The Finals 1.5.0 Güncelleme Notları Patch Notes The Finals Oyun

The Finals 1.5.0 Güncelleme Notları Patch Notes

Ülkemizde yeterince dikkat çekmese de dünya çapında çıkışından beri iyi giden The Finals ilk güncellemelerini almaya başladı. Oyuncuların oyunun dengesizliğinden ve tekrara sarmasından şikayet ettiğini fark eden yapımcılar güncellemelerinde bunun üzerine giderken aynı zamanda arka planda bir başka sorun olan hilelerle mücadele için de çalışmalara devam ediyorlar. Geliştiriciler büyük bir güncelleme yayımladılar, bizde güncelleme notlarını sizler için hazırladık.

The Finals 1.5.0 Güncelleme Notları (Türkçe çeviri)

The Finals’ın güncelleme 1.5’ine hoş geldiniz!

Bugün ilk kez sunulan sınırlı süreli modumuzu (LTM) tanıtmaktan heyecan duyuyoruz: Solo Bank It! Bank It’e dair bu deneysel dokunuş, yarışmacıları birbirine karşı 12 kişilik bir arenada bireysel zafer için mücadeleye sokuyor. Bank It gibi, ilk 40.000’i toplayan ve nakit çıkış istasyonuna yatıran oyuncu kazanır. Solo oyuncular, sevinçle dolun! Bu modu deneyimleriniz hakkında daha fazla bilgi edinmek amacıyla Discord’da bir kanal açacağız. Mod ne kadar süreyle yayında kalırsa, geri bildirim toplamaya devam edeceğiz. Yeni modun dışında, Güncelleme 1.5.0 genel deneyimi iyileştirmeye yönelik bir dizi denge değişikliği, ayarlama ve hata düzeltmeleri ile birlikte geliyor. Ayrıca, 1.5.0 Güncellemesi ile adil oyun kurallarımızı tanıtıyoruz ve hileli oyun tespiti için yeniden düzenlenmiş ve iyileştirilmiş yöntemler sunuyoruz. Artık daha fazla özgüvenle hile yapanları sınırlayacak ve banlarımızın arkasında daha sağlam durabileceğiz. Amacımız her zaman oyunu güvenli, adil ve eğlenceli hale getirmektir. Son olarak, mağazamızın boyutunu genişletmeye ve her zaman daha büyük ve daha çeşitli bir ürün yelpazesi sunmaya karar verdik.

Aşağıda tam notları kontrol edin:

Denge Değişiklikleri

Yetenekler:

  • Charge N’ Slam:
    • Oyun çalmadan ve bir çıkarma çaldığında oyuncuların şarj yapabilmesine dair sorun giderildi.
  • Cloaking Device:
    • Aktivasyon maliyeti 1 saniyeden 2 saniyeye çıkarıldı.
    • Aktivasyon için gerekli minimum şarj süresi 1.5 saniyeden 2.5 saniyeye çıkarıldı.
  • Grapple Hook:
    • Taşınabilir nesnelere bağlanmayacak.
  • Guardian Turret:
    • Antrenman alanındaki hedef mankenlere ateş edecek.
  • Mesh Shield:
    • Sağlık 1100’den 1000’e düşürüldü.
  • Recon Senses:
    • Aktivasyon maliyeti 1 saniyeden 1.5 saniyeye çıkarıldı.
    • Aktivasyon için gerekli minimum şarj süresi 2.5 saniyeden 2 saniyeye düşürüldü.

Gadget’lar:

  • C4:
    • Oyuncu hasarı 210’dan 155’e düşürüldü.
    • Oyuncu min hasarı 120’den 100’e düşürüldü.
  • Flashbang:
    • Cooldown 20 saniyeden 18 saniyeye düşürüldü.
  • Gas Mine:
    • Cooldown 25 saniyeden 27 saniyeye çıkarıldı.
  • Incendiary Mine:
    • Cooldown 30 saniyeden 27 saniyeye düşürüldü.
  • Vanishing Bomb:
    • Cooldown 20 saniyeden 18 saniyeye düşürüldü.
  • RPG:
    • Oyuncu hasarı 150’den 140’a düşürüldü.
  • Stun Gun:
    • Stun etkisi süresi 5 saniyeden 3.75 saniyeye düşürüldü.
  • Tracking Dart:
    • Cooldown 15 saniyeden 13 saniyeye düşürüldü.
    • Ayarlar ekranına Tracking Dart’ı etkileyen Scoped Zoom Sensitivity Multiplier eklendi.

Oyun Modları:

  • Bank It:
    • Oyun şovu etkinlik başlangıç süresi altıncı dakikadan dördüncü dakikaya düşürüldü.
  • Quick Cash:
    • Oyun şovu etkinlik başlangıç süresi altıncı dakikadan dördüncü dakikaya düşürüldü.
    • Takım wipe yeniden doğma süresi 17 saniyeden 18 saniyeye çıkarıldı.
  • Ranked Tournament:
    • Takım wipe yeniden doğma süresi 25 saniyeden 26 saniyeye çıkarıldı.
  • Tournament:
    • Takım wipe yeniden doğma süresi 25 saniyeden 26 saniyeye çıkarıldı.
    • Turnuvalar artık oyuncular bir tur tamamladıktan sonra, on iki turdan az olacak şekilde kilidini açacak.

Haritalar:

  • Las Vegas:
    • Daha gerçekçi yıkım elde etmek için güncellenmiş yıkım davranışı.
    • Daha gerçekçi yıkım elde etmek için güncellenmiş gerilme sistemi.
    • Seviyedeki çeşitli zip hatları güncellendi.

Fırlatılabilirler:

  • C4, Breach Charges ve Explosive Mines gibi yerleştirilebilir patlayıcılar:
    • Artık atılabilir nesnelere kütle ekleyecek, bu da onların daha kısa mesafeye seyahat etmelerine neden olacak.

Silahlar:

  • Flamethrower:
    • Hasar 28’den 30’a çıkarıldı.
  • LH1:
    • Hasar 47’den 49’a çıkarıldı.
  • M11:
    • Silahı daha kolay kontrol edilebilir hale getirmek için geri tepme deseni güncellendi.
  • SH1900 Shotgun:
    • Hasar pellet başına 12’den 10’a düşürüldü.
  • M60:
    • Hasar 21’den 22’ye çıkarıldı.
  • Riot Shield:
    • Silahın daha responsif hissettirmek için saldırı animasyonları ve vuruş süpürmeleri güncellendi.
    • Riot Shield’ın bazen görünmez olup hala kurşunları engelleyebileceği sorunları düzeltildi.
    • Riot Shield’ın oyuncu merdiven çıkarken hala kurşunları engelleyebileceği sorunu düzeltildi.
  • SA1216:
    • Silahın istenenden daha hızlı ateşlenmesine izin veren bir sorun giderildi.
  • SR-84 Sniper Rifle:
    • Ayarlar ekranına SR-84’ü etkileyen yeni Scoped Zoom Sensitivity Multiplier eklendi.
  • Throwing Knives:
    • Projeleri daha görünür hale getirmek için yeni iz efektleri eklendi.
    • Metal yüzeylere saplanan bıçakların ömrü kısaltıldı.
  • V9S:
    • Hasar 35’ten 36’ya çıkarıldı.

İçerik ve Hata Düzeltmeleri

Animasyon:

  • Ana menü silah animasyonları güncellendi.
  • Sol taraftan inceleme animasyonları şu öğelere eklendi:
    • AKM
    • CL-40
    • FCAR
    • Flamethrower
    • Goo Gun
    • Lewis Gun
    • LH1
    • M11
    • M60
    • MGL32
    • Model 1887
    • R.357
    • SA1216
    • SH1900
    • SR-84
    • Stun Gun
    • Tracking Dart
    • V9S
    • XP-54

Ses:

  • Glitch Trap üzerindeki eski, azalmamış bir ses değiştirildi.
  • Ana menüde çalınabilen bir zip telini takma sesi düzeltildi.

Karakterler:

  • Saçın çeşitli başlıklarla görsel olarak çarpıştığı bazı sorunlar düzeltildi.
  • Bileklerde meydana gelen bazı deri sorunları düzeltildi.
  • Eldivenlerde meydana gelen bazı deri sorunları düzeltildi.

Kontrolcü:

  • Reload/Pick Up düğme eylemlerinin öncelik sırasını seçme olanağı eklenmiştir.

Konsol:

  • Bazı konsollarda Fare ve Klavye’nin etkinleştirilmesine izin veren bir sorun giderildi.

Çökmeler:

  • Oyuncuların aynı anda zip hatlarına takılması ve bağlantıyı kesmelerine izin veren bir sunucu çökme sorunu giderildi.
  • Battle Pass ve Store ekranlarında belirli kıyafetlerin neden olabileceği bir istemci çökme sorunu giderildi.

Bağlantı Kopmaları:

  • Oyuncuların nasıl bağlandıklarına bağlı olarak oyun sunucularının çok nadiren erken kapanmasına neden olan bir sorun giderildi.

Haritalar:

  • Genel olarak asansörlerde kat numarası görüntüsünü iyileştirildi.
  • Raund sonu dizisi sırasında görünen kalıcı duman bulutları düzeltildi.
  • Raund sonu dizisi sırasında takım logolarının her zaman akışta olmaması düzeltildi.

Monako:

  • Bir zip hattının yoluna kısmen takılan bir gölgelik düzeltildi.
  • Sisli ve Fırtına hava tipleri için aydınlatmayı optimize edildi.

Seul:

  • Hastanede başlangıçta küçük bir çıkmaza rastlayan bir başlangıç yerini düzeltildi.
  • Kurşunları engelleyebilecek bazı korkuluk sorunları düzeltildi.

Vegas:

  • Harita sınırının kurşun ve el bombalarını engellediği bir sorun düzeltildi.
  • Oyuncuların takılabileceği bazı sorunlar düzeltildi.
  • Etkileşimli ve havada duran varlıklarla ilgili bazı sorunlar düzeltildi.
  • Las Vegas projektörlerinin bazen beklenmedik şekilde gizlenmiş olabileceği bir sorun düzeltildi.

Hareket:

  • Oyuncuların vault etkileşimleri sırasında engellere sürüklenebilecekleri (yani ‘superglide’) bir sorun düzeltildi.

Vaulting:

  • Nesneleri vault edilirken aşırı hız kazanabilen bir sorun düzeltildi.
  • Vaulting’in daha hızlı ve kenarlara daha uyumlu hissettirmesi için güncellendi.

Quick Cash:

  • Oyuncuların merdivenlerde Hızlı Muharebe kullanabilmesine izin veren bir sorun düzeltildi.

Kullanıcı Arayüzü (UI)

  • Skor tablosu metninin kırpılma sorununu düzeltildi.
  • Ana menüde “Yeni” etiketinin Oynat düğmesi ile çakışma sorunu çözüldü.
  • ‘Turnuva Kazananları’ metninin ekranın her iki tarafında kısmen görünür olma sorunu giderildi.
  • Oyun sonu ekranlarında oyuncu isimlerinin yüzlerinin üzerinde görünebileceği sorunu düzeltildi.
  • Kariyer ekranının ilk karesinde atlama sorunu çözüldü.
  • Hover efektlerinin video küçük resimlerinde çalışmama sorunu düzeltildi.
  • Bazı Silah Rozetleri ve Etiketlerin takılamaz hale gelebileceği sorunu çözüldü.
  • Kariyer ekranında toplam oyun süresinin 24 saat sonra sıfırlanma sorunu düzeltildi.
  • Klavye bağlamalarını sıfırlarken mevcut gamepad bağlamalarının kaybolma sorunu çözüldü.
  • Crosshair ile ilgili sorun düzeltilerek headshot vuruş göstergelerinin hasar yerine vuruş konumuna göre görüntülenme sorunu çözüldü.
  • Sağlık çubuğunun üzerindeki oyuncu isimlerinin bazen kırpılma sorunu düzeltildi.
  • Ayarlar ekranından varsayılan ayarlara geri dönüldüğünde bazı ayarların etkilenmeme sorunu düzeltildi.

VoIP (Sesli İletişim)

  • PC’de VoIP varsayılan olarak etkinleştirildi ve Yeni Yüklemeye (Push To Talk) varsayılan giriş olarak ayarlandı (yalnızca yeni yüklemeler için).
  • Konsolda VoIP varsayılan olarak etkinleştirildi ve Ses Aktivasyonu varsayılan giriş olarak ayarlandı (yalnızca yeni yüklemeler için).

Silahlar

  • Oyuncu eşyaları arasında geçiş yapılırken mermi dağılımı/dağılma sorununu düzeltildi.
  • Atılan bıçaklar artık atıldıklarında doğru kaplamaya sahip olacak.
  • Yakın dövüş silahları ile ilgili hile kullanımını düzeltildi.

The Finals 1.5.0 Güncelleme Notları yani Patch Notes orijinal dil

Welcome to The Finals Update 1.5

Today we are introducing our very first limited-time mode (LTM): Solo Bank It!

This experimental twist on Bank It pits contestants against each other in a fight for individual glory in a 12-player arena. Just like Bank It, the first to amass 40,000 and deposit in the cash-out station wins. Solo queuers, rejoice!  We’re putting this mode out there to learn more about your experience, so we’ll open a channel in Discord to gather feedback for as long as the mode stays up. Outside the new mode, Update 1.5.0 comes with a litany of balance changes, tweaks, and bug fixes — all laid out below — to help improve the overall experience. In addition, with Update 1.5.0 we’re introducing our fair play guidelines, with revamped and improved detection methods for unfair play. From now on, we’ll restrict cheaters with more confidence and will be able to stand firmly behind our bans. Our goal, as always, is to make the game safe, fair, and fun Finally, we’ve decided to expand the size of our store, with an even bigger and more diverse range of items at any given time.

Check out the full notes below:

Balance Changes

  • Abilities

    • Charge N’ Slam

      • Fixed an issue where players could charge while stationary and stealing an extraction

    • Cloaking Device

      • Increased activation cost from 1s to 2s

      • Increased minimum required charge time to activate from 1.5s to 2.5s

    • Grapple Hook

      • Will no longer attach to objects that are attached to carriables

    • Guardian Turret

      • Will now shoot target dummies in the practice range

    • Mesh Shield

      • Decreased health from 1100 to 1000

    • Recon Senses

      • Increased activation cost from 1s to 1.5s

      • Decreased minimum charge time to activate from 2.5s to 2s

  • Gadgets

    • C4

      • Player damage decreased from 210 to 155

      • Player min damage decreased from 120 to 100

    • Flashbang

      • Cooldown decreased from 20s to 18s

    • Gas Mine

      • Cooldown increased from 25s to 27s

    • Incendiary Mine

      • Cooldown decreased from 30s to 27s

    • Vanishing Bomb

      • Cooldown decreased from 20s to 18s

    • RPG

      • Player damage decreased from 150 to 140

    • Stun Gun

      • Decreased duration of stun effect from 5s to 3.75s

    • Tracking Dart

      • Cooldown decreased from 15s to 13s

      • Added new Scoped Zoom Sensitivity Multiplier to the settings screen that affects the Tracking Dart

  • Game Modes

    • Bank It

      • Game show event start time reduced from minute six to minute four

    • Quick Cash

      • Game show event start time reduced from minute six to minute four

      • Team wipe respawn time increased from 17 to 18 seconds

    • Ranked Tournament

      • Team wipe respawn time increased from 25 to 26 seconds

    • Tournament

      • Team wipe respawn time increased from 25 to 26 seconds

      • Tournaments will now unlock after players have completed one round, reduced from 12

  • Maps

    • Las Vegas

      • Updated destruction behavior to get more realistic destruction

      • Updated strain system to get more realistic destruction

      • Updated various ziplines in the level

  • Throwables

    • Depoyable explosives such as C4, Breach Charges and Explosive Mines will now add mass to throwable objects, causing them to travel less far when thrown

  • Weapons

    • Flamethrower

      • Damage increased from 28 to 30

    • LH1

      • Damage increased from 47 to 49

    • M11

      • Recoil pattern updated, to make the weapon easier to control

    • SH1900 Shotgun

      • Damage decreased from 12 to 10 damage per pellet

    • M60

      • Damage increased from 21 to 22

    • Riot Shield

      • Updated attack animations and hit sweeps, to make the weapon feel more responsive

      • Fixed issues where the Riot Shield could be invisible and still block bullets

      • Fixed an issue where the Riot Shield could block bullets while the player climbed a ladder

    • SA1216

      • Fixed an issue that allowed the weapon to be fired faster than intended

    • SR-84 Sniper Rifle

      • Added new Scoped Zoom Sensitivity Multiplier to the settings screen that affects the SR-84

    • Throwing Knives

      • Added new trail effects to make the projectiles easier to see

      • Shortened the lifetime of Knives stuck in metal surfaces

    • V9S

      • Damage increased from 35 to 36

Content And Bug Fixes

  • Animation

    • Updated some main menu weapon animations

    • Left-side inspection animations added to the following items:

      • AKM

      • CL-40

      • FCAR

      • Flamethrower

      • Goo Gun

      • Lewis Gun

      • LH1

      • M11

      • M60

      • MGL32

      • Model 1887

      • R.357

      • SA1216

      • SH1900

      • SR-84

      • Stun Gun

      • Tracking Dart

      • V9S

      • XP-54

  • Audio

    • Replaced an old unattenuated sound on the Glitch Trap

    • Fix a zip wire attachment sound that could play on the main menu

  • Characters

    • Fixed some issues where hair could clip visually with various headwear

    • Fixed some skinning issues that occurred on wrists

    • Fixed some skinning issues that occurred on gloves

  • Controller

    • Added an option that allows controller players to pick the priority order of Reload/Pick Up button actions

  • Console

    • Fixed an issue that allowed Mouse and Keyboard to be enabled on some consoles

  • Crashes

    • Fixed a server crash where players could attach to ziplines and disconnect at the same time

    • Fixed a client crash that could be caused by certain outfits in the Battle Pass and Store screens

  • Disconnects

    • Fixed an issue where game servers could very rarely shut down early due to how players connected

  • Maps

    • General

      • Improved the floor number display in elevators

      • Fixed lingering smoke clouds that could appear during the end of round sequence

      • Fixed team logos not always streaming in during the end of round sequence

    • Monaco

      • Fixed an awning that partially clipped through the path of a zipline

      • Optimised lighting for the Fog and Storm weather types

    • Seoul

      • Fixed an initial spawn in Hospital that ran into a small dead end

      • Fixed some railings that could block bullets

    • Vegas

      • Fixed an issue where the map border blocked bullets and grenades

      • Fixed a ladder that sometimes caused players to get stuck

      • Fixed some issues with intersecting and floating assets

      • Fixed an issue where Las Vegas spotlights would sometimes be culled unexpectedly

  • Movement

    • Fixed an issue where players could slingshot themselves (aka ‘superglide’) by grinding against obstacles during vault interactions.

    • Vaulting

      • Fixed an issue where players could gain extreme speed by picking up objects that were being vaulted on

      • Updated vaulting to feel snappier and be more aligned to ledges

  • Quick Melee

    • Fixed an issue where players could use Quick Melee on ladders

  • UI

    • Fixed an issue where scoreboard text could be cut short

    • Fixed a ‘New’ label that could clip with the Play button in the main menu

    • Fixed an issue where ‘Tournament Winners’ text could be partially visible on both sides of the screen

    • Fixed an issue where player’s names could appear over their face in the end of round screens

    • Fixed an issue where the Career screen could jump during the first frame

    • Fixed an issue where hover VFX would not play on video thumbnails

    • Fixed an issue where some Weapon Charms and Stickers would become unequippable

    • Fixed an issue where total playtime would reset to 0 on the Career screen after 24 hours

    • Fixed an issue where the current gamepad bindings were lost when resetting the keyboard bindings

    • Fixed an issue with the crosshair that caused headshot hit indicators to show based on damage done, rather than hit location

    • Fixed an issue where player names above the health bar could sometimes get cut off

    • Fixed an issue where the subtitle preview would not hide correctly when exiting settings

    • Fixed team member names sometimes staying transparent after respawn

    • Fixed an issue that prevented player outlines on enemies appearing when looking through metal fences

    • Fixed an issue where some settings in the settings screen would not be affected by restoring default settings

  • VoIP

    • Set VoIP to be enabled by default on PC, with Push To Talk set as the default input (new installs only)

    • Set VoIP to be enabled by default on console, with Voice Activated set as the default input (new installs only)

  • Weapons

    • Fixed an issue where bullet dispersion/spread would not update if the player switched between items

    • Throwing Knives will now have the correct skin when thrown

    • Fixed cheat exploit with melee weapons

Bir önceki The Finals güncellemesinin patch noteları için buraya tıklayabilirsiniz.

Resmi The Finals yazı

editor
2020'den beri bir şekil de espor ile iç içe. Sosyal medya, yönetim, oyuncu ve nicesi. Genelde görülmeyene değer verir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir