Geçtiğimiz Cumartesi günü, The Quinfall geliştiricileri Discord sunucularında bir etkinlik başlattı. Bu etkinlikte, oyuncuların Geliştirici Ekibe sorularını iletebilecekleri bir ortam sağlandı. Etkinlik boyunca sorulan sorulara verilen cevaplar, oyuncuların oyun hakkında daha fazla bilgi edinmelerine ve oyun deneyimlerini daha iyi hale getirmelerine yardımcı olacak nitelikteydi.
Kaynak: Discord
Quinfall – İşte O Soruların Cevapları
- Kapalı betamızı 2023 yılının sonuna doğru gerçekleştirmeyi planlıyoruz.
- The Quinfall harita büyüklüğü 2016 km2’dir.
- Oyunda ölü çağıran sınıfı olmayacak.
- Hem evet hem hayır. Oyuncular PVP veya PVE kanallarına diledikleri gibi katılabilecekler.
- Şu an itibariyle bu konuyla ilgili bir planımız yok. İleride bu konuya tekrar dönebiliriz.
- Maksimum seviye 50 olacak ve 100 grade sahip olabileceksiniz.
- The Quinfall’da sınıf sistemi bulunmayacaktır. Silah seçiminiz karakterinizin sınıfını belirleyecek. Örneğin, bıçak silahları kullanarak bıçaklarda deneyim kazanacaksınız. Bu sistem ile oyuncu, arketipler tarafından kısıtlanmadan oyun tarzını özgürce seçebilecek. Oyuncularımızın en çok keyif aldıkları silahları kullanarak en çok eğlenmelerini sağlayacak sistemleri formüle etmeye çalışıyoruz. Bu sistemler altında alt mekanikler de geliştiriyoruz.
- Oyuncular PVP kanalındaki risk faktörü ile daha fazla ödül kazanabilecekler. Bu ödüller arasında EXP, Eşya Düşüşleri, Üretim Deneyimi yer alıyor ancak bunlarla sınırlı değil. Tabii ki PVP sunucularının avantajları olduğu kadar dezavantajları da var. Öldüğünüzde kazandığınız EXP’in bir kısmını kaybediyor olacaksınız.
- Oyuncular, belirli kurallara göre kendi armalarını Loncalarına yükleyebilecekler. Sadece test amaçlı yapıldığından, Kapalı Beta sürecindeki tüm ilerlemeler Açık Beta sürecinden önce sıfırlanacak. Loncalar fethettikleri şehirlerde kendi armalarını görebilecekler.
- Loncaların üye sayıları belirli olmasına rağmen henüz bunun hakkında bahsetmek için erken olduğunu düşünüyoruz. Sizlere loncalar için oluşturulan özelliklerden bazılarından bahsedebiliriz.
Lonca Adası: Her lonca, belirli koşullar yerine getirildiği takdirde denizaşırı bir ülkede kendi adasına sahip olabilir. Adalar loncalara birçok stratejik avantaj sağlıyor. Ancak ada limanları ve depoları saldırılara açıktır. Bu yüzden adanızı yükseltmek ve stratejik olarak inşa etmek çok önemlidir.
Savaşlar: Bir savaşta elde edilen her kale bir şehri temsil eder. Savaşı kazanan lonca şehri işgal eder ve yönetir. Klasik MMORPG sistemlerinin yanı sıra, şehir sahiplikleri, tavernalar ve diğer merkezler aracılığıyla şehir içinde belirli Güçlere sahip olmanızı sağlar. Şehir tavernalarında oyunlar ve etkinlikler düzenleyebilir, hatta diğer oyunculara yiyecek ve eşya satabilirsiniz. Şehrin el değiştirmesini istemiyorsanız, kuşatmalara buna göre hazırlanmanız gerekir.
- Ayrıca loncalar için özel görev serileri, etkinlikler, lonca seviyeleri, lonca savaşları ve lonca güçlendirmeleri de var. Ayrıca, lonca üyeleri koruyucularını seçmeli ve onları yükseltmelidir. Bu koruyucular şehir kuşatmalarında size yardımcı olacak.
- Evet, oyun bir zindan sistemine sahip olacak. Vitrin videolarımızda görüldüğü gibi, açık dünya zindanlarını keşfedebileceksiniz. Bazı zindanlarda hikayeyle ilgili bulmaca etkinlikleri olacak.
- Elbette oyunda bir başarım sistemi de olacak. Oyunun ana görev hattını keşfedebilirsiniz. Meslek sistemleri, kervan ve ticaret sistemleri, deniz sistemleri ve açık dünya zindanları gibi dahil ettiğimiz sistemler, solo oyuncuların eğlencesini göz önünde bulundurarak tasarlanıyor.
- Planımız, seçilmiş oyuncular için ücretsiz olacak sınırlı erişimli bir kapalı beta yapmaktır. İkinci kapalı beta için oyuncular oyunu satın alabilecek ve oyun içi mağazadan alışveriş yapabilecekler. Şu anda fiyatlar hakkında konuşmak için erken olduğunu düşünüyoruz.
- Öncelikle, tüm içerik oluşturuculara olumlu mesajları ve bize ulaştıkları için teşekkür ederiz. Quinfall için bir İçerik Oluşturucu programı oluşturmayı planlıyoruz. Bu program hakkında konuşmak için oldukça erken, ancak Quinfall hakkında sizin tarafınızdan yapılan tüm içerikleri yakından takip ediyoruz. İçerik Üreticisi Politikası yayınlandığında başvuruda bulunmanızı isteyeceğiz.
- İlk kapalı beta ücretsiz olacak. Daha sonra, oyuncular oyunu satın almak ve oynamak için tek seferlik bir satın alma işlemi yapmak zorunda kalacaklar.
- Her oyuncunun kendi oyun tarzı ve zevki vardır. Bu nedenle, her oyuncunun farklı bir favori mekanı olabileceğini düşünüyoruz.
- Oyunumuzun Sandbox MMO türüne yakın olduğunu söyleyebiliriz.
- Elbette, kuralları ihlal eden oyuncular için bir rapor sistemi olacak. Bir destek ekibi oyun içi sohbeti izleyecek.
- Şu anda bu konu hakkında konuşmak istemiyoruz. Şimdilik bir sır olarak kalmalı.
- Evet, öyle olacak.
- Deniz sistemi oyunda gerçekten kapsamlı bir içerik. Kısacası, keşfedilecek deniz savaşları, açık deniz canavarları, adalar ve su altı ortamları olacak.
- Belirli bir oyun mekaniğine sahip olmak yerine oyuncunun yeni stratejiler icat etmesini gerektiren BOSS mekanikleri uygulamayı planlıyoruz.
- İlginç bir fikir, ancak şu anda böyle bir içerik yok.
- Yeni oyuncuların ve geri dönen oyuncuların yeni oyunlara alışmakta zorlandıklarını biliyoruz. Bu yüzden acemi dostu sunucularımız olacak. Bu sunucularda yeni veya geri dönen oyunculara, oyun mekaniklerine uyum sağlamalarına yardımcı olmak için belirli avantajlar sağlayacağız. Bu konuda her şeyin dengeli olduğundan emin olmak istiyoruz.
- Meslek sistemlerimiz var. Ancak şu anda bunlar hakkında konuşmak için erken olduğunu düşünüyoruz.
- Kesinlikle, bölgesel sunuculara sahip olmayı planlıyoruz. Bunların sayısı ve çeşitliliği oyuncu talebine göre şekillenecek.
- Evet, bu tür bir içeriğe sahip olmayı planlıyoruz.
- Şu anda kontrolör desteği sunmayı planlamıyoruz. Gelecekte bunu yeniden değerlendirebiliriz.
- Unity oyun motorunu kullanmamızın en büyük nedenlerinden biri, şirketimizin sıradan bir oyun düzenlemesi yerine bir Teknoloji şirketi olarak nitelendirilmesinde yatıyor. Vawraek Teknoloji, Quinfall bünyesinde kendi yazılım ve sistemlerini üretiyor. Bu teknolojik atılımları unity oyun kullanımında daha rahat ifade edebildiğimiz için tercih ettik.
- Şu anda bu bilgileri paylaşamıyoruz. İleride bu konuyla ilgili daha fazla bilgi paylaşacağız.
- The Quinfall çok sayıda kapsamlı içerik içeriyor. 2016km2’nin bize ürkütücü gelmemesinin en büyük nedenlerinden biri haritanın bu içeriklerle uyumlu olmasını sağlamak. Elbette savaş sistemi ve mekanikleri üzerinde de iyileştirmeler planlıyoruz. Sizlere gösterdiğimiz görseller oyunun Alfa aşamasındaki ilerleyişini kapsıyor.
- İlk aşamada, bu konuyla ilgili herhangi bir planımız yok. Gelecekte oyuncularımızdan gelen talep ve geri bildirimlere göre ayarlama yapabiliriz.
- Şu anda loncaların tam sayısını size aktarmamız mümkün değil. Bu konuyla ilgili daha fazla detayı ileride sizlerle paylaşmak istiyoruz. Solo oyuncuların ve onların loncadaki kitlelerinin eşit ve dengeli bir sistem üzerinde ilerlemesini planlıyoruz.
- Bu konuda kesin bir rakam vermemiz şimdilik mümkün değil. Daha önce yayınladığımız Kayra Online dünyasında yaklaşık 12 bin kullanıcıyı tek bir sunucuda toplamıştık. Quinfall için hedefimiz bu rakamı daha da aşmak.
- Sabit bir mob seviye sistemi olacak. Karakteriniz güçlendiğinde, daha düşük seviyeli yaratıklara daha fazla hasar verebileceksiniz.
- Vawraek sadece bir oyun geliştiricisi değil, aynı zamanda bir teknoloji firması. Vawraek kendi geliştirdiği yazılımları ve teknolojileri kullanıyor.
- Oynanabilir bir sınıf sistemi yerine silah uzmanlaşmasını tercih ediyoruz. Bu silahlar hakkında konuşacak olursak: Kılıç ve Kalkan, İki Elli Kılıç, Mızrak, Yay, Asa, Balta, Arbalet ve Hançer.
- Quinfall dünyası oluşturulurken herhangi bir jeneratör sistemi kullanılmıyor. Harita üzerinde Oyun Tasarımcısı ekibimizin çalışmaları ile oluşturulmaktadır.
The Quinfall için hazırladığımız diğer haberlerimiz için bu bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Vawreak tarafından duyurulan resmi bilgilere sitesinden takip edebilirsiniz.