Honor Of Kings Espor:

Ülkemize yeni gelmesine rağmen Honor Of Kings’in bir esporu da bulunuyor. En son yapılan ve 150.000TL ödül havuzu olan Ramazan Geceleri Turnuvası’nda şampiyon FUT Esports olurken oyunda resmi olarak bulunan türk espor takımları arasında IW NRX, Beşiktaş Espor,Melise Esports’da bulunuyor.

Honor Of Kings Ramazan Geceleri Turnuvası Espor
Honor Of Kings Ramazan Geceleri Turnuvası Espor

 

Honor Of Kings HOG FUT Esports
Honor Of Kings HOG FUT Esports

Honor Of Kings HOG Güncelleme Notları 9.3.11

Güncelleme İçerikleri

1. Yeni nişancı kahraman Garo geldi!

2. Puan Çekilişinde sınırlı süreli indirim yakında başlıyor!

3. Yeni Epik kostüm Kuzey Dağları Lady Zhen çıktı! İlk hafta ücretsiz bir kostüm kazan!

4. Bazı kahramanlarda sınırlı süreli Cevher indirimi.

5. Sınırlı süreli satın alma etkinliği.

6. Kahraman Düzenlemeleri

a) Güçlendirildi: Guan Yu, Wuyan

b) Düzenlendi: Da Qiao, Dolia, Liu Shan, Lian Po, Dun, Xiang Yu, Agudo

c) Zayıflatıldı: Diaochan, Pei, Li Bai

Düzeltilen Hatalar

1. Takım odasında yakınlarda birlikte oynadığın oyuncuların avatarlarına dokunduğun zaman oyunun donmasına neden olan bir sorun düzeltildi.

2. Nehir Ruhları Agudo kostümünün modelindeki bir sorun düzeltildi.

3. Arapça sohbet kanalındaki bir metin düzeni hatası düzeltildi.

4. Karşılaşma içi ekipman ekranında ara sıra metinlerin bozuk görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi.

5. Bazı paketlerin köşelerindeki etiketlerde saatin hatalı gösterilmesine neden olan bir sorun düzeltildi.

6. Bazı Samsung cihazlarda giriş yaparken ara sıra oyunun çökmesine neden olan bir sorun düzeltildi.

Sezon (Rank) Güncellemeleri

Oyunu en son sürüme yükselttiğinde 5. Sezona erişebilirsin.5. Sezondaki başlangıç kademen yani rankın, 4. Sezonun bitimindeki son kademene göre şu şekilde belirlenir: (Eski bölgelerde geçerli: Brezilya)

S4 Son Kademesi

S5 Başlangıç Kademesi

Bronz

Bronz III

Bronz III

Bronz II

Bronz II

Bronz I

Bronz I

Gümüş

Gümüş III

Gümüş III

Gümüş II

Gümüş II

Gümüş I

Gümüş I

Altın

Altın IV

Altın IV

Altın III

Altın IV

Altın II

Altın III

Altın I

Altın III

Platin

Platin IV

Altın II

Platin III

Altın II

Platin II

Altın I

Platin I

Altın I

Elmas

Elmas V

Platin IV

Elmas IV

Platin IV

Elmas III

Platin III

Elmas II

Platin III

Elmas I

Platin II

Usta

Usta V

Platin II

Usta IV

Platin I

Usta III

Platin I

Usta II

Elmas V

Usta I

Elmas V

Üstat

Üstat (0-9 Yıldız)

Elmas IV

Üstat (10-24 Yıldız)

Elmas III

Ebedî (25-34 Yıldız)

Elmas II

Ebedî (35-49 Yıldız)

Elmas I

Epik (50-74 Yıldız)

Usta V

Epik (75-99 Yıldız)

Usta IV

Şampiyon (100+ Yıldız)

Usta III

 

Harita Değişiklikleri Honor Of Kings:

Kanyon Düzenlemesi

Ormanı daha eğlenceli hâle getirmek için kertenkelelerin karşısına yeni bir çalılık ekledik. Bunun yeni ve ilginç çatışmalara yol açacağını düşünüyoruz!

Kahraman Kanyonu ormanında yeni bir çalılık!

Kertenkelelerin karşısında yeni bir çalılık var.

Honor of Kings Güncelleme HOG

Oyuncularımız Diaochan’ın kule altına dalma konusunda fazla güçlü olduğunu bildirdi. Bu nedenle kule hasarı sıfırlama mekaniğinde aşağıdaki değişiklikleri yaptık.

Kule Hasarı Sıfırlama Kurallarında Düzenleme

Önceden: Hedef kaybolduğunda veya hedef değiştiğinde kule hasarı sıfırlanır.

Şimdi: Hedef değiştiğinde veya hedef kulenin menzilinden çıktığında kule hasarı sıfırlanır.

Şu anki sürümde Çatışma Koridoru kahramanlarının çok yalnız kaldığını fark ettik. Çatışma Koridoru tanklarına dövüşçülerle düello sırasında daha fazla fırsat sunmak istediğimizden şu değişiklikleri yaptık:

Dengeleme değişiklikleri

Işınlanma Portalı Bekleme Süresi

Işınlanma Portalı BS: 120 sn. → 90 sn.

Şifa Veren Çiy Düzenlemesi

Tek Yenileme: 220 (+13 x Kahraman Seviyesi) → 210 (+15 x Kahraman Seviyesi) (+%2,5 ilave Can)

Çatışma Koridoru Minyon Saldırı Artışı

Çatışma Koridoru Minyonu Normal Saldırısı Düzenlemesi

Yakın Dövüş Minyonları: 80 → 100

Menzilli Minyonlar: 120 → 140

Diken Kuyruk Saldırısı Artışı

Normal Saldırı: 160 → 200

Sığınak Koruma İyileştirmeleri

Karşılaşmanın 10. dakikasından sonra Sığınak Koruma Hareket Hızı artışının süresini uzattık.

Önceden: Dirildikten sonraki 5,5 saniye içinde azalan +%50 Hareket Hızı.

Şimdi: Bu zaman aralığı artık karşılaşma süresine göre değişiyor.

0-10. dakika: 5,5 saniye içinde azalan +%50 Hareket Hızı

10-15. dakika: 6,5 saniye içinde azalan +%50 Hareket Hızı

15-20. dakika: 8,5 saniye içinde azalan +%50 Hareket Hızı

20+ dakika: 11 saniye içinde azalan +%50 Hareket Hızı

Oyuniçi Geliştirmeleri

Minyonlara Son Vuruş İpucu

Oyuncuların son vuruş verimliliklerini artırmalarına yardımcı olmak adına karşılaşmanın ilk 10 dakikasında minyonlara son vuruş için ipucu verilecek.

Çarp

Ormancıların daha fazla öldürücü vuruş yapabilmesi adına büyük ve epik canavarlar ölmek üzereyken Çarp ipucu verilecek.

Karşılaşma Geçmişi

Karşılaşma geçmişi ekranında artık o anda hangi etkinliklerin geçerli olduğunu görebilirsin. Ayrıca kadim yaratıkların yeniden doğması gibi yaklaşan etkinliklere dair zaman çizelgesini de görebileceksin.

Savaş Alanı Ortamı

Işıklandırma, çalılık ve ortam sesleri karşılaşma ilerledikçe değişecek.

4 ve üzeri grafik kalitesinde etkilidir.

Ekipman yani İtem Düzenlemeleri

Derebeyi Zırhı

Temel Nitelikler

Maks. Can: +2.000 → +1.500

Yeni: +100 Fiziksel Savunma

Yeni: +50 Büyü Savunması

Pasif Etki

Yeni Pasif – Kaçınılmaz: Canı %10 daha artırır.

Pasif – Yenileme: Çatışmadayken her 2 saniyede kayıp canın %1’i yenilenir. Çatışmada dışındayken maks. Canın %3’ü yenilenir ve 30 Hareket Hızı kazanır. → Her saniye maks. Canın %0,5’ini iyileştirir. Çatışma dışındayken etki iki katına çıkar.

Tarif: Kudret Kemeri + Direnç Taşı + Canlandırıcı Kristal → Kudret Kemeri + Direnç Taşı + Kumaş Yelek

Fiyat: 2.070

Ejderha Pulu

Kaldırıldı. Pul Kılıcıyla değiştirildi.

Pul Kılıcı

Temel Nitelikler

Maks. Can: +400

Fiziksel Savunma: +60

Pasif Etki

Pasif – Yıkıcı Darbe: Her Normal Saldırının minyonlara ve canavarlara 100-200 + Canın %25’i kadar fiziksel hasar verme temel şansı %15’tir (şans zamanla artar, 3 sn. sonra en fazla %60’a çıkar; Normal Saldırı yapılırsa artış geçerliliğini yitirir). Bu etki menzilli kahramanlara karşı yarıya iner.

Birleştirme Tarifi: Direnç Taşı

Fiyat: 750

Alevli Öfke

Kaldırıldı. Ejder Kılıcı ve Kalkanıyla değiştirildi.

Ejder Kılıcı ve Kalkanı (Alevli Öfke yenilemesi)

Temel Nitelikler

Maks. Can: 1.200

Fiziksel Savunma: 120

Büyü Savunması: 60

Pasif Etki

Pasif – Yıkıcı Darbe: Her Normal Saldırının minyonlara ve canavarlara 200-400 + Canın %25’i kadar fiziksel hasar verme temel şansı %15’tir (şans zamanla artar, 3 sn. sonra en fazla %60’a çıkar; Normal Saldırı yapılırsa artış geçerliliğini yitirir). Bu etki menzilli kahramanlara karşı yarıya iner.

Pasif – İlahi Güç: Her Normal Saldırı 50-100 + Canın %5’i kadar fiziksel hasar verir. Etki kahramanlara karşı yarıya iner ve menzilli kahramanlara karşı etkisizdir.

Birleştirme Tarifi: Pul Kılıcı + Direnç Taşı + Direnç Taşı

Fiyat: 1.960

 

Kahraman Düzenlemeleri:

Da Qiao:

Da Qiao’nun rol seçeneklerini genişlettik ve yetenek niteliklerini düzenledik ancak onun nasıl oynanması gerektiğine dair asıl vizyonumuzu da korumak istedik.

Gezgin bir kahraman olan Da Qiao, takımına mükemmel taktiksel seçenekler sunuyor. Ne yazık ki takım arkadaşlarına büyük ölçüde bağlı olduğundan yetenek tabanı ve tavanı birbirinden oldukça kopuk. Yetenek mekaniklerini değiştirerek asıl rolünü ve oyun tarzını korurken tek oynama becerisini geliştirmeyi amaçlıyoruz.

Pasif: Sonsuzluk Yasası

Eklendi: Da Qiao’nun 1. Yeteneği (Koi Dalgası) veya 3. Yeteneği (Parçalayan Girdap) ile çağrılan bir koi balığı, başka bir yeteneğin oluşturduğu bir gelgiti geçtiğinde patlama yaratır. Bu patlama yakındaki düşmanlara 140 (kahraman seviyesi başına +10) (+%20 Büyü Saldırısı) büyü hasarı verir ve onları 1 sn. boyunca %50 yavaşlatır.

1.  Yetenek: Koi Dalgası

Da Qiao hedef yöne sıçrayan bir koi balığı çağırır. Ayrıca 2,5 sn. boyunca (yetenek seviyesine bağlı olarak) +%30-60 Hareket Hızı kazanır. Koi balığı, yoluna çıkan düşmanlara 300 (yetenek seviyesi başına +60) (+%50 Büyü Saldırısı) büyü hasarı verir ve onları 0,5 sn. boyunca havaya savurur.

Koi balığı ardında 3 sn. süren bir gelgit bırakır. Gelgit, menzildeki düşmanlara her 0,5 saniyede bir 75 (yetenek seviyesi başına +15 ) (+%8 Büyü Saldırısı) büyü hasarı verir.

Yetenek seviyesi sınırı 6’ya çıkarıldı.

2. Yetenek: Kader Denizi

Mekanik Değişiklikleri:

Şu anda 2. Yetenek kilidi açık olarak başlıyor ve yükseltilemiyor.

Yetenek artık Da Qiao yeteneği kullandığında değil, oyuncular ışınlandığında bekleme süresine girer.

Hiçbir kahraman ışınlanmazsa bekleme süresi %50 azalır.

3. Yetenek: Parçalayan Girdap

Da Qiao hedef yöne sıçrayan bir koi balığı çağırarak önüne çıkan düşmanlara 300 (yetenek seviyesi başına +60) (+%50 Büyü Saldırısı) büyü hasarı verir ve onları 0,5 sn. boyunca havaya savurur.

Koi balığı ardında 3 sn. süren bir gelgit bırakır. Gelgit, menzildeki düşmanlara her 0,5 saniyede bir 75 (yetenek seviyesi başına +15 ) (+%8 Büyü Saldırısı) büyü hasarı verir.

Yetenek seviyesi sınırı 6’ya çıkarıldı.

Ulti: Girdabın Gözü

Menzil:

Eski: 800

Yeni: 600

Etki Alanı:

Eski: 600

Yeni: 550

Heino:

Dengeli menzilli hareketlilik ve yakın dövüşte yenileme.

Heino farklı savaş durumlarına uyum sağlamasına imkân tanıyan iki biçimiyle eşsiz bir büyücüdür. Menzilli biçiminin hareketliliğini ve yakın dövüş biçiminin Can yenilemesini dengeleyerek tek bir biçimine bağlı kalmamasını sağlıyoruz.

2. Yetenek: Kaderin Cilvesi

Düzenlemeler

2. Yeteneği menzilli biçimde kullanmak artık Heino’nun Hareket Hızını , atılmanın başlangıç noktasının yakınındaki her düşman başına %25 artırarak maksimum %50’ye çıkarıyor. 2. Yetenek ile yakın dövüş biçiminden menzilli biçime geçmek bu bonusu iki katına çıkarıyor.

2. Yeteneği yakın dövüş biçiminde kullanmak artık Heino’nun Can yenilemesini , atılmanın hedefinin yakınındaki her düşman başına %25 artırarak maksimum %50’ye çıkarır. 2. Yeteneği ile menzilli biçimden yakın dövüş biçimine geçtiğinde bonus iki katına çıkıyor.

Dolia:

1. ve 2. Yeteneğinin temel hasarı ve bonus çarpanı artırıldı.

Dolia şu anda beklenenin altında performans gösteriyor. Bu nedenle bazı yeteneklerinin niteliklerini artırıyor ve takım arkadaşlarının yeteneklerini yenilemesine olanak tanıyan ekstra bir fayda sağlıyoruz. Bunun onu daha güçlü kılmasını ve daha hızlı ilerlemesine yardımcı olmasını amaçlıyoruz.

Pasif: Deniz Kızının Hediyesi

Sudayken her saniye Can yenileme:

Eski: 50 (kahraman seviyesi başına +5)

Yeni: 70 (kahraman seviyesi başına +5)

2. Yetenek: Dalga Şakıyan

Suda bekleme süresi azaltma:

Eski: %25

Yeni: %30

Ulti: Semavi Ezgi

Eklendi: Bir takım arkadaşı son 5 sn. içinde yenilenen bir yetenekle düşman bir kahramanı alt ettiğinde Dolia kazanılan Altını takım arkadaşıyla paylaşır

Nitelik Değişimleri

Liu Shan:

1. Yeteneğin Hareket Hızı bonusu artırıldı.

Liu Shan’ın 1. Yeteneğini kullanarak çalılıklarda pusu kurması veya kitle kontrolü uygulamaya yardımcı olması gerekir. Şu anda güçlü hareket yetenekleri olan çok sayıda kahraman var ve bu da Liu Shan’ın 1. Yeteneğiyle onlara yaklaşmasını zorlaştırıyor. 1. Yeteneğin Hareket Hızı bonusunu artırarak oyunculara daha fazla esneklik sağlamayı amaçlıyoruz.

1. Yetenek: Aşırı Yükle!

Hareket Hızı Bonusu:

Eski: %25 (yetenek seviyesi başına +%5)

Yeni: %50 (yetenek seviyesi başına +%10) ve 3 saniye içinde azalır

Karakterlerde Güçlendirilen Nitelikler

Guan Yu:

Güç doldururken Enerji azalması düşürüldü.

Guan Yu güç doldururken Enerjisi çok hızlı azaldığından iyi performans gösteremiyor. Guan Yu kitle kontrolüne maruz kaldığında veya oyuncu hata yaptığında bu durum fazla cezalandırıcı bir hâl alıyor. Özel mekaniklerinin daha çok öne çıkabilmesi için Enerji azalma hızını düşürdük.

Pasif: Muzaffer Binici

Enerji Azalma Hızı:

Eski: 0,1 saniyede %20

Önce: 0,1 saniyede %15

Zayıflatılan Nitelikler

Diaochan:

Seviye başına Canı azaltıldı.

Diaochan’ın kasmak için oldukça fazla fırsat elde etmesi onun çok hızlı bir şekilde en yüksek güce ulaşmasını sağlıyor. Doğru ekipmanı aldığında ona karşı koymak oldukça zor. Bu yüzden ona bir miktar hata payı vermek için temel Canını azaltıyoruz.

Temel Nitelikler:

Temel Can:

Eski: 3.060 (kahraman seviyesi başına +242,0)

Yeni: 3.060 (kahraman seviyesi başına +195,4)

Zayıflatılan Nitelikler

Pei:

Bazı İnsan Biçimi ve Kaplan Biçimi yetenekleri zayıflatıldı.

Pei ormandaki yüksek mobilitesi ve gücü sayesinde en yüksek kazanma oranlarından birine sahiptir. Diğer birçok ormancı Pei’nin oyun başındaki saldırılarıyla başa çıkmakta zorlanıyor. Bu nedenle diğer kahramanlarla arasındaki farkı kapatmak için bazı yeteneklerinin gücünü azalttık.

Kaplan Biçimi Pasifi: Vahşi İçgüdü

Fiziksel Saldırı:

Eski: 30 (kahraman seviyesi başına +5)

Yeni: 20 (kahraman seviyesi başına +3)

Fiziksel Savunma:

Eski: 60 (kahraman seviyesi başına +7)

Yeni: 60 (kahraman seviyesi başına +4)

Büyü Savunması:

Eski: 60 (kahraman seviyesi başına +7)

Yeni: 60 (kahraman seviyesi başına +4)

 

İnsan Biçimi 2. Yeteneği: Savunma Duruşu

Saldırı Hızı Artırıldı:

Eski: %30 (yetenek seviyesi başına +%6)

Yeni: %30 (yetenek seviyesi başına +%4)

 

Kaplan Biçimi 2. Yeteneği: Sıçrayan Kaplan Duruşu

1. Aşama Hasarı:

Eski: 175 (yetenek seviyesi başına +35) (+%70 ilave Fiziksel Saldırı)

Yeni: 160 (yetenek seviyesi başına +30) (+%70 ilave Fiziksel Saldırı)

2. Aşama Hasarı:

Eski: 350 (yetenek seviyesi başına +70) (+%140 ilave Fiziksel Saldırı)

Yeni: 320 (yetenek seviyesi başına +65) (+%140 ilave Fiziksel Saldırı)

Zayıflatılan Nitelikler

Li Bai:

Pasifinden kazanılan Fiziksel Saldırı azaltıldı, 1. Yeteneğin bekleme süresi düzenlendi.

Li Bai’nin Pasifinin sıfırlanma mekaniğini düzenlediğimizden beri gücü ve kazanma oranı önemli ölçüde arttı. Artık daha hızlı kasıyor ve oyun başından itibaren savaşlara katılabiliyor. Pasifinin gücünü azalttık ve 1. Yeteneğinin bekleme süresini düzenleyerek onu istenilen rolünde, yani oyun sonu kahramanı olarak bıraktık.

Pasif: Kılıç Sanatı

Kazanılan Fiziksel Saldırı:

Eski: 50 (yetenek seviyesi başına +3)

Yeni: 30 (yetenek seviyesi başına +2)

 

1. Yetenek: Ayyaş Hamlesi

Bekleme Süresi:

Eski: 7 sn. (yetenek seviyesi başına -0,4 sn.)

Yeni: 8 sn. (yetenek seviyesi başına -0,6 sn.)

Güçlendirilen Nitelikler

Wuyan:

Temel Canı artırıldı, 1. Yeteneğinin bekleme süresi azaltıldı ve Ultinin sağladığı kalkan artırıldı.

Daha önce Wuyan’ın yetenek mekaniklerini ona daha fazla mobilite kazandıracak şekilde düzenlemiştik. Ancak kazanma oranına ve seçilme oranına baktığımızda hâlâ güçlenmesi gerektiği bariz. Temel niteliklerini artırıp bazı yeteneklerini güçlendirerek dövüşçü ve tank rolünü çok daha iyi yerine getirmesini sağlamayı amaçlıyoruz.

Temel Nitelikler:

Temel Can:

Eski: 3.338 (kahraman seviyesi başına +275,6)

Yeni: 3.417 (kahraman seviyesi başına +275,6)

1. Yetenek: Fırtına ve Baskı

Bekleme Süresi:

Eski: 5 sn.

Yeni: 5 sn. (yetenek seviyesi başına -0,2 sn.)

Ulti: Kasırga Çekici

Oluşturulan Kalkan:

Eski: 140 (yetenek seviyesi başına +140) (+%60 Fiziksel Saldırı)

Yeni: 150 (yetenek seviyesi başına +150) (+%68 Fiziksel Saldırı)

 

 

Tank Kahraman Düzenlemeleri:

Bazı tankların temel Canlarını artırıyoruz ancak canlarının seviye başına artma çarpanlarını azaltıyoruz. Böylece maksimum seviyedeki Canları aynı kalacak.

Oyuncuların oyun başında hem kahramanlar arasındaki farkı hem de kahramanların kişisel özelliklerini bütünüyle anlayabilmelerini umuyoruz. Bu sayede takımları için en iyi kahramanı seçebilirler. Tankların oyun başında hasar emebilmesini ve oyun sonunda karşı konulması imkânsız hâle gelmemelerini istiyoruz. Bu amaçla seviye başına Can kazanımını azaltırken temel Canını artırıyoruz.

Lian Po:

Temel Nitelikler:

Temel Can:

Eski: 3.135 (kahraman seviyesi başına +319,8)

Yeni: 3.323 (kahraman seviyesi başına +306,4)

Dun:

Temel Nitelikler:

Temel Can:

Eski: 3.221 (kahraman seviyesi başına +323,3)

Yeni: 3.428 (kahraman seviyesi başına +308,6)

Xiang Yu:

Temel Nitelikler:

Temel Can:

Eski: 3.045 (kahraman seviyesi başına +246,1)

Yeni: 3.247 (kahraman seviyesi başına +231,7)

Ata:

Temel Nitelikler:

Temel Can:

Eski: 3.080 (kahraman seviyesi başına +384,1)

Yeni: 3.290 (kahraman seviyesi başına +369,1)

Agudo:

Temel Nitelikler:

Temel Can:

Eski: 1.324 (kahraman seviyesi başına +133,7)

Yeni: 1.504 (kahraman seviyesi başına +120,9)

Sistem Düzenlemeleri:

1.Lider Tabloları

Dereceli Lider Tablosuna ve Zirve Turnuvasına şehir sıralamalarını ekledik. Kişisel bilgilerine şehrini gir ve şehrindeki ilk 100 sıralamasına girmek için yarış!

2.Klan İlk Aşaması:

Yeni Özellik: Klanları ekledik. Bu özelliğin ilk aşamasında kendi Klanını oluşturabilir, kişiselleştirilmiş bir Klan rozeti, kod adı ve etiket belirleyebilirsin! En fazla 60 arkadaşını davet edebilirsin. Ayrıca arkadaşlarının Klanlarına katılabilir veya arkadaşınla ilginizi çeken başka Klanlar bulabilirsiniz.

Klan Oluşturma: Klan oluşturmak için etkinliklerden, dereceli karşılaşmalardan ve Aktiflik girişlerinden Klan oluşturma eşyaları kazan.

Özelleştirme: Benzer ilgi alanlarına sahip kişilerin Klanını bulup katılmalarını sağlamak için özel bir rozet, kod adı ve etiketler belirleyebilirsin. Özel rozetler ve kod adları Klan üyelerinin Profillerinde, Kişisel Kartlarında, yükleme ekranlarında ve doğma ekranlarında görünür. Herkesin dikkatini çekecek bir Klan oluştur!

Yeni Arkadaş Davet Etme: Arkadaş ekranı, sohbet kanalları veya Kişisel Kartın yoluyla ya da Klan Kimliğini sosyal medyada paylaşarak arkadaşlarını Klanına davet edebilirsin.

Arkadaşlarla Oyna: Klan sohbet kanallarında arkadaşlarınla sohbet edebilir ve takım kurabilirsin. Diğer Klan üyeleriyle beraber beşli partide olduğunda yükleme ekranında Klanının kod adı animasyonu da görünür.

Sürpriz Klan Ayrıcalıkları: Klan üyeleri ayrıca her hafta değişen farklı deneme kostümlerini deneyebilir. Yepyeni bir sosyal oyun deneyimi için Klanını oluştur veya bir Klana katıl!

Klanları geliştirmeye de devam edeceğiz. İkinci ve üçüncü aşamalarda daha fazla içerik olacak!

3.Lobi ve Daji

Arka Plan

Lobide bekleyen oyuncuların ilgisini dağıtmamak ve alakasız bilgileri azaltmak için lobide ve Daji’de şu değişiklikleri yapıyoruz:

Özel Değişiklikler:

Daji’nin düğmesini lobiden kaldırdık. İpuçları ve günlük ödüller gibi ayarları da kendi ekranlarına taşıdık.

Posta ve Ayarlar düğmelerini kendi ekranlarından lobiye taşıdık. Bunları sağ üst köşede bulabilirsin.

4.Kırmızı Noktalı Bildirimler

Arka Plan

Lobide çok fazla bildirim vardı, biz de dikkat dağıtıcı unsurları ortadan kaldırmak için bazı değişiklikler yaptık.

Özel Değişiklikler:

1Kazanılan eşya ve oyunla ilgili haberler hakkında seni bilgilendirmek için mavi ipuçları ekledik.

2Kırmızı bildirimler daha seyrek görünecek ve göründüğünde çoğunlukla almayı unuttuğun ödüller olduğunu hatırlatmak için kullanılacak.

5.Sonuç Sayfası

Arka Plan

Karşılaşmalarda kimin kazanıp kimin kaybettiğinden fazlası vardır. Oyunculara neler başardıklarını hatırlatmak için sonuç ekranında görev ve ödül göstergelerini daha belirgin hâle getiriyoruz.

Ayrıca karşılaşma sırasında yaşananlara dair daha net fikir vermesi için dereceli karşılaşmaların sonuç ekranını iyileştirdik.

Özel Değişiklikler:

1Ödül ekranını iyileştirdik. Artık karşılaşmanın ardından görevlerde ve diğer alanlarda kaydettiğin ilerleme hakkında daha fazla bilgi edinebilirsin.

2Kademe sonuç sayfasını iyileştirdik. Bu sayfada artık hem gerçek zamanlı kademe hem de Kahraman Gücü sıralaması durumu gösteriliyor. Ayrıca karşılaşma sırasında kullandığın kahramanı ve kostümü de görebilirsin.

3Sonuçların farklı bölümleri arasındaki geçişleri iyileştirdik.

4Takım odasının ve sonuç ekranının görünümünü iyileştirdik.

6.Oynarken İndir

Arka Plan

Bazı bölgelerde Wi-Fi üzerinden indirme yapmak veri harcayabilir. Oynarken İndir özelliği sayesinde oyuncular ekstra kaynak indirip indirmeme kararını artık kendi verebilecek. İpucu: En iyi deneyim için Zorunlu olarak işaretlenmiş kaynakları tamamen indir.

Özel Değişiklikler:

Oynarken İndir ekranına ekstra kaynakların hangi ağ koşullarında otomatik olarak indirileceğine karar verme seçeneği ekledik.

7.Çıkartma Kullanım Düzenlemeleri

Yeni sürümde çıkartmaların daha kullanışlı olmasını istedik. Artık hızlıca çıkartma göndermek için Sohbet düğmesini sürükleyebilirsin. Umarız hak ederek kazandığın çıkartmaları bu değişiklikle birlikte daha sık kullanırsın!

8.Temel Stratejiler: Yeni Senaryolar

Oyunculara öldüklerinde veya dönüş yaptıklarında gösterilen küçük strateji ipuçları ekledik. Bu sayede oyuncuların kahramanlar hakkında daha fazla bilgi edinmesi kolaylaşıyor.


 

Kariyer:

Oyuncu seviyesi sistemini, deneyimini çok daha kapsamlı bir şekilde temsil edecek kariyer sistemi olarak güncelledik.

Başarılar:

Oyunda ulaştığın tüm önemli dönüm noktaları kariyerine kaydedilecek. Bu dönüm noktalarına ulaştıkça da Deneyim kazanacaksın.

Seviye Sembolleri:

Bir seviye sembolü ekledik. Seviye atladıkça bir yıldız kazanacaksın. Sembolün görünümü sen yıldız kazandıkça değişecek.

Her 4 yıldız bir aya dönüşür (1 ay = 4 yıldız).

Her 4 ay bir güneşe dönüşür (1 güneş = 16 yıldız).

Her 4 güneşse bir taca dönüşür (1 taç = 64 yıldız).

9.Yeniden Doğma Titreşimi

Oyunda yeniden doğduktan sonra cihazı titreştiren bir özellik eklendi. Bu özelliği Ayarlar – Ses Efektleri bölümünden etkinleştirebilir veya devre dışı bırakabilirsin.

10. Kostüm Geliştirmeleri

Şafak Muhafızı Kaizer’in efektleri iyileştirildi

11.Beşli parti kademesi değiştirildi

Beşli partiler artık Üstat 25 yıldız veya altında sıraya girebilir.

Onur Madalyaları

Onur Madalyaları için PvP deneyimini dünyanın dört bir yanındaki oyuncuların daha iyi yararlanabileceği şekilde geliştirdik.

Savaş Bölgeleri

Amerika, Avrupa, Asya ve Orta Doğu olmak üzere dört temel Savaş Bölgesi olacak. Savaş Bölgene göre hem Gücün belirlenecek hem de Onur Madalyaları kazanacaksın.

Madalya Kazanma Gereksinimleri

1. Sunucuda ilk %30: Savaş Bölgesinde ilk %20 olarak değiştirildi. Madalya için gereken güç: 1.000.

2. Sunucuda ilk %15: Savaş Bölgesinde ilk %10 olarak değiştirildi. Madalya için gereken güç: 2.000.

3. Sunucuda ilk %5: Savaş Bölgesinde ilk %5 olarak değiştirildi. Madalya için gereken güç: 3.000.

4. Sunucuda ilk %1: Savaş Bölgesinde ilk %1 olarak değiştirildi. Madalya için gereken güç: 4.000.

5. Sunucuda ilk 100: Savaş Bölgesinde ilk 100 olarak değiştirildi. Madalya için gereken güç: 4.000.

6. Sunucuda ilk 10: Savaş Bölgesinde ilk 10 olarak değiştirildi. Madalya için gereken güç: 4.000.

Gelişmiş Onur Madalyası Görünümü

Sunucunun ilk %1’i, ilk 100’ü ve ilk 10’u için Onur Madalyalarının görünümü iyileştirildi.

Haftalık Davranış Raporu

Olumlu bir oyun ortamı yaratmak için hepimiz çaba göstermeliyiz! Oyuncuları iyi davranış sergilemeye teşvik etmek için iyi ve kötü oyuncu davranışları hakkında haftalık istatistikler sunacağız. Dört adet davranış seviyesi bulunuyor: Mükemmel, İyi, Orta ve Zayıf. Adil davranışlar dikkate alınmayacaktır.Mükemmel ve İyi davranışlar Sınırlı Süreli MVP Çifte Yıldız Kartları, Cesaret Puanları ve daha fazlasıyla ödüllendirilir. Oyunu herkese sevdirmek için gösterdiğin çaba için teşekkürler!

Yeni bir oyun modu yakında geliyor!

Kanca Beraber

Bir vadinin her iki yanında yer alan iki dar uçurumda iki ayrı takım savaşır. Kancalar havada uçuşur, her an kahramanları yakalayıp ölüme doğru çekmeye hazırdır. Yaşamla ölümü ayıran şey tek bir vuruştur. Rakip oyuncuları 30 kez alt eden ilk takım kazanır

Uyanış Savaşı

Kanyon, sıra dışı değişikliklere neden olan gizemli yaratıkların istilasına uğradı. Kahramanlar uyandığında yeteneklerinin beklenmedik şekillerde değişikliğe uğradığını fark eder.

Bu gizemli olaylardan sonra Kanyon’daki savaşların seyri nasıl olacak? Yakında çıkacak olan yeni Uyanış Savaşı modunda göreceksin!

Magma Dağı

İki takım Magma Dağı’nın dar ve alevli geçitlerinde çetin bir savaşa girer. Rakip oyuncuları 30 kez alt eden ilk takım veya çok kısa bir süre içinde en çok oyuncuyu alt eden takım karşılaşmayı kazanır. Magmaya düşeyim deme, ancak düşmanlarını ateşe itmekten de çekinme…

 

Aktif Olan Ve Gelecek Etkinlikler

İlerleme Fonu

Tarih: 10 Nisan güncellemesinden sonra.

İçerik: Etkinlik sırasında 2,00 USD’lik alışveriş yapıp karşılaşmalarda seviye atlayarak ilgili ödülleri kazan.

Katılım yeri: Oyun Lobisi

 

Harikanyon Başlangıç

İçerik: Kahraman Denemesi seçmek için giriş yap!

Tarih: 10 – 28 Nisan

 

Hello Kitty İş Birliği

İçerik: Giriş yapıp karşılaşma oynayarak Hello Kitty Kostüm Denemeleri kazan.

Tarih: 10 Nisan – 5 Mayıs

 

Saint Seiya İş Birliği

Katılım yeri: Karşılaşma oynayarak Saint Seiya Kostüm Denemeleri kazan.

Tarih: 22 Mart – 4 Nisan

 

Klan başkanı ol veyakendi Klanını kur

İçerik: Klan kurma hakkı kazanmak için görevleri tamamla.

Tarih: Sezon süresince.

 

1. Sezon Kostümleri Geri Dönüyor

İçerik: Giriş yapıp karşılaşma oynayarak 1. Sezon Kostümlerini kazan (Fazlalık Kostümler 5 Kostüm Parçasına dönüştürülecektir).

Tarih: Sezon süresince.

 

Yeni Kahraman Denemesi Avantajları

İçerik: Garo’yu alarak veya onu bir karşılaşmada kullanarak Garo avatarını kazan.

Tarih: 10 Nisan – 3 Mayıs

 

Ejderha Yumurtası Muhafızı

İçerik: Derebeyinin yumurtalarını toplayıp yumurtlamasını hızlandırmak için arkadaşlarınla etkileşime geçerek ücretsiz bir Kostüm Seçme Sandığı kazan.

Tarih: 19 Nisan – 5 Mayıs

 

Yeni Kahraman: Garo

Tarih: 10 Nisan (UTC±0) güncellemesinden sonra.

İçerik: Yeni nişancı kahraman Garo geldi! İlk 3 gün boyunca 99 Jetonluk flaş bir indirim olacak! Sonrasında bu kahramanı Jetonlar veya Cevherler karşılığında tam fiyattan satın alabilirsin.

Katılım yeri: Dükkân -> Kahramanlar

 

Puan Çekilişi İndirimi

Tarih: 10 Nisan güncellemesinden sonra, 14 Nisan (UTC±0)

İçerik: Puan Çekilişinde sınırlı süreli indirim. Etkinlik süresince tek çekilişler yalnızca 45 Onur Puanı (tam fiyat 60 Onur Puanı), 5 adet çekiliş ise yalnızca 200 Onur Puanı (tam fiyat 270 Onur Puanı) bedelinde! Ayrıca Bayan K.O. Lady Sun ve Bilinçli Silah Li Bai kalıcı olarak Onur Kristali Dükkânına eklenecek.

Katılım yeri: Dükkân -> Çekiliş -> Puan Çekilişi

 

Toplam Satın Alma Etkinliği

Tarih: 10 Nisan güncellemesinden sonra, 14 Nisan (UTC±0)

İçerik: Etkinlik sırasında belirli miktarda Jeton satın alarak Onur Puanları, Epik Kostüm Hazineleri, Kostüm Çekiliş Kuponları, izler ve daha nicesini kazan!

Katılım yeri: Etkinlik Merkezi

 

Kahraman Cevheri İndirimi

Tarih: 10/04 güncellemesinden sonra, 14/04 (UTC+0)

Etkinlik Ayrıntıları: Yeni güncellemenin şerefine bazı kahramanlarda %50 Cevher indiriminden faydalan. Sakın kaçırma!

Katılım yeri: Dükkân -> Kahramanlar

 

Yeni Kostüm Kuzey Dağları Lady Zhen Çıktı! İlk Hafta Ücretsiz bir Kostüm Kazan!

Tarih: 12 Nisan – 11 Mayıs (UTC-0)

Etkinlik Detayları: Kuzey Dağları Lady Zhen Epik kostümü sınırlı süreliğine ilk hafta 710 Jeton karşılığında indirimde ve sonrasında 888 Jeton! Ayrıca 12-18 Nisan tarihleri arasında kostümü satın alarak 200-710 Sınırlı Süreli Jeton içeren Kuzey Dağları Şans Paketi kazan! Ne bekliyorsun? Şimdi ücretsiz bir kostüm kazan!

Nereden Alınır: Dükkân -> Kostümler,

Honor Of Kings’i buraya tıklayarak indirebilirsiniz.

Bir başka mobil oyun haberimiz için buraya tıklayabilirsiniz.

editor
2020'den beri bir şekil de espor ile iç içe. Sosyal medya, yönetim, oyuncu ve nicesi. Genelde görülmeyene değer verir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir